• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חצאית

הדפסות איכותיות על חצאיות

*יש להביא את החצאית איתכם לצורך ההדפסה!*

לא מעטים אלו שעבורם שירות הדפסה מתקשר אך ורק עם חולצות. למרות שמדובר על ה-להיט של שנות ה-90, אנחנו ב"פונגו" נשארים מעודכנים ודבקים בטרנדים החמים ביותר של ההדפסות. השיטה בה אנחנו מדפיסים היא שיטת הדפסה דיגיטלית איכותית, תוך שאנחנו מדפיסים על מגוון רחב של מוצרים. אחד מפריטי הלבוש האהובים ביותר על הנשים הוא חצאית. מה דעתכן על הדפסה על חצאית מיני שלא תפסיקו לקבל עליה מחמאות?

הדפסת תמונה על חצאית לדיילות יופי

אירועי קד"מ נערכים כיום במסגרות שונות, כאשר אירועים רבים נערכים במסגרת חנויות הפארם השונות. התפקיד של דיילות היופי באירועים אלו הוא לקדם את המוצרים, להציג אותם ולאפשר לנשים המתעניינות במוצרים להתנסות בהם. בעוד המדים הרשמיים של הדיילות כוללים חולצה ממותגת, ניתן למנף את הנראות אפילו יותר עם הדפסת כיתוב על חצאית. על החצאיות ניתן להדפיס את שם המוצר החדש שאתם רוצים לקדם, תמונה שלו או כל כיתוב אחר שמקדם את הערכים של המותג שתרצו לקדם.

הדפסות שכאלו על חצאיות רלוונטיות גם לדיילות הפועלות עבורכם במסגרת אירועי חברה שונים. הדיילות באירועים משחקות תפקיד מרכזי: החל משלב קבלת הפנים, דרך הושבת האורחים באירועים ועד אירוחם לאורך כל האירוע. על מנת שהאורחים שלכם יזהו את אנשי השירות, לרבות הדיילות באירוע, יהיה ניתן להתאים לכל דיילת חצאית ממותגת ומודפסת.

הדפסות ללהקות מחול ושירה!

קהל יעד נוסף שיכול ליהנות משירות ההדפסה הוא כמובן להקות שירה ומחול. מנהלי הלהקות דואגים להלביש את הנערות המשתתפות בלהקות בתלבושת אחידה על מנת לייצר נראות אחידה ולהפוך את כולן לשוות. הדפסה על חצאית שחורה היא בדיוק השירות שאתם צריכים לפני מסע ההופעות הגדול הנערך לרוב בחגיגות יום העצמאות. החצאית יכולה להיות בגבהים שונים – החל מחצאית מיני, דרך חצאית ברך ועד חצאית ארוכה.

את המעצבת של עצמך: הדפסה על חצאית צבעונית!

לעתים לא צריך כל אירוע מיוחד על מנת להדפיס על חצאית. כידוע, רשתות האופנה הגדולות הן במידה רבה המכתיבות את הטון האופנתי, אך מי אמר שצריך לדבוק בטון הזה? עם שירותי ההדפסה שלנו את הופכת להיות המעצבת הפרטית של עצמך. תוכלי לבחור את החצאית שתרצי להדפיס עליה ואת ההדפס שתרצי להדפיס – כיתוב או תמונה. כך, את נכנסת אל נעליהם של המעצבים הגדולים וגם זוכה ללבוש את החצאית שעיצבת לעצמך.

הדפסות גם לקהל שומרות המסורת

שירותי ההדפסה שלנו מתאימים גם לבנות מסורתיות המתלבשות צנוע. ניתן להדפיס מגוון רחב של הדפסים צנועים עם כיתובים צנועים המתאימים גם לאירועים מיוחדים וגם ליום יום. ההדפסה יכולה להיות מתאימה כמתנה לחניכות במסגרות חינוכיות שונות אך גם לנערות המבקשות ללבוש חצאיות מעוצבות יותר בהשוואה לאלו המוצעות בחנויות הצנועות. אז באיזו חצאית את בוחרת?