• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות ליום נישואין

מתחתנים שוב עם חולצות מודפסות ליום הנישואין

בכל שנה אתם זוכים לחגוג אירועים משמחים שונים. לצד מועדי ישראל בלוח השני העברי, ולצד השמחות הפרטיות שלכם בדמות ימי ההולדת, נדמה כי יש אירוע אחד, רומנטי במיוחד, שאתם אוהבים לחגוג יותר מכל אירוע אחר: יום הנישואין. ביום הזה עמדתם והתקדשתם תחת החופה, וכעת אתם בוחרים שלא להתעלם ממנו, אלא להפך: לחגוג אותו! רק שניכם או יחד עם אורחים, חולצות ליום נישואין חייבות להיות שם!

wedding_day_shirt_02 wedding_day_shirt_01 wedding_day_shirt_03

הדפסה על חולצות ליום נישואים – כך מתחילים את החגיגה

אז החלטתם לחגוג את היום המיוחד עם קהל מפרגן ואהוב של משפחה וחברים? רק עד לא מזמן בחתונה שלכם, הפציץ על הרחבה החתן, כאשר הייתה עליו חולצת טי מודפסת עם כיתוב מצחיק. כעת, ממשיכים את המסורת עם הדפס על חולצה ליום נישואין. ממש כמו אז, גם הפעם ניתן לשלב את החולצה בשלב מסוים באירוע, או לחילופין להגיע איתה מראש.

wedding_day_shirt_04 wedding_day_shirt_06 wedding_day_shirt_05

בנוסף, את החולצות המודפסות ניתן להשמיש גם בחגיגות פרטיות ולהעניק אותן כמתנה. את מחפשת מתנה מיוחדת ואישית לבעלך ליום הנישואין? אתה רוצה להפתיע את בת הזוג שלך עם הקדשה על חולצה ליום נישואין? החולצות המודפסות מסתמנות כמתנה מקורית ומיוחדת, שתמיד מוכתרת כהצלחה!

 

ומה מדפיסים על חולצות ליום נישואין?

אז מה מדפיסים על החולצות אתם שואלים? האמת היא שהשמיים הם באמת הגבול. אתם אלו שתחלטיו מה לשלב על החולצות: החל מתמונה משותפת של שניכם מירח הדבש, ועד כיתוב על חולצה ליום נישואין המשלב ציטוט משיר אהוב, בדיחה פרטית שלכם או ברכה אישית ומרגשת.

 

למה דווקא "פונגו"?

כשם שאירוע החתונה שלכם היה אירוע חד פעמי, גם יום הנישואין שלכם מגלם בתוכו את חד הפעמיות ומגיע רק פעם אחת ויחידה בשנה! אם כן, עליכם לבחור במתנה מיוחדת ומרגשת לחצי השני שלכם. חולצה הינה פריט שימושי גם לגברים וגם לנשים, כך שאתם עושים בחירה בטוחה. "פונגו" משתמשים בטכניקות ההדפסה הגבוהות ביותר וכך אתם מקבלים תוצרים ברמות גימור מושלמות – גם עם הדפסי תמונות וגם עם הדפסים של כיתובים שונים.