• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצה לסבא וסבתא

מפתיעים את סבא וסבתא בחולצה בלתי נשכחת!

אם ישאלו אתכם מי גידל אתכם, הרי שהתשובה שתשיבו בטבעיות היא ההורים שלכם. יחד עם זאת, לא מעטים אלו שגדלו בזרועותיהם של סבא וסבתא – שקיבלו מקום נכבד בילדותכם ובגידולכם. כעת, בעת שהם חוגגים יום הולדת ואתם רוצים להעניק להם מתנה מדליקה, או אם כך סתם בא לכם לפנק אותם ולהעניק להם תשומת לב – הדפסה על חולצות בעיצוב אישי מבטיחה לכם אפקט מרגש עם מתנה שימושית.

grandparents_02 grandparents_03 grandparents_01

הדפסה על חולצה לסבא – מתי כדאי?

אז מתי באמת כדאי להעניק את החולצות המודפסות? ראשית, הרי שבכל שנה אתם מוצאים את עצמכם עסוקים בשאלה איזו מתנה להעניק השנה לסבא. כשאתם שואלים את סבא מה הוא רוצה מתנה ליום ההולדת, הוא שוב ושוב מתעקש כי המתנה הגדולה ביותר היא הנכדים הנפלאים שלו. אז כנראה שהוא השיג, קנה וקיבל את כל מה שהוא יכול לבקש, כך שעליכם מוטלת המלאכה לחשוב מחוץ לקופסא ולרגש אותו. הדפסה על חולצות ליום הולדת לסבא, היא מתנה נפלאה שהוא לבטח לא חשב עליה!

 

מה מדפיסים על החולצות?

גם אם מדובר על חולצה לטובת יום ההולדת של סבא, וגם אם הפעם אתם מתעניינים על חולצה מודפסת ליום הולדת של סבתא, אפשר לומר ללא כל ספק כי השמיים הם הגבול. "פונגו" מעניקים שירות אישי המותאם אליכם, כך שאתם אלו המחליטים מה להדפיס! מצד אחד, תוכלו להתאחד כל הנכדים, להצטלם יחדיו ולהדפיס את התמונה המשותפת על החולצה כמתנה – כך יהיה לסבא ולסבתא מזכרת נפלאה מכם ותזכורת יום יומית על האהבה הגדולה שלכם. כמו כן, תוכלו להדפיס הקדשה, לרבות תאריך יום ההולדת או שמם של סבא או סבתא.

 

אהבה שלא נגמרת על חולצות מודפסות

סבא וסבתא יקרים לכם, ובכל פעם אתם מחפשים דרכים להראות להם את האהבה שלכם. החלטתם לארגן מפגש משפחתי שהתכלית שלו היא לשמח את סבא וסבתא? מדובר על ערב גיבוש מלכד, מגבש ומרגש, שבו אתם זוכים להנות עם המשפחה המורחבת היקרה שלכם – לרבות הנכדים, הילדים ואפילו הנינים. הוסיפו אלמנט מרגש לחגיגה הגדולה עם הדפסה על חולצה לסבתא או חולצה מצחיקה לסבא. החולצה אינה רק פריט שימושי, אלא מגלמת גם תפקיד של מזכרת שכן ההדפס המרגש יהיה נוכח עליה תמיד ויזכיר לסבא ולסבתא בכל פעם מחדש עד כמה הם נאהבים.

 

למה דווקא פונגו?

אז מה המטרה של החולצות הפעם? מתנת יום הולדת, פינוק לסבתא כך סתם כי בא לכם לפנק אותה, מתנת חג מושקעת או יום הנישואין של סבא וסבתא? עם החולצות המודפסות אתם מבטיחים כי המתנה שלכם תהיה המקורית ביותר והשימושית ביותר. "פונגו" בעלי ותק רב המבטיחים לכם תוצרים נפלאים לכל מטרה – החל מחולצת יום הולדת לסבא ועד חולצה מגניבה לסבתא.