• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על בגדי ים

הקיץ הזה הולך להיות חם עם הדפסות על בגדי הים

*לאחר הכנת הסקיצה, יש להביא איתכם את בגד הים לצורך ההדפסה!*

עלות ההדפסה בלבד 50 ש"ח

ללא כל ספק הקיץ שלכם הוא קיץ על החוף. אם פעם לכל אחד היה בגד ים אחד, הרי שכיום רבים רוכשים כמה סטים על מנת להעשיר את החוויה הקייצית על חופי הים והבריכות העירוניות. אנחנו ב"פונגו" מזמינים אתכם לקחת את החוויה צעד אחד קדימה, עם הדפסה על בגדי ים. מה דעתכם על בגד ים שלא יפסיק להעניק לכם מחמאות, שיהפוך אתכם למיוחדים ויבדיל אתכם מכל השאר?

swimwear_03 swimwear_02 swimwear_01

הדפסת לוגו על בגד ים כמוצר קד"מ באירוע העסקי שלכם

אנחנו מעניקים שירות של הדפסת תמונה על בגד ים ללקוחות פרטיים, אך גם ללקוחות עסקיים. אתם חוגגים בקרוב אירוע עסקי ואתם מחפשים מוצר קד"מ צעיר, מרענן ולא שגרתי? בגדי ים מודפסים יכולים לעשות עבורכם עבודה שיווקית נפלאה! אם אתם חברה העוסקת באופן ישיר או עקיף בענפים שהינם בעלי זיקה לים, הדפסת הלוגו שלכם על בגדי הים יכולה לעשות עבורכם עבודה נפלאה. רגע לפני שאתם נופלים אל עוד קלישאה, למה שלא תצאו מהקופסה ותיכנסו אל הים עם בגד ים מודפס?

המתנה המושלמת במסיבות הרווקים והרווקות

אם יש דבר שהחתן והכלה מחכים לו יותר מאירוע החתונה הרי שהוא מסיבת הרווקים והרווקות. אתם מארגנים בימים אלו לחברים הטובים שלכם את המסיבה שתפריד ביניהם ובין הרווקות באופן סופי? הדפסה על בגדי ים לגברים או הדפסה על בגדי ים לנשים יקחו את מסיבת הרווקים והרווקות הכי גבוה שרק אפשר! לא אחת מסיבות שכאלו נערכות בבריכה פרטית, וכעת יש לכם דרך נפלאה להפוך את המסיבה לפרטית יותר ואישית יותר עם הדפסה ייחודית על בגד הים: תאריך האירוע, שם החתן או הכלה או כל תמונה או כיתוב העולים על דעתכם!

בגד ים נדיר המעוצב על ידכם

מתי בפעם האחרונה קיבלתם מחמאות על פריט לבוש שלכם? אם אתם לא זוכרים, אנחנו נדאג לרענן את זיכרונכם בקרוב עם הדפסת איור על בגד ים! הדפסה שכזו מאפשרת לכם להיות הכי מיוחדים על החוף עם בגד ים שעליו הדפסה שאתם בחרתם!