• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לחנוכה

הדפסה על חולצות לחנוכה – הדפסים חגיגיים ומצחיקים

מחפשים דרך מיוחדת לחגוג את חג החנוכה עם מזכרת שלא תישכח? הזמינו לעצמכם חולצה מודפסת עם חנוכייה, סביבון, נרות, סופגנייה, לביבה או כל סממן אחר של החג – יש לנו כמה רעיונות שימצאו חן בעיניכם.

אף על פי שלא מדובר באחד משלושת הרגלים, מבין החגים האהובים ביותר שלנו נמנה חג חנוכה – בו אנחנו נהנים ממטעמים מלאי שמן שחלקנו לא היינו מסכימים להכניס לגוף יותר מפעם בשנה. האמת היא שמזל שכך, משום שאז החולצה שעיצבתם והדפסתם בחנוכה לא הייתה עולה עליכם יותר, אך אין מה לחשוש כל עוד אוכלים סופגניות ולביבות במתינות במהלך החג.

רוצים להראות לכולם עד כמה אתם אוהבים את חנוכה? אצלנו בפונגו תוכלו להזמין חולצות מעוצבות לחנוכה עד הבית, עם הדפסים חגיגיים ומשפטים מצחיקים בעיצוב אישי או מתוך שפע הרעיונות שיש לנו. הזמינו כבר עכשיו וקבלו את החולצה עוד לפני שיתחיל החג!

אפשר להדפיס לא רק על חולצות

אם אתם מתכננים פעילות מיוחדת עם קבוצת אנשים שכוללת בישולים לחג, ניתן להדפיס תמונה או כיתוב גם על סינרים. זה מושלם עבור מי שמנהל חוג או סדנת בישול למבוגרים או לילדים, או פשוט למי שמחפש להדגיש את החגיגות במטבח הביתי שלו בזמן שהוא מכין שלל מטעמים – סופגניות, לביבות או אפילו ספינג'. עלות הדפסה על סינר – החל מ-54 שקלים.

חולצות מודפסות לחנוכה לגני ילדים

מתכננים פעילות מיוחדת לחנוכה בגן הילדים? כמובן שהילדים ייהנו מכל דבר שתארגנו להם, אך אם אתם רוצים ליצור מזכרת שתישאר איתם למשך כל השנה ושבעזרתה יוכלו לזכור את החג הנהדר שחגגו בגן, תתחילו את החגיגות כבר במתנה מיוחדת – חולצה מודפסת עם סממני החג! תוכלו גם לבחור בהדפס של נר על כובעים כדי להפוך כל ילד בגן לאחד מנרות החנוכייה – אין ילד שלא ירצה מתנה שכזו בחנוכה!

רעיונות למשפטים על חולצה לחנוכה

אנחנו בטוחים שיש לחלקכם לא מעט רעיונות למשפטים מצחיקים של חנוכה בראש, אותם תוכלו להדפיס אצלנו על חולצה יחד עם עיצוב מיוחד שמתאים לחג. אך אם אין לכם רעיונות ובכל זאת אתם רוצים להדפיס חולצה מיוחדת ומצחיקה לקראת החג, יש לנו כמה הצעות בשבילכם שיגרמו לכל אחד שיראה את החולצה שלכם לחייך:

√ פח שמן ארור – לא יכולת להספיק ל-12 חודשים?

√ סופגנייה – שנייה של אושר, ושנה בחדר כושר.

√ חוק מספר אחד כשאוכלים סופגנייה – לא לנשום!

√ רק בחנוכה יכולה להיות לך אבקה לבנה מתחת לאף, והשוטר יגיד לך "בתיאבון".

√ יש נס חנוכה ויש נס קפה, אבל הנס הכי יפה היה כשנולדת.

√ ח – חג שבו

נ – נאכל

ו – ונשמין

כ – כל

ה – היום

√ מה זה חום מבחוץ ועצוב מבפנים? סופגנייה מקמח מלא!

√ לביבה – החברה הכונפה של הסופגנייה.

√ שמישהו יאהב אותי כמו שמנכ"ל רולדין אוהב את חנוכה.

√ אל תשלח לי לבבות, תשלח לי לביבות!