• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות בכפר סבא

הדפסה על חולצות בכפר סבא עם משלוח עד הבית

עם השירות המיוחד שלנו כאן בפונגו לא תצטרכו לחפש חנות הדפסה על חולצות בכפר סבא – אנחנו דואגים שהחולצה תגיע עד אליכם עם שליח ולא משנה איפה אתם גרים בעיר, ומתחייבים לעשות זאת בזמן הקצר ביותר! דרכנו אפשר להזמין הדפסה על חולצות בית ספר בכפר סבא או הדפסה של חולצות עם עיצובים מעשה ידיכם, וכל מה שצריך לעשות זה לשלוח אלינו את העיצוב הנבחר ואנחנו נדאג לספק לכם חולצות מבד באיכות גבוהה עם הדפסים לפי רצונכם. כל עיצוב שתוכלו לדמיין הוא אפשרי – אתם צריכים רק לבקש.

 באנר פונגו

איך נעשית הדפסה על חולצות באזור כפר סבא?

איתנו זה פשוט וקל – אתם שולחים לנו במייל את העיצוב, הכיתוב או התמונה שאתם רוצים להדפיס על החולצה, נותנים לנו הוראות, למשל שיופיעו בצד ימין על החזה, בגדול על כל הגב, בצע שחור על בד לבן או בצבע בהיר על בד כהה, ואנחנו שולחים לכם דוגמה במייל תוך פחות משעה. אם אתם מרוצים מהתוצאה, תוך מספר ימים ספורים תגיע אליכם החולצה שהזמנתם ישירות עד לבית – לפעמים גם תגיע באותו היום :).

 

הדפסה דיגיטלית על חולצות בכפר סבא לאירועים מיוחדים

מחכה לכם אירוע גדול של כל המשפחה כמו חתונה או בר מצווה? מתכוננים לרגע שהקבוצה שלכם חיכתה לו כבר במשך זמן רב כמו סיום שנת לימודים או מסלול צבאי? אין דרך טובה יותר להנציח את הזיכרון מאשר עם חולצות מודפסות. תוכלו להזמין חולצות בעיצוב אחיד או כמה חולצות עם כיתובים שונים שמתאימים לכל משתתף בנפרד, ונוכל גם לייעץ לכם ולתת רעיונות אם אין לכם עדיין קונספט שחשבתם עליו.

 

עושים גם הדפסה על חולצות דרייפיט בכפר סבא

אם אתם מקימים קבוצה שעתידה להשתתף בתחרות ספורטיבית, אתם צריכים חולצות מתאימות שיאחדו וייחדו אתכם, כשההמלצה שלנו היא חולצות הדרייפיט – הבד שממנו עשויות החולצות האלו גורם לזיעה להתנדף במהירות, וניתן להדפיס עליו כל דבר שעולה על רוחכם. נוכל גם לייצר לכם דפוסים מיוחדים בצורת פסים, שמתאימים במיוחד לחולצות של קבוצות כדורגל. על כל חולצה יוכל להופיע שם ומספר שונה של המשתתף שלו היא שייכת, וישנה גם אפשרות להדפיס לוגו או סמל של נותן חסות בכל גודל שתרצו.

 

לא רק חולצות – מדפיסים על כל בד אפשרי

הדפסת תמונה על חולצה בכפר סבא זו לא המומחיות היחידה שלנו – תוכלו להביא איתכם אלינו כל בד שתרצו להדפיס עליו עיצוב מקורי, ואנחנו נגשים לכם את השאיפה ברגעים ספורים. בין היתר אנחנו יכולים להדפיס על כובעי בד, מצעים למיטה, תחתוני בוקסר, סינרים, תיקים ועוד… עם זאת שימו לב שבמחסנים שלנו יש אך ורק חולצות, וכל פריט אחר שתרצו להדפיס עליו תצטרכו לספק לנו בעצמכם.