• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות למסיבת רווקים

חולצות מגניבות למסיבת רווקים

נפרדים מהרווקות במסיבה עם חולצות מדליקות

כשאתם חושבים על אירוע החתונה שלכם, אתם חושבים על חיפוש אחר מתחם אירועים, ערבי טעימות, טלפונים לספקים ובחירת מלתחה מנצחת. לצד כל האירגונים הישירים לאירוע החתונה, הרי שאין באמת חתונה בלי אירוע-קדם חתונה כמו שצריך: מסיבת הרווקים. רגע לפני החיים המשותפים והמאושרים עם בת הזוג האהובה שלך, אתה הולך לחגוג בפעם האחרונה את היותך רווק עם החברים הטובים במסיבה בלתי נשכחת. בחגיגת הרווקים הזו, נהוג לשלב הדפסה על חולצות למסיבת רווקים, כמתנה המוענקת ממך אל החברים, ולפעמים אפילו כהפתעה מגבשת המגיעה אליך.

חולצה מגניבה למסיבת רווקים חולצות למסיבת רווקים חולצה מודפסת למסיבת רווקים

חולצות למסיבת רווקים – מתנה מדליקה ממך לחברים

כידוע, את מסיבת הרווקים מארגנים החברים שלך לך במתנה. מדובר על הפקה גדולה שכל התכלית שלה היא לפנק אותך לפני אירוע החתונה הגדול. כשם שהם מארגנים ודואגים לכל פרט ופרט, גם אתה רוצה להפתיע אותם – ובצדק. מדובר על החברים הקרובים שלך, כך שמדובר גם על הומור המשותף לכולכם ולשפה משותפת הייחודית רק לכם. כאות תודה על המאמץ שלהם ועל הפיכת היום שלך למיוחד ומשמח, אתה בוחר להעניק להם חולצות מודפסות. כאשר מדובר על הדפס על חולצה למסיבת רווקים, הרי שתוכל להדפיס משפט מחץ מצחיק, את התאריך בו נערכת המסיבה, או חולצה עם הדפס תמונה של כל החברים.

הדפסה על חולצות למסיבת רווקים חולצה מודפסת למסיבת רווקים הדפס על חולצת רווקים

חולצה מודפסת למסיבת רווקים ורווקות מהחברים לכל החברים במתנה

אז ישנם מקרים בהם החולצות מוענקות כמתנה לחברים מהחבר שעתיד להתחתן, אך המון הפעמים החולצות מגיעות גם כהפתעה נוספת באירוע מסיבת הרווקים מהחברים עצמם – אל כל החברים. אתם מארגנים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם ורוצים להפוך את האירוע לאירוע מגבש ובלתי נשכח עבורכם? עם כיתוב על חולצה למסיבת רווקים, אתם מבטיחים מזכרת מהאירוע המשמח שלכם. מדובר על נוסטלגיה מתוקה, שמזכירה לכם את הימים בהם קיבלתם חולצות שכאלו בחוגים המשותפים כילדים, בטיולים השנתיים ואפילו בצבא. כעת, אתם מוסיפים אל האוסף חולצה נוספת המסמלת שלב נוסף בחיים שלכם – מסיבת הרווקים של החבר הכי טוב שלכם.

רעיונות למשפטים על חולצות למסיבות רווקים

אז מה תוכלו להדפיס על החולצה? ישנם משפטים המשלבים הומור כדוגמת "רק שלא תשתנה לנו", "אנחנו היינו כאן לפניה", "אתה גם הגבר שלנו". תוכלו תמיד לשלב גם בדיחות פרטיות שלכם מהחברות ארוכת השנים שלכם. מנגד, תוכלו לשלב גם חולצות מודפסות עם תמונה של כולכם, בליווי תאריך מסיבת הרווקים, או אפילו חולצה עם כיתוב אחיד לכולם, שאליו יתווסף השם של כל אחד מהמשתתפים במסיבת הרווקים. רעיונות למשפטים על חולצה למסיבת רווקים הינם אינסופיים – ביחרו את אלו החביבים עליכם ביותר.

הזמנת חולצה למסיבת רווקים למה לבחור דווקא ב"פונגו"?

מכל הסיבות: שירות נפלא ומהיר, מוניטין וניסיון, הדפסות באיכות הגבוהה ביותר ומבחר רב של אפשרויות הנגיש לכם! את מסיבת הרווקים – אתם לא הולכים לשכוח בקרוב.