• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות בפתח תקווה

הדפסה על חולצות בפתח תקווה: הרעיון עליכם, הביצוע עלינו

מתכננת מסיבת רווקות לכלה על החוף וחולמת על כובעים עם שמות כל החברות? צריכים מקום איכותי שיבצע הדפסה על חולצות לחתונה בפתח תקווה? מחפשים את חנות ההדפסות המקצועית ביותר כדי ליצור מתנה ממותגת ללקוחות העסק? אצלנו בפונגו תמצאו עולם עצום של חולצות מודפסות, תיקים, סינרים, קפוצ'ונים, בוקסרים ועוד המון! למענכם נהפוך כל חולצה משמימה לבעלת הדפס מעניין, נקשט את הפליז בפניני החכמה של מפקד הפלוגה ואפילו ניצור מסרים מצחיקים במיוחד לבגדי הגוף החדשים של הבייבי. אנו מעניקים שירות מהיר, מקצועי ואיכותי לכל תושבי פתח תקווה ותמיד זמינים לשמוע את הרעיונות שלכם. כל שתצטרכו הוא לשלוח אלינו במייל את העיצוב או הרעיון ועל מה מדפיסים. אנו נדאג שההזמנה תגיע אליכם במהירות.

 

באנר פונגו

כך הופכים חולצה פשוטה לסימבולית

בעבר היה מי שזיהה את טכניקת ההדפסה על חולצות ופריטי לבוש כגימיק חולף. אלא שמאז הפך הרעיון לצורך ממשי וכיום תתקשו לסיים בלעדיו את התיכון, את הטירונות הצבאית ולעתים קרובות תפגשו אותו גם בעולם העסקי. הדפסה על חולצות בפתח תקווה תהפוך גם את הטי שירט הפשוטה ביותר למזכרת שתישאר איתכם לאורך שנים. היא תוכל לסמל עבורכם חוויה ספציפית, רגע משמח או אירוע מרגש.

כדי ליצור את ההדפסה המושלמת, כל שתצטרכו הוא רעיון: ציור של מישהו מהחבר'ה, דמות או תמונה קיימת, אפילו ציטוט מצחיק עם סמל רלוונטי. תוכלו לשלוח לנו את הרעיון, את סוג הבגד, הצבע, מיקום ההדפס והצורה ואנו נגיש לכם בחזרה הדמיה. ברגע שתתנו לנו "אור ירוק" – נדפיס את הדוגמה בכמות הנדרשת, נארוז יפה ונשלח אליכם בזריזות.

 

מיתוג חולצות, כובעים ותיקים לכל סוגי העסקים בפתח תקווה

הדפסה על חולצה בפתח תקווה, הדפסה על תיקים או אפילו כובעים, מגויסת פעמים רבות גם לצורכי מיתוג העסק. אם אתם מעוניינים להתבלט, לבדל את העובדים ולחלק מתנה מיוחדת ללקוחות, רצוי שתשתמשו בפריטים שמזוהים באופן מיוחד עם העסק שלכם כמו הצבע, הלוגו, מוטו ייחודי ועוד. מגוון העסקים הקיים בפתח תקווה חולש על כל ענפי התעשייה – מחברות ההיי טק וההנדסה בקרית אריה ועד המסעדות ובתי הקפה הקטנים סביב הקניון הישן. כל אחד מבעלי העסקים הללו יוכל להגביר את המודעות למותג שלו, לשמור על תודעת שירות מפותחת (למשל: חולצות המזהות בקלות את מלצרי המסעדה) ואפילו להצהיר על גישות ורעיונות שמזוהים עם העסק.

 

חוגגים אירוע? תרשו לעצמכם להתבלט

עולם ההדפסות הדיגיטליות משרת בעקביות גם את תחום האירועים. נשמח לייצר חולצות מודפסות בפתח תקווה לחתן והכלה ומשפחותיהם עם כיתובים מצחיקים, ליצור בגד גוף משעשע לתינוקת לכבוד הבריתה או יום ההולדת ולגרום לחתן בר המצווה להתבלט באופן מיוחד מול החברים לכיתה. אירועים שיש בהם גימיק מיוחד מסוגלים לשמור על עניין מוגבר בקרב המוזמנים, להצטלם יותר ולפקוד למשך זמן רב את החוויה. אם אתם מחפשים רעיון מיוחד ומעדיפים להתרחק מההדפסים המוכרים והנדושים, תוכלו להתייעץ איתנו ולקבל בנק רעיונות חדש ומוצלח לכל אירוע ולכל מטרה.

 

מחירים מיוחדים לקבוצות בפתח תקווה

בזמן שהכנת חולצה אחת ויחידה משדרת משהו ייחודי ויוצא דופן, הכנת חולצות קולקטיביות ואפילו הדפסה על כובעים בפתח תקווה מסוגלת להעצים קבוצה שלמה! נקודות החיבור שלכם עם אנשים אחרים מסוגלות לקבל ביטוי עצמאי וייחודי. החולצה, הכובע, הסינר ואפילו הבוקסר שהודפסו במאפיינים ספציפיים רק לכם מסוגלים להעצים את כל חברי הקבוצה שלוקחים בה חלק ולהפוך למזכרת נצחית שתלווה אתכם תמיד. אצלנו בפונגו מבצעים סוגים שונים של הדפסות במחירים אטרקטיביים לקבוצות, תוך שמירה על איכות אחידה בכל הדפסה ושירות מקצועי ומחוייך.