• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על גקטים

הדפסות מיוחדות על ג'קטים

*יש להביא את הג'קט איתכם לצורך ההדפסה!*

מי אמר שהג'קט שלכם צריך להיות חלק ומוכתב על ידי החלטתן של רשתות האופנה הגדולות? "פונגו – הדפסה על חולצות" מזמינים אתכם להפוך את הג'קט שלכם לג'קט שהוא לגמרי אתם עם הדפסה על ג'קטים! מגוון הג'קטים עליו אנו מדפיסים הינו נרחב וכולל פליזים, ג'קטים עבים יותר וג'קטים דקים המתאימים לעובדים.

jacket-01 jacket-03 jacket-02

ג'קט עם הדפס של יחידות צבאיות

אתם רוצים להדפיס על ג'קט את סמל היחידה הצבאית שלכם? אנו מספקים שירות גם ליחידות צה"ל. היחידות הסגורות מאפשרות לחיילים לשהות ברחבי הבסיס עם פליזים וכך להפוך את עבודתם לנוחה יותר. אנו מבצעים הדפסת תמונה על ג'קט של סמלי היחידות על פליזים צבאיים שהופכים את השירות של החיילים במידה רבה לקל ונעים יותר.

פתרון מושלם לבגדי עבודה

ג'קטים מעוצבים עם הדפסים שלנו מתאימים גם כג'קטים המשמשים עובדים רבים כמדי עבודה. אתם בעלי מוסך ואתם רוצים לשלב תלבושת אחידה לכל צוות המוסכניקים? נוכל להדפיס על הג'קטים השונים את סמל המוסך שלכם, את הסלוגן, את פרטי ההתקשרות וגם את שם העובד. כמו כן, הג'קטים גם מתאימים כמדי עבודה עבור עובדי מעבדות ונציגי שירות. הג'קטים מגיעים במגוון רחב של מידות וצבעים ומותאמים במאת האחוזים אליכם ואל צרכי הארגון.

יש הבדל בין ג'קטים של קיץ וחורף?

בהחלט. הג'קטים המיועדים לתקופת החורף הינם עבים יותר, ובמרבית המקרים הבחירה היא בג'קט הפליז שהינו קל משקל אך מאד מחמם. בעונת הקיץ זמינים לכם ג'קטים דקים יותר שעדיין משדרים מידה של פורמליות אך הבד שלהם נושם יותר ודק יותר, כך שמתאפשרת בו תנועה קלה ועל כן הוא מתאים כבגד עבודה.

תמונה או כיתוב – אילו הדפסות מתאימות לכם?

הג'קטים המודפסים מתאימים גם כמתנה אישית המוענקת מכם! הדפסת הקדשה על ג'קט יכולה לשמח קרוב אליכם ביום ההולדת עם הקדשה אישית, בדיחה פרטית, ציטוט משיר אהוב או כל כיתוב אחר שתרצו לשלב. הדפסות התמונה זמינות גם הן ומתאימות כמתנה לחברה שלכן במסיבת הרווקות או כמתנת יום הולדת לילדכם עם הדפסה של כוכב שהוא אוהב. אתם חולמים, אנחנו מגשימים!