• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על בגד גוף לתינוק

הדפסה על בגדי גוף לתינוקות בנים ובנות בעיצוב אישי

לא נמאס לראות על כל הילדים את אותם מותגים? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רעיונות להדפסה על בגדי גוף לתינוקות. במידה ויש לכם רעיון ייחודי שלא ראיתם כמוהו, תוכלו להסביר לנו במייל מה חשבתם לעשות, ונשמח לעצב סקיצה נחמדה לפי רצונכם, ללא תוספת תשלום או התחייבות.

בגדי הגוף שלנו עשויים 100% כותנה, נעימים ואיכותיים. בגד גוף לתינוק, עם הדפסה, יעלה לכם 49 ₪ .ניתן למצוא אצלנו בגדי גוף קצרים וארוכים לתינוקות, בצבעים: לבן, תכלת, ורוד בהיר, צהוב בננה, ירוק בהיר

לעיתים תוכלו למצוא גם בגדי גוף שחורים, לאלו מכם שמחפשים משהו קצת אחר. בגד גוף שחור יצריך הדפסה מסוג אחר, בעלויות שונות

תינוקות_1 תינוקות_2 תינוקות_3

המידות של בגדי גוף

מידה 0-3 חודשים
מידה 3-6 חודשים
מידה 6-9 חודשים
מידה 9-12 חודשים
מידה  12-18 חודשים
מידה 18-24 חודשים

בגדי גוף לתינוקות

כאשר תינוק חדש בא לעולם כמעט קשה ולחשוב על שום דבר אחר, אבל מהר מאוד צריכים ההורים המאושרים להתחיל ולדאוג לכל ההיבטים הפרקטיים הקשורים בגידולו ומדובר בלא מעט עניינים. תכנון חדר התינוקות ובחירת עריסה מתאימה, שידת החתלה ומלאי של בגדי גוף לתינוקות הם רק חלק מהסידורים שלא כדאי לדחות לרגע האחרון.

אפשר לומר כי בכל הקשור לביגוד מהווים התינוקות הקטנים אתגר לא קטן בכלל. הצורך לבחור מתוך מגוון של בגדים לתינוקות אשר קיים כיום בשוק בדיוק את הבגדים שיתאימו לתינוק הקטן שלכם אינו קל. בשונה מקניית בגדים למבוגרים, כאן נכנסים לתמונה שיקולים חדשים כמו החומרים מהם עשויים בגדי גוף לתינוקות, האופן בו הם נסגרים ועוד ועוד.

תינוקות_4 תינוקות_5 תינוקות_6

חומרים מהם עשויים בגדי גוף לתינוקות

אין ספק כי תפקיד מרכזי בבחירת בגדי גוף לתינוקות יש לחומר ממנו עשוי הבגד. בגדי תינוקות יכולים להיות עשויים ממספר רב של חומרים, אך בשונה מבגדי ילדים ונוער יש צורך בהקפדה מיוחדת. בגדי גוף לתינוקות חייבים להיות עשויים אך ורק מחומרים שלא יגרו את עור התינוק העדין, והחומר המועדף בתחום זה הוא כותנה.

בנוסף לבד ממנו עשויים בגדי גוף לתינוקות צריכים ההורים לבדוק גם את החומרים מהם עשויים הכפתורים או ה"ניטים" בבגד. בגדי גוף לתינוקות נלבשים בדרך כלל דרך הראש ולכן ברוב המקרים תמצאו ליד פתח הצוואר שני כפתורים כאלו, המתווספים לאלו שבאזור הרגליים. חשוב לוודא שהם אינם עשויים מתכת שיכולה לגרום לאלרגיה, ושפני השטח שלהם חלקים.

תינוקות_7 תינוקות_8 תינוקות_9

בחירת האורך והמידה

כל הורה מנוסה יוכל לספר לכם אילו הבדלים עצומים קיימים בין תינוקות שנולדו בקיץ לבין התינוקות החורפיים. ההתמודדות עם מזג האוויר היא בפירוש אחת מהעיסוקים המרכזיים של הורים טריים, והתאמת בגדי גוף לתינוקות אינה יוצאת דופן. עם זאת ראוי לציין בהקשר זה כי גם כשמדובר בעונת הקיץ כדאי להלביש תינוקות בני יומם בבגדי גוף עם שרוולים ארוכים .

בנוסף לצורך לבחור בגדי גוף לתינוקות שיהיו חמים מספיק בחורף או קלילים מספיק בקיץ, צריך לקחת בחשבון גם את נושא המידות. בגדי גוף לתינוקות נהיים קטנים מדי לאחר שבועות ספורים, אך זאת סיבה משמחת והיא שהתינוק גדל ומתפתח. לכן לא מומלץ לקנות כמות גדולה של בגדים מאותו הגודל, אלא לחשוב קדימה ולקנות גם מידות גדולות יותר מן הדרוש כרגע.

תינוקות_10 תינוקות_11 תינוקות_12

עיצוב בגדי גוף לתינוקות

מבחינת הצד העיצובי מהווים בגדי גוף לתינוקות חגיגה אחת גדולה, ומאפשרים להורים ליהנות מביטוי עצמי דרך בחירת המלתחה של ילדיהם. למרות שמקובל לקנות בגדי גוף לתינוקות לפי מין התינוק (ורוד לבנות, תכלת לבנים), הרי שכיום כבר מותר להלביש כל תינוק בכל צבע שעולה בדמיונכם, כולל צבעים כמו חום וסגול שפעם נחשבו לצבעים שמיועדים למבוגרים.

ולסיום אי אפשר שלא להזכיר את העובדה שישנה תעשיה שלמה של בגדי גוף לתינוקות שבהם משולבים הדפסים מסוגים רבים ומגוונים. תוכלו למצוא בגדי גוף לתינוקות עם הדפסה על חולצות מסורתית כמו פרפרים ונסיכות, אך גם הדפסים היתוליים על חולצות מצחיקותאו בגדי גוף שמיועדים לצופה המבוגר, כגון משפטים שלכאורה נאמרים על ידי התינוק ועוד ועוד, ואין קץ להמצאות בתחום זה.

בגד גוף לתינוק עם הדפסה אישית כמתנה

לחבריכם או לבני המשפחה שלכם נולד תינוק חדש? לא יודעים מה להביא להם במתנה? כמעט אף פעם לא חסרים להורים בגדים לתינוקות רכים שזה עתה נולדו, מאחר שכולם מביאים מתנות שכאלה, אז רק לפני שאתם מזמינים בעצמכם בגד לתינוק יחד עם כיתוב או תמונה משעשעים או חמודים, מומלץ שתפעלו על פי הטיפ הבא: אל תזמינו בגד לגיל צעיר מדי, מאחר שסביר להניח שכל מי שיביא בגד כמתנה להורים ולתינוק יעניק בגד לגיל 0-3.

להורים יהיו מספיק בגדים שכאלה וכך לא יצא שהם ייהנו כמו שאתם חושבים מהמתנה שהענקתם להם. במקום, כדאי להביא להם בגד גוף עם הדפסה לתינוק לגיל גדול יותר – במידה 6 או אפילו 12 – כך שביום שבו הבגדים יפסיקו לעלות על התינוק וההורים יצטרכו לקנות חדשים, יהיה בגד אחד שבטוח יעלה עליו, והוא הבגד שאתם הענקתם לו ולהם במתנה.

בגד גוף לתינוק עם כיתוב כולל חולצות להורים

אם אתם באמת רוצים להפתיע את ההורים עם מתנה יצירתית, תנו להם לא רק בגד לתינוק, אלא גם עוד חולצה או שתיים עבורם, עם הדפס תואם לזה שעל בגד הגוף של התינוק. זה לא חייב להיות אותו הדפס בדיוק, למשל אפשר להעניק חולצות שעל כולן יש תמונה של סוללה (כמו זו שבסמארטפון); אצל ההורים הסוללה כמעט ריקה, ואילו על בגד הגוף של התינוק תהיה עם סוללה מלאה. רעיון אחר הוא חולצה לאחד ההורים עם הכיתוב "Ctrl+c" ונעשה הדפסת כיתוב על בגד גוף לתינוק עם "Ctrl+v". האפשרויות הן אינסופיות, ותוכלו להיות בטוחים שהשמחה של ההורים תהיה גדולה כפליים כשיראו את הבגדים התואמים החדשים שלהם.

רעיונות הדפסה על חולצות לתינוקות ליומיום

תוכלו לראות לא מעט דוגמאות לכיתובים מצחיקים על חולצות ובגדים לתינוקות בתמונות שכאן, אך יש לנו עוד הרבה רעיונות שתוכלו לקחת מהם השראה. הנה כמה משפטים להדפסה על חולצת תינוק שתמיד מעלים חיוך:

√ "אני לא מפונקת… ההורים שלי פשוט ❤ אותי"

√ "הקטע הזה שאימא שלך מריחה לך את הישבן מול כל החברים שלך"

√ "שובר לבבות ומפליץ בכמויות"

√ "אני ההוכחה לכך שאבא שלי לא משחק פיפא כל היום"

√ "אם אתם יכולים לקרוא את זה, אתם קרובים מספיק כדי להחליף לי חיתול"

√ "אל תילחצו, לפעמים אני מקיא כשאני שותה יותר מדי (בדיוק כמו דוד שלי)"

√ "אני בוכה רק כשאנשים מכוערים מחזיקים אותי"

√ "ההשקעה של אבא – 2 דקות. ההשקעה של אימא – 9 חודשים"

√ "ברור שאני חמוד/ה – לא ראיתם את אימא שלי?"

√ "אני הנסיכה של אבא… עכשיו תשתחוו בפני!"

רעיונות הדפסה על אוברול לתינוק לשינה

אין כמו כיתוב משעשע, מצחיק וחמוד על אוברול של תינוק שישן כדי להעלות חיוך על הוריו העייפים שמתעוררים באמצע הלילה כדי להאכיל אותו או להחליף לו. אם אתם רוצים להעניק מתנה נהדרת להורים או פשוט לשמח את עצמכם בשעות של הלילה הקטנות כשהתינוק מתעורר, תוכלו להזמין אוברול לתינוק עם כיתוב או תמונה, כשאין סוף לרעיונות שאפשר לשחק איתם. הנה כמה דוגמאות שהלקוחות שלנו ממש אהבו:

√ "מי שמעיר אותי, מחזיר אותי לישון"

√ "עכשיו אני השעון המעורר שלכם"

√ "אני מתכנן להתחיל לבכות ב-3 בבוקר"

√ "משרתים, תביאו לי את הבקבוק שלי!"

√ "ישן כל היום, חוגג כל הלילה"

√ "שתיתי כל כך הרבה אתמול בלילה, אני זוכר רק שחירבנתי על עצמי"

√ "לילה טוב (כן בטח!)"

√ "תינוק ביום, נינג'ה בלילה"

√ "עכשיו זו משמרת לילה של אבא/אימא"

√ "זה לא נגמר עד שאני עושה גרעפס"

יש לנו עוד שלל בגדי גוף מגניבים לתינוקות

אתם יכולים להזמין את הבגדים שתבחרו דרך האתר, כשההתכתבות בינינו תוכל להיעשות במייל, כך שנשלח אליכם את התוצאה הסופית עוד לפני שנדפיס את החולצות. תוכלו לשנות כל דבר שתבחרו בעיצוב, ואנחנו נשלח אליכם בגד גוף לתינוק עם הדפס אישי שיהיה מושלם עבורכם ב-100%. אם אתם רוצים, תוכלו גם להגיע לחנות שלנו כדי להתייעץ איתנו שם ולקבל את החולצה שלכם על המקום. גם אם תזמינו דרך האתר, תקבלו את החולצות במהרה ועד הבית.

הדפסה על בגדי עבודה

הדפסה על גופיות דרייפיט

הדפסה על חולצה לסבא וסבתא

הדפסה על גרביים

הדפסה על חוטיני

הדפסה על חולצות זומבה