• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לגני ילדים

ילדות מאושרת עם חולצה מודפסת לכל ילדי הגן

ועד ההורים והצוות החינוכי בגן החליטו פה אחד: מתנת סוף השנה תהיה הדפסה על חולצות לגני ילדים. הסיפוק הגדול שבלראות חיוך על פני הילדים גרם לכם לבחור בקלאסיקה שלעולם לא ניתן לטעות איתה, ולהעניק לכל ילדי הגן במתנה חולצה עם הדפסה מיוחדת. אנחנו ב"פונגו" מזמינים אתכם ליהנות מחולצות מודפסות באיכות גבוהה ומשירות לבבי.

gan_01 gan_02 gan_03

חופש נעים לכל הילדים עם חולצה מודפסת לגן ילדים

ילדי הגן אולי נפרדים מהחברים לגן רגע לפני החופש הגדול, אך הם תמיד נשארים ביחד עם שירות של הדפסת תמונה על חולצה לגן ילדים. תוכלו להדפיס על החולצות לילדים תמונה משותפת של כל הילדים, וכך לשמור על קשר עם כל החברים הטובים. חולצה מודפסת שכזו תשמח את כל הילדים ואף תגבש ותלכד אותם עוד יותר, תוך שהיא תשמר להם זיכרונות נעימים מהשנה האחרונה בגן.

למה דווקא חולצות הן המתנה העדיפה?

בעולם בו השפע שלט ויש לכם אינספור אפשרויות למתנות לילדים, מדוע דווקא חולצות לגני ילדים בעיצוב אישי עדיפות? פשוט כי לא ניתן לטעות עם החולצות המודפסות! ראשית, כל הילדים שמחים תמיד לקבל חולצה חדשה שהם יוכלו להתגאות בה. שנית, חולצה מודפסת מתאימה בדיוק מושלם גם לבנים וגם לבנות. כמו כן, חולצה מודפסת היא כנראה המתנה השימושית ביותר שניתן להעניק, ואם לא די בכך, היא מגלמת בתוכה גם מימד אישי החשוב גם הוא.

הדפסת תמונה או הקדשה אישית?

לצד האפשרות להדפיס על החולצות תמונה משותפת של כל ילדי הגן, תוכלו לבחור בקונספט אחר או לשלב בין השניים: הקדשה על חולצה לגני ילדים היא דרך נוספת לרגש את הילדים ולהפוך את היום האחרון בגן למרגש עבורם. הקדשה יכולה להיות כפרי הדימיון ולכלול את שמות הילדים, את שם הגן בליווי השנה בה הם עוזבים את הגן, את לוגו הגן, ציטוט משיר או ברכה אישית מצוות הגננות. אנחנו זמינים לכם עם כל התייעצות או שאלה! הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו לאתר את הצורך שלכם ולהתאים לכם פתרונות מושלמים.