• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על סינר

מיום גיבוש ועד חוגים – הדפסה על סינר מטבח

אז חשבתם שניתן להדפיס רק על כובעים, תיקים או חולצות? אז חשבתם! כיום, יש לכם את האפשרות להנות מהדפסה נרחבת על מספר רב של פרודוקטים, ביניהם גם סינרים לשימוש במטבח. איך עושים זאת? בקלות עם "פונגו". מתי מעניקים סינרים שכאלו? אתם מחליטים!

העלות לסינר לבן מודפס 64 ש"ח. העלות לסינר שחור מודפס 88/78 ש"ח

*המחירים משתנים לפי סוג העבודה

הדפסה על סינר בישול הדפסה על סינר מטבח הדפסה על סינרים

הדפסה על סינרים ללילדים ומבוגרים – החל ממתנה ועד אביזר לחוגים

אז מתי עושים שימוש בסינרים המודפסים? אתם רוצים להעניק מתנה לבן או בת זוג, חבר טוב או קולגה לעבודה שממש אוהבים לבשל? במקום לרכוש להם סינר פשוט ללא כל אימרה אישית או ייחוד, תוכלו להנות מהרעיון של הדפסה על סינר, שמבטיח לכם מתנה שימושית עם מימד אישי! בעת שאתם מדפיסים תמונה או כיתוב בעלי מימד אישי על הסינר, אתם מעלים את ערך המתנה ויוצרים חיבור אישי ביניכם ובין מקבל המתנה.

בנוסף, ישנם חוגים וסדנאות המתאימים לקהל הילדים וקהל המבוגרים העוסקים בבישול. עם פתיחת הסדנא או החוג, מעניקים ערכת כלים ואביזרים לטובת השלמת החוויה וביניהם גם סינר. במקום להעניק סינר הנמכר בסיטונאות הנטול כל ייחוד, תוכלו להדפיס את שמם של המשתתפים וכך להעצים את החוויה שלהם. תוכלו לבחור בין סינר המודפסת עליו תמונה, או לחילופין הדפסת כיתוב על סינר.

 

כיתוב או תמונה על הסינר – אחלה מתנה

את הסינרים ניתן להעניק גם כמתנה במגוון אירועים שונים – החל ממתנה לפתיחת שנה או חג לילדים בגן, ועד כמתנת יום גיבוש במסגרת מקום העבודה שלכם בעת שבחרתם להתגבש בסדנת בישול. על מנת להפוך את הסינר למתנה מיוחדת שתשמש גם כמזכרת, תוכלו להדפיס כיתוב אישי לבחירתכם, או לחילופין להדפיס תמונה מתחלפת הנבחרת על ידכם. הדפסת תמונה על סינר מייצרת מימד בידורי ומחוייך! רציתם להעניק מתנה מושלמת? מצאתם!

למה להזמין הדפסה על סינר מטבח דווקא בפונגו?

אתם רוצים להעניק סינר כמתנה? אתם בוחרים נכון! כעת, עליכם לבחור בחברה שתבטיח לכם הדפסה איכותית, בעלת רמת גימור מושלמת. אל הפאן המקצועי חשוב לשדך גם שירות חם וישיר. התשובה לכל אלו: פונגו. החברה מתפארת ברזומה של כשני עשורים, בהם נוצרו שיתופי פעולה עם גופים פרטיים ועסקיים רבים. כעת, הגיע תורכם!