• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חוטיני

הדפסות מדליקות על חוטיני!

*יש להביא את החוטיני איתכם לצורך ההדפסה!*

"פונגו" מדפיסים עבורכם על מגוון של מוצרים מגוון רחב של הדפסים בטכניקה של הדפסה דיגיטלית – טכניקה מתקדמת שמבטיחה איכות חסרת פשרות על המוצרים המודפסים. בעוד ישנן הדפסות שגרתיות יותר על כובעים ועל חולצות, אנחנו מעניקים קשת רחבה של שירותי הדפסה, גם על חוטיני. הדפסה על חוטיני דק יכולה להיות המתנה המושלמת למגוון רחב של אירועים ושל נשים! ניתן להדפיס על כל סוגי החוטיני ובכל המידות. אז באילו אירועים תוכלו לשלב מתנה שכזו?

hutini-01 hutini-02

המתנה הנועזת ביותר למסיבת הרווקות!

האירוע הראשון בו תוכלו לשלב מתנה שכזו הוא כמובן מסיבת הרווקות. חברתכן הטובה בעוד כמה ימים מתחתנת? אין ספק כי זה הזמן להאדיר את הנשיות שלה ולחגוג כמו שרק בנות יודעות. במסיבות הרווקות מחולקות מתנות לכל הבנות המשתתפות, וכעת זה יכול להיות החוטיני שללא כל ספק יהפוך את מסיבת הרווקות למסיבה הזכירה והמשעשעת ביותר. אילו הדפסים ניתן להדפיס על החוטיני? אתן מחליטות! החל מברכה לחברה הטובה שלכן ועד בדיחות פרטיות שרק אתן מבינות…

מתנה בהפתעה ליום האהבה: הדפסת כיתוב על חוטיני

בכל שנה מציפה את הגברים מחדש השאלה איזו מתנה להעניק ליום האהבה. נדמה כי מסעדה טובה, תכשיט ופריט לבוש אופנתי כבר עשו את שלהם, וכעת יש צורך להפתיע יותר מכל דבר אחר. בעוד בת הזוג שלך תצפה למחווה רומנטית בנאלית, היא תזכה לקבל חוטיני. הלבשה תחתונה הניתנת במתנה מסמלת אינטימיות ורומנטיות – בדיוק מה שתרצה להדגיש ביום האהבה. הדפסה על חוטיני מחטב אפשרית גם עם כיתוב ייחודי, גם עם תמונה נבחרת וגם עם שילוב של שניהם.

הכניסה לגברים אסורה! ערב בנות בלתי נשכח!

נערכים בכל שנה מאות אירועים של חוגי בית שהמשותף לכולם הוא כניסה לנשים בלבד. ערבים שכאלו מלכדים נשים הנחשפות לתכנים שונים ממגוון רחב של עולמות: החל מקולינאריה, דרך טיולים וקריאה ועד יחסים אינטימים. במידה ואתן מארחות את חוג הבית הקרוב ומארחות סקסולוגית, תוכלו להעניק מזכרת מדליקה לכל האורחות בסימן החוג שיועברו אליכן: חוטיני עם הדפסה על חוטיני פס. מתנה שכזו מייצרת פתיחות, מעלה חיוך ובעיקר שוברת את הטאבו שיש על נושאים שכאלו בחוגים חברתיים.

הדפסת תמונה על חוטיני ליום ההולדת של החברה הטובה

רכישת מתנה לחברה הכי טובה יכולה להיות מהנה ומספקת, אך היא גם יכולה להיות משימה שלא נגמרת. מאחר ואתן החברות הטובות ביותר, מדובר על שנים של חברות כך שנדמה כי הספקת להעניק לה פשוט את הכל! אם את רוצה להעניק לה מתנה עם קריצה, דעי כי שירות של הדפסה על חוטיני גזרה גבוהה זמין גם לך! החברות הטובות ביותר עושות את הכל ביחד, כך שמדובר על מתנה לגיטימית שתוכלי להעניק לחברת הנפש הטובה שלך.