• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על תיקים

הדפס על תיק בד או כותנה? שיא השיק!

לצד מתנות שמוכתרות כטרנד זמני, ישנן המתנות שהוכתרו על ידי הקהל כקלאסיקה נצחית שהיא כאן כדי להישאר. בדיוק כאלו הם התיקים המודפסים, שנוכחים בכל מסגרת, לכל הקהלים ובכל הגילאים. הדפסה על תיק מאפשרת לכם להנות גם ממתנה פונקציונאלית שכולם משתמשים בה, וגם ממתנה המשודך אליה מימד אישי. כיתוב מדליק, תמונה משותפת או שילוב של שניהם – אתם בוחרים איך להעניק את התיקים המודפסים.

את התיק יש לרכוש מראש ולבדוק שהוא מתאים להדפסה.

יש לקחת בחשבון שעלות ההדפסה על תיק לבן או בהיר נמוכה יותר.
עלות ההדפסה על תיק לבן: 24-50 ש"ח. על כהה: 44-54 ש"ח.

הדפסה על תיק הדפסה על תיקים הדפס על תיק

הדפסה על תיקים מבד או כותנה – לכל גיל ולכל מטרה

מה שהופך את התיקים עם ההדפס לכל כך פופולאריים, היא העובדה כי הם מתאימים לכל שכבות הגיל ובכל מסגרת – החל מגני הילדים ועד למסגרות פורמאליות אחרות. הדפסת תמונה על תיק פופולארית במיוחד בעת שרוצים להעניק לילדי הגן מתנת פתיחת שנה, מתנת חג מצוות הגננות או כמובן שבימי הולדת. דומה הדבר גם בעת שמחפשים מתנת יום הולדת אישית ושימושית.

התיקים המודפסים אינם נחלתם של עולם הילדים בלבד, ואלו מככבים גם בסקטורים אחרים. משרדים מכובדים מעניקים תיקים מודפסים בימי הגיבוש, ימי החברה ובכנסים עסקיים, בסיסים שונים של צה"ל מחזקים את הגיבוש ותחושת הלויאליות עם תיקים עם הדפסה אישית ובנות במסיבת הרווקות מנציחות את היום המיוחד עם תיק בהדפסה מיוחדת. אתם בוחרים את האירוע – התיק המודפס יתאים את עצמו אליכם!

הדפסים על תיקים כיתוב על תיק לוגו על תיק

אפקט התמונה על התיק

לרשותכם האפשרות להדפיס על התיק כיתוב אישי או תמונה. בעת שמשדכים לתיק תמונה, אתם מחזקים את אפקט המתנה כמתנה הניתנת באופן אישי. בעוד תוכלו למצוא תיקים המיוצרים בכמויות גדולות ומסחריות, התיקים עם ההדפס האישי מייחדים את המתנה והופכים אותה לנדירה ואישית.

 

למה להזמין הדפס על תיקים בפונגו?

מחפשים שירות של הדפסה על תיקים בתל אביב? פונגו עומדים לרשותכם! החברה צברה לעצמה בשני העשורים האחרונים מונטין רב שמלווה אותה עד היום בגאווה גדולה. חברות גדולות ואנשים פרטיים בוחרים פעם אחר פעם בפונגו בעת שמדובר על הדפסות על תיקים. כעת, גם אתם מוזמנים להצטרף אל ההצלחה בעת שאתם מחפשים שירותי הדפסות על תיקים. גם אם מדובר על הדפסה על תיקים לגן וגם אם מדובר על מתנה אחרת שתרצו להעניק – פונגו לרשותכם!