• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות קצרות

הדפסות איכותיות עם חולצות קצרות!

אם ישנו פריט שיש לכל אחד ואחת בארון הרי שהוא חולצה קצרה. יחד עם זאת, חולצות קצרות עם הדפסים המופקים בהדפסה דיגיטלית – אין לכולם. אנחנו ב"פונגו" מזמינים גם אתכם להתחדש עם חולצה קצרה מודפסת! מה מדפיסים? אתם מחליטים! ההדפסות מתבצעות בצורה פרונטאלית אל מול הלקוחות על מנת לשקף את איכות חסרת הפשרות שאנו דבקים בה. אז עבור אילו שימושים ניתן להדפיס עבורכם את החולצות?

הדפסת לוגו על חולצה קצרה הדפסת תמונות על חולצת קיץ קצרה עיצוב והדפסה לחברה על חולצה קצרה

הדפסות לתלמידי בית הספר!

החולצות האחידות עשו קאמבק מפואר אל מסגרות החינוך לפני כמה שנים, וכיום מרבית מסגרות החינוך בישראל דורשים מהתלמידים להגיע עם תלבושת אחידה: חולצה קצרה שעליה לוגו בית הספר. מי אמר שחולצת בית ספר צריכה להיות חולצה משעממת? הדפסת לוגו על חולצה קצרה יכולה להיות גם על חולצה צבעונית ומדליקה! אנחנו מחזיקים בסוגים שונים של חולצות קצרות, כך שתוכלו להדפיס את לוגו בית הספר על חולצת טי, חולצת פולו או כל חולצה קצרה אחרת בה אתם חושקים.

t-shirt_meakhshav-leakhshav_06 t-shirt_meakhshav-leakhshav_05 t-shirt_meakhshav-leakhshav_04

מעניקים שירות עם חולצה מודפסת ממותגת

אנשי שירות רבים ברחבי הארץ מגיעים בכל יום אל מקום עבודתם עם חולצה אחידה ממותגת. הסיבה? לאפשר ללקוחות לזהות את נותני השירות בצורה קלה יותר, תוך ששומרים על קו לבוש אחיד שהופך את כל העובדים לזהים. חולצות שכאלו על עובדים ניתן לראות ברשתות המרכולים הגדולות, במרכזי השירות של חברות הסלולאר וגם במוסכים המעניקים שירות לרכבים. דרכנו ניתן להפיק הדפסת תמונה על חולצה קצרה לכל המסגרות ולכל צוותי העובדים, כאשר ניתן להתאים את החולצות לנשים ולגברים. דעו כי טכניקת ההדפסה המתקדמת שלנו מבטיחה כי ההדפס ישמר וישרת את צוות העובדים לטווח הארוך.

מזכרת נפלאה מיום ההולדת עם הדפסת כיתוב על חולצה קצרה

אם אתם חוגגים יום הולדת לילדכם האהוב, לבטח גם אתם מעסיקים את עצמכם בשאלה: איזו מזכרת להעניק לילדים היקרים המגיעים לחגוג. בעוד ישנן מזכרות מצועצעות שאין בהן כל שימוש, הרי שחולצות מודפסות יכולות להיות מזכרת נפלאה, שימושית ומלכדת. אילו הדפסים יהיו על החולצות? אתם מחליטים! ניתן מצד אחד למתג את החולצה כחולצת יום ההולדת הרשמית עם ברכה מהילד שלכם, אך גם ניתן להקדיש את החולצה לכל ילד באופן אישי עם כיתוב שמו – כך שהיא תהיה שמישה יותר.

האם חולצה מודפסת מתאימה רק לקיץ?

המון פעמים ישנה נטייה לקשר את החולצות הקצרות לעונת הקיץ. בפועל, בישראל לובשים את החולצות הקצרות כ-365 ימים בשנה: גם כחולצת בסיס מתחת לפריט לבוש עבה יותר, וגם כחולצה שלובשים בעונות המעבר השונות. דרכנו ניתנים לכם שירותי הדפסה על חולצה קצרה לגברים, כמו גם הדפסה על חולצה קצרה לנשים בכל המידות ולכל הגילאים. תמונה או כיתוב – אנחנו מדפיסים לכם בטכניקה המתקדמת והאיכותית ביותר!