• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על כובעים

הדפסה על כובעים בעיצוב אישי

מעוניינים להדפיס על כובע? יש לכם לוגו חברה או רעיון לעיצוב אישי? נשמח לעזור. יש לנו מגוון אפשרויות הדפסה על כובעים, בצורה יפה ומקצועית, גם לכובע בודד או מספר מצומצם של כובעים.

תוכלו למצוא אצלנו מספר סוגי כובעים – תוכלו לבחור כובע מצחייה איכותי ויפה, או כובע רשת אופנתי, ממבחר צבעים שונים, או להביא כובע משלכם ונבצע עליו את ההדפסה. העלויות משתנות לפי סוג הכובע, סוג ההדפסה, וכמות הכובעים שתרצו להזמין. תרצו עזרה בעיצוב? גם את זה נוכל לעשות כחלק מהשירות, ללא תוספת תשלום.

הדפסת כובעים הדפסה על כובעים כובעים מודפסים

למה? כובע!

במדינת שטופת שמש וקיצית כמו שלנו, גופיה וקרם הגנה הם פריטים חשובים לאין ערוך אך בוא נתמקד דווקא בכובע. אותו פריט לבוש שאנו מוצאים בו שימוש בעיקר לצורכי הגנה מהשמש, וישנן מדינות שאף מהקור, כפריט המגנדר את הופעתנו ויש גם שיאמרו כרצון להביע ולבטא קול וצבע באישיותנו.

כך או כך כובע הוא ללא ספק אחד הפריטים היותר נחוצים, שימושיים והכרחיים במדינתו לצרכים המשתנים מאדם לאדם. ככזה, לא פלא שגם אליו הגיעה מגמה של שינוי פנים צורה. ובמילים אחרות: הדפסה על כובעים. המגמה שהחלה בהדפסה על חולצות פולשת גם לטריטוריה הזו. הדפסה על כובעים יכולה לכלול כל כיתוב אן תמונה בה תחפצו ושתעטר את ראשכם מעתה.

הדפסה על כובע כובע מודפס עיצוב הדפסה לכובע

כובעים להדפסה  עם הקדשה בכל מיני צבעים

אם תשכילו לבחור בעיצוב מתאים או מודרני וכזה שיגרום לאנשים רבים לרצות באמת לחבוש אותו, תוכלו לעשות לעצמכם ולעסק שלכם שירות מצוין במחיר זול במיוחד. הדפסה על כובעים יכולה לבוא בכל וריאציה אפשרית שרק תוכלו לחשוב עליה. הדפסה על כובעי רשת ניתנת בכל צבע, גוון ומאפשרת הצגה של כל אובייקט ויזואלי שתרצו.

ניתן למעשה לבצע הדפסה על כובעים לנשים וגברים על כל אחד מהמגוון הקיים. כובעים באים בכל הסוגים, בכל המינים ובכל הצבעים. באפשרותכם לבצע הדפסה על כובע מצחיה קלאסי, הרגיל והמוכר אך לא רק. תוכלו להשתעשע ולבחור גם בהדפסה על כובע טמבל הישראלי, על כובעי צמר, כובעים גדולים בעלי אמירה אופנתית וכדומה.

כובעים מודפסים כאקט של התבלטות

חברת פונגו עושה שימוש באפשרות של הדפסה על כובעים לצורכי פרסום ותועלות אישיות שלהם. כך ניתן להיווכח בהזמנות כובעים מודפסים בהדפסים שונים, החל בכובעים ששם החברה מתנוסס בהם בגאון, סלוגן או סיסמא המאפיינת אותה ורבים גם מוסיפים את סימן ההיכר שלה. אין זה סוד כי בעולם הפרסום לסימנים הגרפים והוויזואליים יש חשיבות מכרעת.

הדפסה על כובעים אחידה בקרב קהילה או קבוצה עשויה לתרום לחיזוק תחושת השייכות אליה. כשם שאנו נתקלים בחברות ובתרבויות המחזיקות בסמלי לבוש זהים כמו החברה החרדית ועדות מסוימות המבחינות זו את זו באמצעות החיצוניות, כך גם במקרה הדפסה על כובעים. אם יש לכם יום כיף, יום גיבוש, מסיבה או כל אירוע אחר, הדפסה על כובעי קסקט זהים יכולה בהחלט לשדרג אותו.

הדפסה על כובע שחור הדפסה על כובע רשת הדפסה על כובע עם הקדשה

הטכנולוגיה שעושה הדפסות על כובעים

חברת פונגו משתמשת בטכנולוגיה מיוחדת היות ונוהל הטיפול בכובעים אינו כנוהל הטיפול כמו הדפסה על חולצות למשל. אולם, מבחינתכם עדיין כל מה שתצטרכו זה להעביר אלינו את הקובץ הרצוי. הדפסה של כובעים, כמה קל, ככה פשוט.

לאור כל האמור לעיל, נראה כי הדפסה על כובע יכולה לעשות שירות מצוין במספר מישורים. הן מבחינת הצורך בפריט זה כהגנה מפני השמש וככלי פרסומי, הן כפריט בעל אמירה אופנתית והן כפריט היכול לסייע ללכידותן של קבוצות. עם יתרונות כה רבים, האם עדיין יש שאלות כאשר מדובר על כובעים מודפסים?

על איזו כובעים מדפיסים? אתם בוחרים!

"פונגו" מעניקים לכם את האפשרות לבחור את סוגי הכובעים שתרצו להדפיס עליהם. אתם רוצים להעניק מתנה מדליקה לילדי הגנים ובתי הספר לקראת החופש הגדול? הדפסה על כובע מצחיה היא הבחירה הבטוחה שלכם! יש לכם קבוצה של חברים המאוגדים סביב הבייסבול? תוכלו לפנק את עצמכם עם הדפסה על כובעי בייסבול שימתגו אתכם וילכדו אתכם סביב התחביב שלכם. לבחירתכם, אפשרות גם לבצע הדפסים שונים על סוגי כובעים אחרים, וכך להנות גם משירות של הדפסה על כובעי דרייפיט, או הדפסה על כובע זוהר שיכול להתאים לשלל מטרות: החל ממתנה לילדים בחוגים ועד לכובע במתנה ביום הגיבוש העסקי.

%d7%9b%d7%95%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%9d_10 %d7%9b%d7%95%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%9d_11 %d7%9b%d7%95%d7%91%d7%a2%d7%99%d7%9d_12

מזכרת נפלאה לילדים עם כובעים מודפסים לבר מצווה

אתם בשלהי ההכנות לחגיגות בר המצווה של ילדכם. נדמה שכבר יש הכל – החל מאולם אירועים ועד לחליפה שילבש ילדכם הנרגש. כעת, אתם רוצים להתמקד ברווחת האורחים, ובעיקר בילדים שבאים לחגוג עם ילדכם שהגיע לגיל המצוות. כמקובל כיום באירועים, נהוג להעניק מזכרת במתנה בסוף האירוע. במקום להעניק עוד מתנה בנאלית שאין בה לרוב כל שימוש, תוכלו להעניק מתנה מדליקה ואפילו כזו בעלת ערך חינוכי לילדים: כובע. הדפסה על כובעים לבר מצווה הנעשית דרך "פונגו", מאפשרת לכם להעניק מזכרת נפלאה לילדים המקסימים, עם הדפס מדליק לבחירתכם. כמובן שמדובר גם על אירועי המצווה לבנות, כך שתוכלו להנות משירות של הדפסה על כובעים לבת מצווה.

 

אירוע אהבה עם כובעים מודפסים לחתונה

חיכיתם חיים שלמים לאירוע הגדול הזה, שבו אתם חוגגים את האהבה הגדולה שלכם עם מיטב החברים והמשפחה. אירוע החתונה מזוהה עם המון דברים, אבל בעיקר עם העובדה שמדובר על אירוע שנערך פעם אחת בחיים שלמים. מהסיבה הזו, אתם מוסיפים אינספור אלמנטים ואטרקציות לאירוע, כאשר המטרה היא לשמח ולבדר את האורחים שלכם. אתם מחפשים מזכרת מדליקה להעניק להם בסוף האירוע? אתם רוצים לחלק מתנות ואביזרים שונים על רחבת הריקודים? אם כן – "פונגו" כאן בשבילכם עם שירות של הדפסה על כובעים לחתונה. מה מדפיסים על הכובעים? אתם בוחרים! לבחירתכם אפשרויות להדפסת כיתוב או תמונה ברזולוציה גבוהה.

 

כובעים מודפסים לרווקות ולרווקים

אתם בימים אלו מפיקים את מסיבת הרווקים או הרווקות לחברים ולחברות שלכם? אתם משקיעים עבורם במסיבה מטורפת שתחתום את פרק הרווקות בחייהם. לא אחת עורכים את המסיבות המדוברות בבריכות, כך שמתבקש גם לבקש מכל המוזמנים להביא כובע. או שבעצם – אין צורך! שירות של הדפסה על כובע למסיבת רווקים, לא רק שפוטר את המוזמנים מלהביא כובע, אלא מעניק להם גם מזכרת מהאירוע המרגש. אתן חוגגות לחברה הטובה במסיבת רווקות מפונקת ומוקפדת? הוסיפו אלמנט נוסף עם הדפסה על כובעים למסיבת רווקות. ככה חותמים את פרק הרווקות בחיים, רגע לפני שאת הכוס בחופה שוברים.

 

הדפסה על כובעים לילדים שמבטיחה שימוש קבוע בהם

כל הורה אחראי רוצה שהילד שלו יחבוש כובע בכל פעם שהוא חשוף לשמש. כל הורה גם יודע עד כמה הילדים יכולים להיות עקשנים – ולסרב לחבוש כובע, כי הוא לא מספיק יפה בעיניהם.

כשמנצלים את האפשרות של הדפסה על כובע, התוצאה היא פריט יפה, מעניין ומיוחד – ולכן הסיכוי שהילד או הילדה שלכם יסירו אותו ויתעמתו אתכם כשתגידו להם להחזיר אותו לראש נמוך מאוד. למעשה, סביר להניח שהם יבקשו להשתמש בכובע החדש והמשמח בכל הזדמנות גם בלי שתבקשו מהם.

 

10 רעיונות להדפסה על כובעי שמש

1. שם – שם של ילד או ילדה, שם המשפחה כשההדפסה היא לקראת אירוע משפחתי

2. אירוע + תאריך – למשל "טיול שנתי 2023"

3. "לסבא באהבה" עם תמונה של כל הנכדים

4. "טים כלה" + שם – כובע שמש למסיבת רווקות שמתרחשת בבריכה

5. שם חברה + לוגו – כשהמטרה היא קידום מכירות או כשהכובע הוא חלק ממדים

6. "החבר'ה הטובים" – הדפסה על כובע שמש למסיבת רווקים

7. "יאללה בלגן" – כובע לחתונה שנערכת בצהריים

8. "אבא מספר 1" – כובע שמש לאבא חדש

9. תמונה מטיול שתשמש כמזכרת לחוויות ממנו

10 "חכם בשמש" – תזכורת לחשיבות ההגנה על הראש, בכל גיל

 

כובע טמבל בעיצוב אישי – להביא לידי ביטוי את האישיות

בעשורים האשונים לקיומה של מדינת ישראל "כובע טמבל" היה אחד המאפיינים הבולטים של הצבר הישראלי. יש כמה תיאוריות לגבי מקור השם של הכובע הזה, אבל מה שבטוח זה שהיום הוא חזר לאופנה ורבים ורבות משתמשים ומשתמשות בו במגוון סיטואציות.

כובע טמבל עם הדפסה הוא דרך מעולה להביא לידי ביטוי את האישיות, ולמשוך תשומת לב רצויה. דוגמאות לכיתובים מתאימים:

* נהגת שודים

* אלוף הפיצות

* טבעונית גאה

* זוגות שהמציאו כינויים מתוקים האחד לשנייה יכולים להדפיס שני כובעים עם שני הכינויים

* משוגע מי שנורמלי

ויש כמובן עוד אפשרויות רבות – מוזמנים לתת לדמיון שלכם להתפרע.

 

כובעים מודפסים למסיבת רווקות – לחגוג בחוכמה ולשדרג את האווירה

מסיבת הרווקות הפכה בשנים האחרונות למלהיבה כמעט כמו החתונה עצמה. האירועים האלה מושקעים מאוד, עם המון תשומת לב לכל פרט ופרט, ואחד הלוקיישנים האהובים הוא וילה עם בריכה. במקרים אלה, או כשהמסיבה נערכת במקום אחר תחת השמש, כובע הוא פריט חובה, ואם כבר כובע כדאי גם להדפיס עליו כדי לשדרג את האווירה.

אופציה אחת היא להדפיס על כל כובע את השם של החברה של הרווקה שאו-טו-טו מתחתנת. עוד אפשרות היא כובע עם ציור שיתאים לאופי המסיבה, כולל רמזים מיניים (ואפילו לא רמזים אלא ציורים מפורשים שיעזרו לשבור את הקרח). אפשר גם להדפיס על כובעים למסיבת רווקות את התאריך של האירוע, ועוד אופציה היא פשוט להדפיס "ימית מתחתנת".

 

כובעים בהזמנה אישית לאירועים מכל סוג – מקסימום תמורה לכסף

לא רק מסיבת רווקות אלא כל אירוע אפשר לשדרג עם כובע ועליו הדפסה מתאימה. למעשה כובעים מעוצבים לאירועים הם מתנה מעולה לאורחים, בנוסף כמובן לתועלת הפרקטית בזמן האירוע עצמו.

* כובע לבר מצווה – "אדיר הופך לגבר" בתוספת תאריך האירוע, או "גבר טרי" בתוספת השם של חתן הבר מצווה.

* כובע לבת מצווה – "נסיכה קטנה" עם איור של לב ושם כלת הבת מצווה, ואפשר גם "נסיכה (כבר לא) קטנה".

* כובע לחתונה – איור של זוג מתחתן וכיתוב "Game Over".

* מסיבת רווקים – "סוף מסלול רווקות" עם איור של אזיקים.

* יום נישואין – "וואלה זכיתי!" או "יום המזל שלי" ותאריך החתונה.

* יום גיבוש לעובדים – "צוות כהן" או שם החברה ולידה המילה "חוגגת" והתאריך.

 

כובעים מודפסים לחיילים – גאוות יחידה אמיתית

השירות הצבאי הוא חוויה מרתקת, אבל גם תובענית מאוד. אחת הדרכים להתמודד עם האתגרים ועם הקושי הממשי היא פיתוח גאוות יחידה, וכחלק מכך רצוי לייצר מורשת מתאימה. כובע מודפס מאפשר להביא לידי ביטוי את המורשת של היחידה, כך שכל חייל וחייל יוכלו לחבוש אותו בגאווה ולהרגיש שהם חלק מקבוצה מובחרת.

ההדפסים המומלצים לכובעים לחיילים הם שם היחידה, הסמל שלה, מחזור הגיוס המתאים ואפשר להוסיף גם 2-3 מילים שמתארות את הייחוד של היחידה והחיילים.

 

למה כדאי לבצע הדפסה על כובעי רשת?

כובעי רשת הם אופציה פופולרית מאוד בזכות השילוב בין הגנה לראש מפני קרינת השמש, שכידוע עלולה להיות מסוכנת, לבין האוורור הנעים שמספקת הרשת. כובעי רשת מודפסים הם פריט עוד יותר מוצלח בזכות המראה הייחודי והאפשרות להעביר מסר או תוכן רלוונטיים באמצעות הכובע.

מעבר לתועלת הפרקטית של כובע רשת עם הדפסה, העיצוב האישי משדרג כל פריט. המיקום של הכובע, צמוד לפנים שבאופן טבעי מושכות אליהן את מרב תשומת הלב בכמעט כל סיטואציה, מוביל לתשומת לב רבה גם אל כובע הרשת, וכמובן אל ההדפס שעליו.

עוד סיבה טובה להדפיס על כובעי רשת היא העלות הנמוכה ביחס לתועלת הגבוהה. בהקשר זה כדאי לזכור שהכובע עם הרשת ישמש אתכם במשך שנים רבות.

 

הדפסה על כובעים בתל אביב עושים עם פונגו – מקסימום איכות ללא תחרות

כדי להבטיח מקסימום תועלת מכל כובע עם הדפסה, לכל מטרה שהיא, חשוב להקדיש תשומת לב לא רק לבחירת ההדפס – אלא גם לבחירת המקום שבו מבצעים את ההדפסה. בפונגו מדפיסים על כובעים (וגם חולצות, בוקסרים, תיקים, כריות ועוד) כ-30 שנים, ובהתאם יש לנו כבר אינספור לקוחות מרוצים. אצלנו הכובעים עצמם איכותיים ועמידים, יש חופש בחירה נרחב לגבי הצבעים והמידות, וההדפסה עצמה מתבצעת באמצעות ציוד משוכלל – שביחד עם הידע הרב שצברנו לאורך השנים הופכים כל כובע למקורי, מרשים וכזה שיעביר את המסר שעליו במשך שנים רבות.