• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על בגדי ספורט

הדפסה על בגדי ספורט – מכנסיים, חולצות ועוד!

מה מומלץ להדפיס על בגד ספורט, האם יש דברים שאי אפשר להדפיס על חולצת דרייפיט וכמה עולה הדפסה על בגדי ספורט? גלו כבר עכשיו את כל התשובות.

תעשיית בגדי הספורט הייתה בשיאה בשנות ה-60' וקצת אחרי שנות ה-80', כשחברות פרסום החלו לשווק את בגדי הספורט כפרטי לבוש יומיומיים. גם היום רבים הולכים ברחוב עם לבוש ספורטיבי מבלי שאיש ירים גבה, וכמובן שיש גם כאלה שלבוש שכזה נדרש להם לשימוש מקצועי יותר, למשל אנשים שעושים ריצות, משחקים בקבוצות ספורט כאלה ואחרות ועוד. אז אם כבר לקנות לבוש ספורטיבי, למה לא להפוך אותו לייחודי ואישי בעזרת הדפסה על בגדי ספורט? אנחנו בפונגו נוכל להדפיס כל מה שתרצו על חולצת, מכנסי ואפילו תיק הספורט שלכם, וכל זאת באיכות גבוהה ובמחיר משתלם.

 

הדפסה על בגדי ספורט

הדפסת כיתוב על בגדי ספורט – המלצות

אז מה בעצם כדאי להדפיס על חולצת ספורט? למעשה – כל דבר שתרצו וכל דבר שעשוי להידרש לכם. אם למשל מדובר בכמה חולצות ספורטיביות של קבוצת כדורגל או כדורסל, כמובן שצריך להדפיס מספרים, כשיש שלל פונטים לבחירה. הדפסה על בגדי ספורט בדרך כלל תיעשה עם מספרים גדולים מאחורה (בגובה 20 ס"מ) ובגודל קטן מקדימה (בגובה 10 ס"מ). אפשר להדפיס את המספרים גם על מכנסי הספורט, בדרך כלל נהוג באזור התחתון של השרוול השמאלי. אם החולצות מיועדות לשחקנים ספציפיים, כמובן שאפשר להדפיס גם את שמותיהם.

אם לעומת זאת מדובר בחולצה אישית יותר, למשל אם אתם נוהגים לרוץ עם קבוצה ומעוניינים קצת להצחיק את כולם במפגש הבא, תוכלו להדפיס כיתוב משעשע בסגנון "שמור נעלינו" או מאחור: "אם אתה יכול לקרוא את זה, סימן שאתה עגלה". האפשרויות הן אינסופיות, ויש לנו עוד שלל המלצות על הדפסת חולצות עבורכם אם אתם מעוניינים להתייעץ ולשמוע עוד רעיונות.

 

הדפסת לוגו על בגדי ספורט בצבע

אם יש לכם לוגו ספציפי שאתם מעוניינים להדפיס על החולצה, נוכל לעשות זאת בכל גודל, בכל צבע ועל כל אזור שעל החולצה, כולל השרוולים. בנוסף, יש לנו סמלים שכלל לא תצטרכו לספק לנו להדפסה ושאולי יידרשו לכם, כמו למשל דגל המדינה או סמלים של קבוצות ספורט מהארץ ומהעולם. תוכלו להתכתב איתנו במייל לפני שנעשה בפועל הדפסת בגדי ספורט כדי לוודא שהעיצוב אכן תואם לטעמכם. שלחו לנו את הלוגו, אמרו לנו איפה אתם רוצים לראות אותו, ואנחנו נשלח לכם דוגמאות של הדפסת לוגו על חולצה עד שתהיו מסופקים. לאחר מכן תוכלו מיד להגיע אלינו עם החולצה ואנחנו נדפיס עליה בדיוק את מה שראיתם ורציתם. – זה כזה פשוט.

 

הדפסת תמונה על בגדי ספורט – גם זה אפשרי

יש לכם חולצת דרייפיט שאתם רוצים לקשט עם תמונה מיוחדת? אולי זה שחקן כדורגל שאתם אוהבים או סתם אפילו תמונה שלכם שבא לכם להתהדר בה? אצלנו הכול אפשרי. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לספק לנו את התמונה ואנחנו נדאג שהיא תופיע באיכות הגבוהה ביותר על גבי הבגד. שימו לב שניתן לכבס את כל ההדפסות שלנו ללא שום חשש, כך שלא תצטרכו לדאוג בנוגע לכך שהתמונה תתקלף לאורך הזמן.

 

כמה עולה הדפסה על בגד ספורט?

המחיר להדפסה נע בין 27-78 ₪, ומשתנה בהתאם לשלל גורמים – האם מדובר בבגד במידה לילדים או למבוגרים? האם זוהי חולצה רגילה או חולצת דרייפיט? האם זהו בגד כהה או בהיר? תוכלו ליצור איתנו קשר, לספר לנו מה אתם רוצים להדפיס ועל איזה סוג בד, ונספר לכם כבר בטלפון כמה זה יעלה לכם.