• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על גופיות

הדפסה על גופיות – להיט במגוון רחב של אירועים

לשמחת כולם, לאורך השנה חוגגים המון אירועים. מדובר על אירועים הנחגגים במסגרת מקום העבודה, אירועים פרטיים המסמלים שמחה פרטית שלכם ואפילו אירועים של ילדים הנערכים דרך המסגרות החינוכיות השונות. מה שבטוח הוא שבכל אירוע רוצים להעניק לאורחים או למשתתפים קצת יותר ממה שהם מצפים לו. כך, לא מעטים בעלי האירועים או מפיקי האירועים, שחושבים על רעיון של הדפסה על גופיות סבא או גופיות כדורסל. במדינה שטופת שמש כמו ישראל, רבים אלו שנהנים ללבוש גופיה, ורבים אלו שאף נהנים מגופיה מודפסת.

הדפסה על גופיה לבנה הדפס על גופיה שחורה הדפסת כיתוב על גופיה לבנה

תלבושת לחברות באירוע בת המצווה

כידוע, באירוע בת המצווה של ילדתכם, היא עתידה לערוך מופע כניסה מפואר ומרגש. לא אחת, במופע שכזה נהוג גם לשלב את החברות הטובות שלה, שיכנסו איתה ויהיו חלק מהקטע האומנותי. ממש כמו שלשושבינות יש בגד אחיד באירוע החתונה, דומה הדבר בעת שמדובר על אירוע המצווה. תוכלו להעניק לחברות של ילדתכם החוגגת גופיה מיוחדת. תוכלו להנות משירות נפלא של הדפסת תמונה על גופיה, ועל הגופיה לשלב תמונה, ואליה לצרף משפט או הרכב מסוים של אותיות שימנפו את מופע הכניסה של ילדתכם.

 

מתחילים את יום הגיבוש עם גופיות מודפסות

היום הגדול בשנה הגיע: יום הגיבוש והכייף לעובדים שלכם! אתם מתכננים להם מסלול כייפי במיוחד, ולמרות שבכל פינה ביום הגיבוש תחכה להם הפתעה, אתם רוצים לשרוק את שריקת הפתיחה עם מתנה מכם אליהם: גופיה עם הדפס מדליק. עם שירות של הדפסה על גופיות דרייפיט, אתם יכולים גם להדפיס הדפסים שונים ההולמים את אופי העסק שלכם, את לוגו החברה, או את הסלוגן ליום הגיבוש שתכננתם להם. עם הגופיות אתם מתחילים את יום הגיבוש בצורה הכי מגבשת שיש, בעת שכולם לבושים באותו קוד לבוש הקושר את כולם.

 

הדפס על גופיות לטיול השנתי

זה לא שהילדים בבית הספר לא אוהבים ללמוד, הם פשוט אוהבים יותר לכייף! בכל שנה הם מצפים לטיול השנתי, וכעת – הגיע הרגע הגדול לצאת ולגלות את הארץ בחוויה בלתי נשכחת! לא אחת, צוות המורים בשילוב עם ועד ההורים, חושבים איך אפשר להפוך את הטיול שלהם למהנה יותר. כך, מחלקים להם גופיות שישלבו עליהן כיתוב על גופיות. על הגופיות אפשר לשלב את שם בית הספר, תאריכי הטיול ואפילו ברכה לטיול מהנה.

 

רעיונות להדפסה על גופיות כדורסל

* שם ומספר – שימוש נפוץ אחד בגופיות כדורסל הוא לקבוצת כדורסל, ובמקרה כזה בדרך כלל על הגב נדפיס את שם השחקן והמספר, ובחלק הקדמי – את שם הקבוצה והלוגו שלה. כשיש ספונסר, הדפסה על גופיות ספורט תכלול כמובן גם אותו.

* כיתוב שקשור לאירוע ספציפי – כשההדפסה על גופיית הכדורסל מתבצעת לרגל אירוע ספציפי, כדאי לבחור כיתוב שמתייחס לאותו אירוע. אפשר להוסיף תאריך, ואם מדובר באירוע שקשור לחברה כלשהי, כמו למשל יום גיבוש לצוות, גם את שם החברה והלוגו שלה.

* מסרים חברתיים/פוליטיים – אנחנו חיים בעידן שבו אפשר ורצוי להביא לידי ביטוי דעות ועמדות בכל תחום, בכל מקום. גופיית כדורסל איכותית עם כיתוב שמציג רעיון או תפישת עולם היא דרך מעולה לעשות זאת.

 

רעיונות להדפסה על גופיות סבא 

* "אחי אולי התחתן אבל אני עדיין רווק…" (גופיית סבא לאח של החתן)

* "הגעתי! נשארו לך עוד 2 משאלות…" (אפשר להוסיף גם איור של דג זהב)

* "אני אחראית רק על מה שאני אומרת, לא על מה שאתה מבין מזה"

* סט גופיות סבא לאבא ולפעוט, כשאצל האבא ההדפס הוא "אני קובע את החוקים" ואצל הילד: "אני שובר את החוקים"

* "גבר חדש" (גופיה לבר מצווה שמדפיסים עליה גם את התאריך של האירוע)

 

הדפסה על גופיות נשים

בעבר גופיות סבא ובמידה רבה גם גופיות כדורסל היו חלק מארון הבגדים של גברים בלבד. במאה ה-21 נשים רבות מאמצות פריטי לבוש שפעם נחשבו 'גבריים' (וגם להפך, כמובן), ולכן ניתן למצוא גם גופיות נשים עם הדפס.

כשהמטרה היא הדפסה על גופיה לאישה, חשוב קודם כל לבחור נכון את סוג הגופייה. בין האפשרויות הרווחות: גופיות חוף עם פתח רחב, גופיות טריקו, גופיות דרייפיט משולבות ועוד. ההחלטה הבאה היא צבע הגופייה, כשגם בקטגוריה זו יש חופש בחירה נרחב. באופן עקרוני מומלץ תמיד להדפיס על פריטי לבוש בהירים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר (ולרוב גם המחיר יהיה אטרקטיבי יותר). ההדפס עצמו יכול להיות מכל סוג, וגם מותאם אישית לכל אישה כך שיבטא את האישיות הייחודית שלה.

 

למה להזמין הדפסה על גופיות דווקא ב"פונגו"?

אם אתם מחפשים חברה שמציעה שירות של הדפסת משפטים או תמונות על גופיות, סימן שאתם רוצים לפנק קבוצה מסוימת. המשמעות היא שאם אתם רוצים לפנק, כנראה שמדובר על קבוצה של אנשים החשובה לכם מאד. על כן, אתם רוצים להעניק להם את הטוב ביותר! חברת "פונגו" שמחה להעניק לכם שירות יוצא מן הכלל עם מוצרים איכותיים. כבר כשני עשורים החברה פועלת, ורבים אלו הלובשים את הגופיות השונות שהדפיסה. כעת, הגיע תורכם!