• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על כריות

מתנה או מזכרת עם כריות מודפסות

כמה פעמים העסקתם את עצמכם בשאלה אודות מתנה מדליקה או מזכרת מגניבה ליקרים לכם? בכל פעם מחדש אתם מוצאים את עצמכם מבזבזים זמן רב בחיפוש תשובה או מענה ראוי לשאלתכם. ישנה תשובה מנצחת ועל זמנית, שמוכיחה עצמה כסיפור הצלחה בכל אירוע ובכל גיל: הדפסה על כריות. גם אם מדובר על מתנת יום הולדת, מחווה חמימה מלב אל לב או מזכרת הניתנת במסגרות החינוכיות השונות, הכריות מסתמנות כבחירה מוצלחת וייחודית.

את הכריות יש לרכוש מראש.

יש לקחת בחשבון שעלות ההדפסה על כרית לבנה או בהירה נמוכה יותר.
עלות ההדפסה על כרית לבנה: 27-50 ש"ח. על כהה: 44-54 ש"ח.

pillow_06 הדפסת תמונה על כרית הדפסת כיתוב על כרית

מתנה אישית עם הדפסה על כרית

ההדפסות על הכריות מאפשרות לכם להפוך את המתנה לכזו המגולם בה מימד אישי. בעוד מרבית המתנות מוענקות כמתנות כלליות, עם ההדפסה הייחודית אתם יכולים להפוך בקלות את המתנה לכזו המוענקת מלב אל לב. בעת שאתם משלבים הדפסה על הכרית, אתם מבטיחים לעצמכם כי מקבל המתנה יזכור אתכם ותמיד יקשר את הכרית אליכם. כיום, עם תרבות המתנות השלטת, חשוב להעניק מתנה הקושרת את מעניק המתנה ומקבל המתנה. איך עושים זאת? עם מתנה אישית ההופכת לגשר מלב אל לב. כיתוב על כרית לחבר/ה יהפכו את המתנה שלכם למזכרת מרגשת ואישית גם יחד!

הדפסה על כריות כרית עם הדפס כרית לבנה עם הדפס

הדפסת תמונה על כרית – המתנה הכי אישית שיש

מעבר לכיתוב אישי שתוכלו לשלב על הכריות וכך להפוך אותן למתנה או מזכרת אישית במיוחד, הרי שתוכלו לשלב על הכריות גם הדפסה של תמונה. רוצים להעניק מתנת שחרור מדליקה עם תמונה של כל המחלקה? אולי להעניק לחברה הטובה שלכן כרית עם תמונה המנציחה את החברות היפה שלכן? מחפשות מתנה מדליקה לבת המצווה של חברתכן? יש לכן מענה! הכריות המפנקות הופכות למחווה מרגשת עם הדפסת התמונה הייחודית שתבחרו.

למה להזמין הדפסה על כריות דווקא בפונגו?

על מנת להבטיח תוצר מושלם שעתיד להפוך למתנה שתעניקו, חשוב לחבור לספק איכותי, אמין, מקצועי ומנוסה. חברת פונגו בעלת ותק רב בענף, המשגרת פעם אחר פעם תוצרים עם רמות גימור לא פחות ממושלמות. קהל הלקוחות המרוצה הינו עד לאיכות המוצרים, השירות החם והקפדה על שביעות רצון הלקוחות. מחפשים שירותי הדפסה על הכריות? פונגו כאן בשבילכם!