• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצה בודדת

שירותי הדפסה על חולצות ליחידים במחירים מצוינים

לרוב אנו רואים הדפסה על חולצות כאשר מדובר בחולצות בית ספר שעליהן קיים לוגו או בחולצות עבור מחלקה בצבא וכדומה. כדאי לדעת שכיום ניתן לבצע גם הדפסה על חולצות ליחידים. זו יכולה להיות הדפסה של תמונה מסוימת שאהבתם או משפט שמסמל משהו עבורכם או כאשר אתם רוצים לעצב חולצות מודפסות עבור אירוע מסוים. אצלנו בפונגו תקבלו שירותי הדפסה על חולצות איכותיים ומקצועיים.

 

הדפסה על חולצות ליחידים

באילו מקרים כדאי להזמין הדפסת חולצות בודדות?

יש המון מקרים שבהם נרצה הדפסת חולצה בודדת. לעיתים נבצע הזמנה כזו עבור חתונה כאשר על כל חולצה נרצה כיתוב שונה, תמונה אחרת או גרפיקה מאוד ספציפית. לעיתים נרצה להעניק מתנה לאדם קרוב עם הקדשה ייחודית לו על החולצה. ולעיתים מדובר בחולצה אחת שאנו רוצים להשלים עבור הילד או הילדה לבית הספר ואנו זקוקים להדפסת לוגו על חולצות.

ברוב המקומות הדפסה על חולצות בודדות אינה מתאפשרת מהסיבה שהחברה המדפיסה חייבת ליצור גלופה ייחודית והעלויות גבוהות. אצלנו בחברה טכנולוגיות הדפסה מתקדמות המאפשרות לכם לקבל הדפסה איכותית גם כאשר מדובר בחולצה אחת בלבד.

 

הדפסה על חולצה ליחיד עם עיצוב מותאם אישית

כשאתם רוצים הדפסה על חולצה בודדת, אתם למעשה מחפשים הדפסה בעיצוב ייחודי לכם המותאם למטרה שבגללה אתם מעוניינים בהדפסה של חולצה אחת. אחת האפשרויות היותר מוכרות היא הדפסת כיתוב על חולצות ליחידים. באמצעות משפט אחד אנו יכולים להעביר מסר מרגש או מצחיק לסובבים אותנו או למי שאנו מעניקים לו את החולצה. כמו כן, ניתן להדפיס על החולצה גם תמונה שמעבירה את המסר שלכם או כל אלמנט עיצובי אחר שנמצא בתוך קובץ ממוחשב המותאם לקבצים שאנו בפונגו יכולים לקבל.

 

ליהנות מרעיונות למשפטים מקוריים על חולצות ליחידים

כאשר אנו מדפיסים על חולצה אחת, אנו בדרך כלל רוצים להגיע למשהו יצירתי שעוד לא ראו. אנשים רבים בוחרים למצוא את המשפט המנצח בעצמם, אך גם מי שהיצירתיות לא עולה לו באותו הרגע, יכול ליהנות ממשפטים מקוריים שאנו מציעים באתר. נכון, יכול להיות שמישהו כבר השתמש במשפט שבחרתם, אך ניתן להפוך אותו למקורי ושונה בעזרת גרפיקה אחרת. ניתן להגדיל מילה מסוימת בתוך הכתב ולהדגיש אותה, ניתן לצבוע את הכתב בצבעים שונים וניתן גם להוסיף תמונה שקשורה למסר הכתוב.

 

להדפיס משפטים מגניבים על חולצות בודדות של תינוקות

נולד לכם ילד ראשון? לחברים שלכם נולד ילד ראשון? זה הזמן להפוך את רגעי האושר המיוחדים האלו גם למצחיקים. אצלנו תוכלו להדפיס משפטים סופר מצחיקים שיהפכו את החולצה של הקטנצ'יק לייחודית. טיפ קטן מאיתנו, צלמו את הפעם הראשונה שהם לובשים את החולצה, זו תהיה מזכרת בלתי נשכחת מאותם רגעים שלא יחזרו. החולצות עבור תינוקות מגיעות ממידה 0-3 ועד מידה 18-24.

 

הדפסה על חולצה בודדת באופן מקוון

יש לכם רעיון לחולצה מודפסת שאתם רוצים וכעת נשאר לכם רק לבצע את ההזמנה. במקום להתחיל בנסיעות אל מקום ההדפסה, אנו בפונגו מזמינים אתכם לבצע את התהליך באופן מקוון. זה לא שאי אפשר להגיע אלינו, זה בהחלט אפשרי, אך אם אתם קצרים בזמן, תוכלו פשוט להתכתב איתנו במייל, לשלוח את המשפט שאתם רוצים ואנו נשלח לכם סקיצה ראשונה לאישור. במידה ואהבתם, נתחיל בתהליך ההדפסה. במידה ויש שינויים, נבצע אותם ורק לאחר אישורכם נדפיס. לאחר שההדפסה בוצעה, תוכלו לקבל אותה עם שליח עד הבית בעלות משתלמת ועל פי אזורי השירות הכתובים באתר.

אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ולעצב את החולצה המודפסת הבאה שלכם. בואו ליהנות ממחירים נוחים ושירות מקצועי.