• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על בוקסרים

הדפסה על בוקסרים – מתנה מגניבה לחבר

כיום יותר ויותר אנשים בוחרים להעניק מתנות יותר אישיות, ופחות כלליות. תרבות המתנות קושרת את האנשים באינטראקציה שבה מקבלים מתנות, ומעניקים מתנות. נדמה שכבר לא מעטים אלו שמיצו את כרטיסי המתנה לרשתות האופנה, כרטיסים לסרט או שובר זוגי למסעדה. סף הריגוש עלה, וכך גם אנשים רוצים לרגש במתנה שהם מעניקים, ומנגד – מקבלי המתנה רוצים להרגיש שהשקיעו בהם. בעת שאתם מחפשים מתנה מדליקה, מקורית ובעלת מימד בידורי, תוכלו לבחור הדפסה על בוקסרים. מתנה שכזו מתאימה למגוון אירועים, והנה הם לפניכם.

את הבוקסרים יש לרכוש מראש.

יש לקחת בחשבון שעלות ההדפסה על בוקסר לבן או בהיר נמוכה יותר.
עלות ההדפסה על בוקסר לבן: 27 ש"ח. על כהה: 44-54 ש"ח.

הדפסה על בוקסרים הדפסה על בוקסר הדפסה על בוקסר במחיר זול

בוקסרים בעיצוב אישי – מתנה רומנטית ליום האהבה

מחפשת מתנה לבן זוגך האהוב לכבוד יום האהבה? תוכלי לפנק אותו במתנה של הדפסה על בוקסר. מדובר על מתנה שמצד אחד היא מאד פונקציונאלית, אך מצד שני תוכלי להפוך אותה למתנה שמקופל בה מימד בידורי מדליק. איך עושים זאת? מאחר ומדובר על הדפסה, תוכלי לבחור כיתוב מדליק לשלב על הבוקסר, וכך להפוך את המתנה לאישית במיוחד. הדפסים שתוכלי לשלב הם בדיחה פרטית שלכם, כיתוב כללי ההולם את יום האהבה או אפילו ללכת על רעיון של הדפסת תמונה על בוקסר.

כיתוב על בוקסר הדפסת כיתוב על בוקסר הדפסת משפט על בוקסר

הדפס מצחיק על בוקסר – מתנת גיוס מדליקה ומגניבה

זהו, הגיע הרגע: יום הגיוס! אירוע הגיוס הוא אירוע שמרגש רבים, וגורם ללא מעט דמעות לרדת, אך יחד עם זאת, גם מדובר על אירוע שנהוג להעניק בו לא מעט מתנות. עבור המתגייס, מדובר על יום הולדת נוסף, ומטר המתנות פשוט לא מפסיק להגיע. רוצים להתבלט עם המתנה שלכם? לגרום למתגייס הטרי לצחוק ולהנות מהמתנה? הדפס על בוקסרים הוא המענה עבורכם! בתור חברים, תוכלו להדפיס משפטי מחץ של החבר'ה, בתור בת הזוג תוכלי להדפיס הקדשה, ואם מדובר על בני המשפחה – תוכלו לאחל לו גיוס נעים (כאן תוכלו לראות דוגמאות של חולצות צבא עם הדפס).

 

הדפסה על בוקסר רופף או צמוד

אז מה מעניקים השנה מתנה לחבר הטוב שלכם? החלטתם להתאגד ביחד ולקנות את המתנה בשם כולכם, אך כמו בכל שנה, עולה השאלה שמסבכת את כולם והיא מה לקנות. המפתח למתנה מושלמת היא מתנה שיהיה בה שימוש. עם בוקסר בהדפסה אישית, אתם לא רק מבטיחים שיעשה במתנה שימוש, אלא גם שתגרמו לחבר שלכם לגחך ולהיות מבסוט, וכך הופכים את המתנה לכזו הכרורכה בהמון הומור וכייף. פונגו ישמחו לעזור לכם עם רעיונות להדפסה על בוקסר וכך להפוך את המתנה שלכם למתנה בלתי נשכחת.

 

הדפסה על בוקסר נשים בעיצוב אישי

מכנסי בוקסר או תחתוני בוקסר מזוהים יותר עם גברים, אבל במאה ה-21 הגבולות בין המגדרים פחות נוקשים מבעבר. בהקשר של בוקסרים, יש יותר ויותר נשים שבוחרות להשתמש גם הן בפריט הלבוש הזה, ונהנות מהתחושה הרפויה ומהנוחות שלו. למעשה מדובר באופציה אופנתית, ולכן ניתן למצוא מגוון רחב של בוקסרים גם לנשים.

באופן טבעי הדפסה על בוקסר היא שירות רלוונטי גם לנשים, וגם לגברים שמעוניינים להעניק מתנה ייחודית לאישה יקרה לליבם.

 

מכנסי בוקסר להדפסה עם תמונה או כיתוב

כשהמטרה היא הדפסה על בוקסר – עבור עצמכם או כמתנה – מרב תשומת הלב מופנית מן הסתם להדפסה עצמה. תשומת הלב מוקדשת גם לבחירת הטקסט ו/או התמונה שיעטרו את המכנסיים וגם למציאת חברה שמשתמשת בציוד מתקדם, כך שהתוצאה תהיה איכותית ועמידה.

במקביל חשוב להקפיד גם על איכות הבוקסר עצמו. הסיבה הראשונה לכך היא שרק בוקסר מבד מובחר מבטיח מגע נעים על הגוף. סיבה חשובה לא פחות היא שבוקסרים עוברים כביסות רבות יחסית, ואם הבד לא יהיה עמיד הוא יישחק מהר מאוד. הסיבה השלישית היא שעמידות ההדפס תלויה בעמידות הבד, ולכן לא כדאי להתפשר על כך.

 

רעיונות לכיתוב על בוקסר לנשים או גברים

* טקסט רומנטי – כל מקום וכל הזדמנות מתאימים להבעת אהבה ומסרים רומנטיים, וגם בוקסרים יכולים לשמש במה מעולה לכיתוב רומנטי כמו "שייך ליפה שלי" או "אוהבת אותך הכי בעולם", וגם להדפסים של לבבות או נשיקות.

* טקסט בעל אופי מיני – קטגוריה נוספת של משפטים לבוקסר היא כמובן טקסים סקסיים. האפשרויות רבות ומגוונות: "פצצת מין" (עם איור של פצצה), "פתוח להצעות" (וגם "פתוחה להצעות"), "קרובה אליך איפה שאתה הכי אוהב" (עם תמונה), "האיש והאגדה" עם חיצים שקורצים לכיוון ספציפי, ועוד ועוד.

* טקסט שמבוסס על ההווי הייחודי שלכם – אחד היתרונות הבולטים של הדפסה על בוקסרים (והדפסה על מוצרים אחרים באופן כללי) הוא האפשרות ליצור מתנה ייחודית ומקורית. בהתאם כדאי תמיד לשקול כיתוב שמתאר הווי ספציפי, ואפילו בדיחה פרטית שרק מי שיקבל או תקבל את הבוקסר יבינו (מה גם שממילא ההדפס נחשף בסיטואציות אינטימיות).

* תמונה או אלמנטים גרפיים – בנוסף לאופציית הכיתוב על בוקסרים, אפשר כמובן להדפיס עליהם גם תמונה או אלמנט גרפי. דוגמה נפוצה היא הדפס של שתי כפות ידיים, אחת על כל חלק של הבוקסר (כך שייראה כאילו כל יד חופנת פלח ישבן אחר), ובאופן כללי האפשרויות רבות ומגוונות ותמיד כדאי לתת לדמיון להשתולל.

 

בוקסרים מצחיקים – רעיונות

* "ביצי חופש" עם איור של זוג ביצים עולצות

* "תחת הנהלה חדשה" עם הדגשה על המילה "תחת" ואיור של חתן וכלה (אידיאלי לליל הכלולות)

* "את יכולה להצמיד את האוזן, אבל לא בטוח שתשמעי את הים…"

" "אם את יכולה לקרוא את זה, סימן שהתקרבת יותר מדי…"

* "חולה לך על התחת"

 

למה להזמין הדפסה על בוקסרים בפונגו?

בעת שאתם מחפשים חברה שעוסקת בהדפסות אישיות, צריך לדאוג לחברה שיכולה לאתר את הצורך שלכם, לתת לכם רעיונות ולבסוף גם להוציא אותן לפועל. פונגו כבר עובדים בשוק ההדפסות האישיות כבר מעל לשני עשורים, כך שמדובר על חברה בעלת ניסיון עשיר, קהל לקוחות מרוצים וביקוש שפשוט לא תם. מחפשים מתנה מדליקה? אנו מזמינים אתכם אלינו וביחד ניצור הדפס אישי בלתי נשכח!