• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על קפוצ'ון

הדפסה על קפוצ'ונים מודפסים לכל מטרה ולכל הגילאים

כיום בחוגים רבים – החל מימי גיבוש במסגרת מקום העבודה ועד כמתנת סיום קורס בצבא, מעניקים קפוצ'ון עם הדפס. מה הופך את הקפוצ'ונים לכל כך פופולארים בכל כך הרבה חוגים? מדובר על מתנה המתאימה לשכבות גיל רבות ולאירועים רבים, ובכולם, בלי יוצא מן הכלל, יוצאים מקבלי המתנה נשכרים ומרוצים.

הדפסה על קפוצ'ון הדפסת כיתוב על קפוצ'ון הדפסה על קפוצ'ון עבה

הדפסה על קפוצ'ונים – מתנה אידיאלית, מזכרת מושלמת

נדמה שכיום לכל אחד יש לפחות קפוצ'ון אחד שקיבל במתנה במסגרת מסוימת. הדפסה על קפוצ'ון הפכה לחביבה במיוחד על בעלי עסקים, מחנכים במסגרות הלימודיות, מפעילים בחוגי הילדים ועד למפקדים בצבא. ישנו אפקט מיוחד שנוצר בעת שקבוצה של אנשים המלוכדים תחת מסגרת אחת, מקבלים את אותו פריט הלבוש – הקפוצ'ון. הקפוצ'ון המודפס מחזק את תחושת השייכות לקבוצה החברתית המדוברת. אם כן, אין זה מפתיע שבכל כך הרבה חוגים ומסגרות, זוכים החברים בקבוצה לקבל קפוצ'ון מדליק ומודפס שהינו הרבה מעבר למתנה או מזכרת, אלא מקפל בתוכו גם מימד רגשי הקושר אותם לקבוצה.

קפוצ'ון עם הדפס הדפסת ציור על קפוצ'ון הדפסת כיתוב על קפוצ'ון

אז מה מדפיסים על הקפוצ'ון?

טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת, מאפשרת כיום ליצור הדפסות מתקדמות על הקפוצ'ונים. לא משנה מה תבחרו להדפיס – החל מכיתוב מדליק בדמות ציטוט ועד לתמונה צבעונית – הכל אפשרי. ההדפסה משתנה בהתאם לבקשתכם, כך שאתם אלו שבמידה רבה מעצבים את הקפוצ'ון שתעניקו כמתנה. כך לדוגמא, תוכלו להפיק כיתוב על קפוצ'ון המלכד את חברי הקבוצה שעתידה לקבל את הקפוצ'ון במתנה. בנוסף, אם החלטתם להעניק מתנה צבעונית וויזואלית יותר, לרשותכם עומדת האפשרות לשירות של הדפסת תמונה על קפוצ'ון. רוצים להעניק מתנה לעובדים שלכם ביום החברה? מתכננת מתנה מרגשת לחברה שחוגגת בת מצווה? אתם עומלים על מתנה לכבוד סיום המסלול? קפוצ'ון עם הדפסה הוא המתנה האידיאלית עבורכם!

 

למה דווקא הדפסת תמונה על קפוצ'ון בפונגו?

בעת שאתם מעניקים מתנה, אתם רוצים להבטיח כי מקבל המתנה יהיה מאושר לקבלה. בעת שמדובר על הדפסת כיתוב או תמונה על קפוצ'ונים, הרי שאתם מפקידים את האחריות בידיהם של אחרים. אתם רוצים להבטיח כי ההדפסה תתבצע באיכות חסרת פשרות, ברמות גימור מושלמות ועם שירות מנצח? רק "פונגו"!

 

פוטרים בעיצוב אישי עם תמונות משלכם

רוצים לתת מתנה מיוחדת ואישית למישהו שאתם מעריכים, אוהבים או סתם רוצים להסתלבט עליו? הכול אפשרי עם חולצות קפוצ'ון מודפסות, ותוכלו לשלוח אלינו כל תמונה שמצאתם ברשת, שציירתם בעצמכם או שצילמתם, כדי שאנחנו נדפיס אותה על קפוצ'ון בדיוק באופן שתבחרו. אפשר לעשות הדפסה על פוטרים במרכז הבגד, באזור החזה בלבד, באחד הצדדים או אפילו מאחורה – אין שום מגבלות. אם אתם צריכים קצת רעיונות ומחפשים התייעצות, תוכלו ליצור איתנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

קפוצ'ון עם הדפס מצחיק – רעיונות מומלצים

רוצים להכין קפוצ'ון עם כיתובים משעשעים אבל לא יודעים מה לכתוב? אל דאגה, בשביל זה אנחנו כאן. יש לנו שלל רעיונות משעשעים בשבילכם לקפוצ'ונים ליחידים או לקבוצות, ותוכלו לקבל מאיתנו עוד רעיונות אם תיצרו איתנו קשר – בחינם!

√ "המיטה של מיצי" (או כל שם אחר של חתול שנוהג לשבת על הקפוצ'ון של בעליו)

√ מקדימה: "יאללה, ספורט!" מאחורה: "איזה רעיון גרוע זה היה…"

√ "אני לא נקמן/נית, אבל בואו נגיד שתאונות יכולות לקרות למי שפוגע בי…"

√ "אני אוהב/ת את אשתי/בעלי יותר מכל דבר אחר (וכן, היא/הוא הביא/ה לי את זה)"

√ "הקולות שבראש שלי אולי לא אמיתיים, אבל לפעמים יש להם רעיונות ממש טובים"

√ "זהירות! הפה שלי עובד מהר יותר מהמוח"

√ "היית בעל/אישה נפלא/ה 10 שנים, אל תהרוס/תהרסי את זה עכשיו"

√ "רעיונות טובים מתחילים בשאכטה טובה"

√ "אמרתי שאני אתקן את זה, לא צריך להזכיר לי כל חודש!"

 

קפוצ'ון בעיצוב אישי לבחירה

אחד היתרונות הבולטים של הדפסה על קפוצ'ונים, וגם על פריטי לבוש אחרים כמובן, הוא האפשרות ליצור בגד בעיצוב ייחודי.

אנחנו חיים בעידן שבו מקוריות היא תכונה מוערכת מאוד, ובצדק. קפוצ'ונים עם הדפסה אישית מאפשרים לכל אחד ולכל אחת להביא לידי ביטוי את האישיות שלהם, ובעצם ליצור פריט לבוש שאין לאף אדם אחר. כל קפוצ'ון כזה מושך תשומת לב חיובית, וסביר להניח שתרצו ללבוש אותו עוד ועוד.

 

פוטרים בעיצוב אישי לחורף

בדיוק כמו קפוצ'ון בעיצוב אישי, גם פוטר עם הדפס ייחודי הוא פריט לבוש מדליק ותוספת מבורכת לכל ארון בגדים. בהתאם זוהי מתנה מעולה לבן/בת זוג, אח או אחות, חברים טובים ובעצם לכל אדם קרוב שאוהבים.

ההדפס הנבחר מבוסס כמובן על היכרות מעמיקה עם האדם שילבש את הפוטר, כך שיתאים לו וישקף את האופי ואת תפישת העולם שלו. פוטרים בעיצוב אישי יכולים לכלול גם מסרים מכל הסוגים – פוליטיים, חברתיים, בדיחות (פרטיות או כאלה שכולם יבינו ויחייכו בכל פעם שתלבשו את הפוטר במרחב הציבורי, ועוד).

 

הדפסה על קפוצ'ון מחיר מצוין אצלנו

התועלת של הדפסה על קפוצ'ונים ופוטרים ברורה ובולטת לעין. כמו כל החלטה, מן הסתם הבחירה האם ומה להדפיס על איזה פריט לבוש מושפעת גם מתג המחיר. התשובה לשאלה המתבקשת כמה עולה הדפסה על קפוצ'ון משתנה בהתאם למידה של פריט הלבוש, לצבע שלו ולהדפס הרצוי.

בדרך כלל זול יותר להדפיס על קפוצ'ונים בהירים. כמו כן יש כמובן הבדל בין הדפסה על קפוצ'ון שלכם לבין הדפסה על קפוצ'ון שאנחנו נספק לכם (יש לנו את כל המידות וכל הגוונים, וכל הקפוצ'ונים וגם הפוטרים שלנו איכותיים ועמידים מאוד). בזכות הטכנולוגיות המתקדמות של ההדפסה, אנחנו יכולים להציע גם מחירים משתלמים – מוזמנים לספר לנו מה בדיוק אתם רוצים ולקבל הצעה מותאמת אישית אליכם.

 

רעיונות להדפסה על קפוצ'ונים לגברים ונשים

* פדלאה פדלאה אבל לפניך (קפוצ'ון לטיול שנתי בתיכון)

* תדע כל אם עבריה שכל מ"כ בסוף נדפק (קפוצ'ון או פוטר לסיום קורס מ"כים)

* כיתה מיוחדת אבל לא מצאנו שום משפט מעניין (עוד קפוצ'ון לטיולים שנתיים)

* תזכרו טוב טוב: החיים מתחילים ב-ח' (קפוצ'ון לסוף כיתה ז' או לטיול שנתי בכיתה ח')

* נראה לך שנולדתי אתמול? (הדפסה על פוטר של תינוק או פעוט)

* I’m simply the best – הדפסה על קפוצ’ון לאישה

* חיה בסרט (ובקטן יותר: ואוהבת את זה) – הדפסה על קפוצ'ון לאישה

 

קפוצ'ונים ופוטרים איכותיים עם הדפסים עמידים

כל קפוצ'ון או פוטר שאנחנו מספקים מתאפיין באיכות גבוהה, ולכן גם ההדפס ייראה עליו מעולה. בנוסף, בזכות הציוד המתקדם שלנו, והניסיון הרב שצברנו בהדפסה על כל סוגי פריטי הלבוש שרק קיימים, התוצאה תמיד מרהיבת עין – ונשמרת כך לטווח ארוך מאוד.

 

הדפסה על קפוצ'ונים מחיר משתלם

תוכלו להזמין אצלנו חולצות יחד עם הדפס או לספק לנו קפוצ'ון שכבר קניתם ואנחנו נוכל להדפיס עליו. עלות ההדפסה הבסיסית על קפוצ'ון שתספקו לנו היא 65 ₪, וכדי לברר כמה עולה הדפסה על קפוצ'ון שתרכשו דרכנו, מומלץ שתתקשרו כדי שנבין איזה קפוצ'ון אתם רוצים או איזו הדפסה נדרשת עליו. תוכלו גם להגיע אלינו לחנות כדי לבחון שלל רעיונות ועיצובים ולבדוק איזה שילוב הכי מתאים לכם. אנחנו כאן בשבילם.