• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות בראשון לציון

הדפסה על חולצות בראשון לציון בלי לצאת מהבית

קניתם חולצה שאתם רוצים לשדרג עם עיצוב אישי משלכם? מעוניינים לרכוש חולצה יחד עם הדפסה במחיר משתלם? אצלנו בפונגו כל זה אפשרי, ואתם אפילו לא צריכים להטריח את עצמכם ולהגיע עד אלינו. נדפיס לכם כל דבר שתרצו על חולצה ואף נספק את החולצה עצמה ונשלח אותה עם שליח ישירות לביתכם.

באנר פונגו

איך זה עובד?

לא צריך לצאת ולחפש חנות הדפסה על חולצות בראשון לציון. שלחו אלינו את התמונה, הכיתוב או הציור שאתם רוצים להדפיס על חולצה, ואנחנו נשלח אליכם תוך דקות ספורות דוגמה לתוצאה הסופית במייל. אם אתם לא מרוצים מהתוצאה, שלחו לנו הערות ונתקן את העיצוב על המקום. אם אתם מרוצים, מיד נתחיל בהדפסה והחולצה תגיע ישירות לביתכם תוך מספר ימים. כל התקשורת נעשית דרך המייל ואין צורך לצאת מהבית אפילו לרגע אחד.

 

הדפסה על חולצות דרייפיט בראשון לציון

חולצות הדרייפיט ידועות כאיכותיות וכמומלצות ביותר לפעילות ספורטיבית, זאת משום שהזיעה מתנדפת מהם במהירות והן לא נשארות לחות. אם תרצו ניתן לרכוש אותה דרכנו ולהדפיס עליה כל עיצוב לבחירתכם, לרבות פסים, שמות, מספרים ואפילו לוגו של נותן חסות. אם אתם מתכוננים למרוץ בעיר ורוצים לבלוט מעל כולם, זוהי האפשרות המומלצת ביותר עבורכם, וניתן גם להזמין כמות גדולה של חולצות לקבוצה שלמה עם עיצוב וצבעים אחידים.

 

הדפסת תמונה על חולצה בראשון לציון

רוצים לעשות הפתעה לחבר ולהביא לו חולצה מודפסת עם התמונה שלו עליה? או אולי אתם רוצים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם עם תמונה של שניכם? הדפסה דיגיטלית על חולצות בראשון לציון יכולה להיעשות עם כל תמונה בכל גודל שתרצו ובאיכות גבוהה. אפשר לשלוח לנו את התמונה מפייסבוק או כקובץ מהמחשב, ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

 

הדפסה על חולצות בית ספר בראשון לציון

לא משנה איפה הילדים שלכם לומדים – בית ספר יפה נוף, רעות, הדרים, ארזים או בארי, אצלנו תוכלו להזמין חולצה יחד עם הדפס הלוגו של בית הספר. עליכם רק לציין את שם בית הספר בעת ההזמנה, ובמידה שאין לנו את הלוגו שלו נדרוש מכם לשלוח לנו תמונה. חולצות בית הספר שלנו איכותיות מאוד ומחזיקות מעמד למשך הרבה יותר משנה אחת בלי שהלוגו יימחק או יתקלף, ותוכלו להזמין חולצה בכל צבע שתרצו או שילדיכם יחפצו בו.

 

שירותים נוספים שאנחנו מספקים

אנחנו עושים הרבה יותר מאשר רק הדפסה על חולצות באזור ראשון לציון, כשביכולתנו להדפיס גם על כובעים, בוקסרים, כריות, תיקים וכל דבר אחר שעשוי מבד. יחד עם זאת יש לציין שפריטים שכאלה עליכם להביא עד אלינו, אך תוך רגעים ספורים מהרגע שבו תיכנסו לחנות שלנו תצאו עם הדפסה אישית על המוצר שתביאו איתכם.