• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות בבת ים

הדפסה על חולצות בבת ים: יצירת מסר מקורי ומעניין לכל מטרה

מחפשים את המקום המושלם שיבצע הדפסה על חולצות לחתונה בבת ים? רוצים ליצור מזכרת מושלמת מהטיול המשפחתי? כבר שנים שאתם זוממים על חולצה עם שלל ציטוטי חבר'ה שתחולק לכולם? אצלנו בפונגו תהנו משירות הדפסות איכותי ברמה גבוהה ואינספור רעיונות מדליקים שיעזרו לכם לייצר את המסר הנכון. נוכל לספק לכם הצעות בנוגע למראה, הצבע והצורה הסופיים, לתכנן איתכם ביחד את הגלופה ולהדפיס ברזולוציה חדה ומקצועית, מבלי שתצטרכו לספק לנו מראש שום פריט.

באנר פונגו

למי זה מתאים בכלל?

הדפסות על כובעים בבת ים, סינרי מטבח, תיקים, בגדי תינוקות, טי שירטים, קפוצ'ונים ואפילו בוקסרים מתאימים לכל מצב שבו אתם מחפשים הנצחה מיוחדת, תיעוד של רגע מסוים ומתנה מקורית. הם מאפיינים את תנועות הנוער, את הגדוד מהצבא וקבוצת החברים הטובים. הם נחשבים לאחד מאפיקי המיתוג המוצלחים והבולטים ביותר בעסק. הם אפילו אידיאליים לאירועים משמחים כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה וחתונה שבהם אפשר ליצור מסרים משעשעים במיוחד. אם יש לכם רעיון או חזון – אנחנו לרשותכם. תוכלו לשלוח לנו את הגלופה או השרטוט הגולמי במייל ונוכל לפתח אותם יחד איתכם לכל מטרה.

 

הזמנת חולצות מודפסות בבת ים מעכשיו לעכשיו

בפונגו אנו מספקים מענה למגוון רחב של דרישות וצרכי הדפסה על חולצות בבת ים. נוכל לעזור לכם להעביר מסר, למתג את העסק וליצור גיבוש מושלם גם בתזמונים קצרים מעכשיו לעכשיו. כחברה שמתחייבת לספק מוצר איכותי ברמה גבוהה, נדפיס כל רעיון שתרצו ברזולוציה מדויקת, ללא קשר לזמני הביצוע שאתם זקוקים להם. לפעמים הרעיון ליצור הדפסה על חולצה עולה בין רגע ולפעמים הצורך בפריט לבוש משעשע במיוחד לאירוע נולד רק כמה ימים לפניו. תוכלו לפנות אלינו ולקבל מענה מהיר וזמני ביצוע מעולים. ככל שתציידו אותנו בפרטים מקדימים בנוגע לגודל ההדפסה, הצורה, הרעיון, הגודל, צבע הפריט המודפס, הכמות המדויקת, המיקום וכד' – נוכל ליצור הדמיה מדויקת ולחכות מכם לאישור טרום הדפסה.

 

הטרנד הלוהט של חופי בת ים: הדפסה על כובעי רשת

בת ים נהנית מרצועת חוף מרהיבה וארוכה, שלאורך השנה נצבעת בחוגגים וחוגגות מכל הסוגים. ביניהם גם כאלו שמבצעים הדפסה על כובעים בבת ים ומעלים תמונה קבוצתית מנצחת לאינסטגרם. כובעי הרשת הפכו בשנים האחרונות לפריטים אופנתיים ואטרקטיביים ובשום אופן לא תרצו להשאיר אותם חלקים ומשמימים. יחד עם זאת, הדפסה על כובעים אלה נתחמת לשטח עבודה קטן ולכן לא רצוי להשתלט עליו בתמונה גדולה ומורכבת. לוגו, אות ואפילו סמל כמו פרח או כתר יהפכו את הכובע למסר מהלך ודומיננטי. כדי שהוא יתאים גם לסט התמונות הנחשקות של כל החבורה או המשפחה, אנו דואגים להדפסה חדה, עמידה ואיכותית. כובעי הרשת מתאימים גם לצורכי קידום מכירות, לטיולים במסגרות חינוכיות והפכו למבוקשים גם בקרב היחידות הצבאיות, עם סמל היחידה.

 

כך תיצרו את ההדפסה המושלמת על החולצות שלכם

אתם שואפים לייצר חולצה מקורית ומעניינת, שתהיה בשימוש של יותר מפעם אחת. אז איך תיצרו חולצות מודפסות בבת ים שיהפכו לסיפור הצלחה?

√ השתמשו בפונטים ייחודיים – פונט טוב משדרג פי כמה וכמה את הנראות ומושך את תשומת הלב הדרושה.

√ העדיפו גלופה בחזית ולא על הגב – זה בסדר להשאיר משהו מסקרן גם לחלק האחורי, אבל כשמדובר ברעיונות מיוחדים, במותגים ובמתנות אישיות, רצוי להתמקד בעיקר בפרונט.

√ אל תתקבעו לצבע אחד –  אם מדובר למשל על הדפסה על קפוצ'ון, בחירת שני צבעים (ולא שחור-לבן) מוסיפה המון סגנון ועניין.

√ עדיפה גרפיקה מאשר ציור סרוק – ציורים הם נפלאים, אבל נראים פחות טוב על החולצה. אם לא קיים משהו שאתם אוהבים וברצונכם ליצור אותו מאפס, אפשר לפנות אלינו ונשמח ליצור לכם הדפסה על חולצה בבת ים עם גרפיקה מדהימה.

√ השאירו את זה פשוט – תוספות מוגזמות, קישוטים ושפע אלמנטים קטנים ללא הסבר יהפכו את הלוק למבולגן ופחות קולע. בחרו במסר חד וברור שקל מאוד להתמקד בו.