• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות בחולון

הדפסה על חולצות בחולון: ביצוע איכותי לכל מטרה

זקוקים להדפסה על חולצות לחתונה? לוגו מודפס לאוהדי צפרירים? הדפס ממותג על תיקים או כובעים ללקוחות העסק? קפץ לכם רעיון לטי שירט מדהימה ללהקה מקומית? פונגו מציעים הדפסה על חולצות בחולון לכל מטרה קיימת. תוכלו לרכוש מאיתנו חולצות, קפוצ'ונים, כובעים ועוד המון בשלל דגמים וצבעים, בכל כמות אפשרית. כל אחד מהמוצרים הללו מתאים לאיכות ההדפסות שאנו מספקים ועמיד לטווח ארוך, גם אחרי כביסות מרובות.

כדי לבצע הדפסה על חולצות בחולון ולספק תוצר מושך ואיכותי, אנו משתמשים בטכנולוגיה מתקדמת המפיקה תצוגה חדה ורזולוציה מדויקת. השקענו בשיפור יכולות הדפוס לאורך השנים וצברנו מאות אלפי רעיונות טובים, מרתקים, מצחיקים ומקוריים שיכולים להתבטא בשלל פריטי לבוש. אם יש לכם רעיון ביד ואתם רוצים להתקדם, שלחו אלינו מייל עם הגלופה הרצויה והפרטים החשובים (צבע החולצה, מידות, כמויות וכד') ונחזיר לכם הדמיה שתשקף איך זה ייראה בפועל. נוכל לערוך שינויים ושיפורים והכל עד לשביעות רצונכם המלאה.

 

באנר פונגו

כובעים ממותגים: הטרנד המוביל של השנה

בוודאי ראיתם אותם באינסטגרם על ראשי החוגגות במסיבת הרווקות, בתמונה של היחידה הצבאית שרצתה לוק אחיד עם סמל היחידה בפרונט, בשובם של הילדים החמודים מהטיול השנתי ועוד. יצירת הדפסות על כובעים נחשבת לטרנד החם של הרגע והדפסות אלה מעבירות את הפוקוס מהגוף אל הראש, בעיקר הודות לסלפי ברשתות החברתיות. נשמח ליצר עבורכם הדפסה על כובעים בחולון ולשלוח אליכם את הכובעים במהירות. אתם תבחרו את הכובע, הצורה, הצבע וההדפס ואנחנו נוכל לספק רעיונות נוספים והצעות טובות. מכיוון שמדובר בשטח הדפסה קטן מזה של החולצות, רצוי להתמקד באותיות, לוגואים וסמלים ולא בגלופות מצוירות או תמונות אמיתיות. כך הכובע יהפוך לפריט אופנתי מדליק ומלכד לכל הקבוצה, שתמיד אפשר לחבוש בהנאה.

 

חוגגים אירוע בחולון? עשו מזה הייפ

אחד הרעיונות המוצלחים ביותר לאירועים הוא חולצות מודפסות שעליהן מופיעים מסרים בולטים. דיילי מכירות באירועים שיווקיים משתמשים בשיטה הזו המון כדי לבדל את עצמם מקהל המשתתפים ולהניע אנשים להתנסות במוצר חדש. פסטיבלים וכנסים נוהגים להעניק לצוות חולצות רשמיות של האירוע. אפילו החתן, הכלה ומשפחתם לפעמים מעוניינים ליצור הדפסה על חולצות לחתונה בחולון כדי לשמור על אנרגיה טובה והומור. בחולון קיימים מספר אולמות אירועים ומתחמים שמתאימים לכנסים והופעות (זוכרים את הפילבוקס המיתולוגי?) ופתוחה בפניכם האפשרות לשדרג את החוויה במקום על ידי לבוש ייחודי למשתתפים מסוימים או כולם.

 

חולצות מודפסות לבתי ספר בחולון

הילדים שלכם לומדים באילון? קרית שרת? נבון, אורט או ביאליק? זה ממש לא משנה. משום שאצלנו בפונגו תוכלו להזמין הדפסה על חולצות בחולון לבתי ספר על פי הסמל הרשמי של המוסד הלימודי. דרכנו ניתן להזמין חולצות מגניבות, איכותיות, צבעוניות ומתאימות לכל מידה. והמחיר? יורד ככל שהכמות עולה. אפשר אפילו לבצע הזמנה כיתתית ולקבל אותה במהירות ובאיכות גבוהה ביותר.

 

הפינה שלנו לעצמאיים

מעבירים סדנאות בישול לתושבי העיר? מעצבים בגדי תינוקות ורוצים להפיק קולקציה חדשה? להוציא ליין של בוקסרים מצחיקים? אצלנו תקבלו את מגוון פתרונות ההדפסה הקיימים לכל צורך וכמות. נוכל להציע רעיונות מעניינים למגוון חולצות מודפסות בחולון, כאלו שיגרמו לכם להתבלט ולשמור על הייחודיות העסקית למשך זמן רב. רצוי להשתמש באותם הצבעים או הלוגו שמאפיינים את המותג על פני סדרות של מוצרים מתחלפים, כדי שתמיד יזהו אתכם. לא בכדי נאמר שהשיווק הטוב ביותר מתרחש מפה לאוזן. וכשפריט הלבוש המודפס שלכם מסתובב בקניון, במדיטק, בפארק פרס או במרכז קב"ג, כולם נחשפים אליכם בקלות מדהימה ושומרים על ביקוש תמידי ומוגבר.