• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות ריצה

יוצאים לרוץ עם חולצות מודפסות!

אחד מאימוני הספורט הפופולאריים ביותר הוא ללא ספק אימון הריצה. גם אתם אוהבים לרוץ ורוצים לרוץ בסטייל משלכם? אתם מעוניינים להעניק מתנה לחברים טובים או לבן או הבת הזוג שלכם? "פונגו" רצים אתכם בדרך הכי מקורית שיש עם שירות הדפסה על חולצות ריצה!

ritsa-02 ritsa-01 ritsa-03

הדפסת לוגו על חולצת ריצה – גאוות יחידה של קבוצת הריצה

יש לכם קבוצת ריצה שאיתה אתם רצים כבר זמן רב? מה שהופך אתכם לקבוצה הוא הגיבוש שלכם, ההתמדה והחדרת המוטיבציה אחד לשני. אם אתם רוצים להתגבש אפילו יותר, דעו כי אתם יכולים לעשות זאת באמצעות חולצות מודפסות המופקות במיוחד עבורכם. חולצה מודפסת יכולה להיות משולבת עם כיתוב מיוחד, תמונה של חברי הקבוצה או הלוגו שעיצבתם לעצמכם בצירוף סלוגן. כך, בפעם הבאה שאתם רצים, לא יהיה ספק לאף אחד כי הקבוצה החזקה ביותר כאן!

לקראת בחינות הספורט – חולצות לכל החברים מהכיתה!

בבתי הספר התיכוניים עורכים בחינות ספורט לתלמידי כיתה י'ב. גם אתם רוצים לרוץ בכייף וליהנות מאחווה בין כל התלמידים? רגע לפני שכולכם מתגייסים לצבא ותשרתו יחידות אחרות, למה שלא תרוצו עם חולצה של היחידה שבה כולכם לוקחים חלק כעת? חולצות ריצה מודפסות ישארו לכם למזכרת גם אחרי סיום הלימודים, תוך שמבחן הריצה שיש לכם יהיה מבחן נעים יותר ולחוץ פחות.

רצים בדרך המקורית ביותר בטיילת

הדפסת הקדשה על חולצת ריצה יכולה להיות מתנה נפלאה לחבר קרוב, מכר, בן זוג או אפילו לעצמכם! כיום מוצעות למכירה לא מעט חולצות ריצה, אך הבעיה בהן היא שכולן נראות אותו הדבר. בעת שהחולצה שלכם מקורית, אתם מרגישים מיוחדים יותר ונמרצים יותר. תוכלו לשלב שלל הקדשות על החולצה, ללא כל הגבלה, כאשר ההקדשות יכולות להיות מילים של אהבה, ברכת בהצלחה או ציטוט משיר.

בפעם הבאה שאתם רצים ושמים על עצמכם את בגדי הספורט, דעו כי ממתינה לכם חולצת ריצה שאתם עיצבתם בעצמכם! כך, אתם לא רק רצים כל הדרך להצלחה, אלא מבטיחים כי האווטפיט שלכם הוא אווטפיט מנצח! למקומות, צאו!