• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות סוף שנה

עד לשנה הבאה – הדפסים על חולצות סוף השנה

חולצות סוף שנה הן מסורת מתוקה בהרבה מסגרות. כעת, גם לכם יש הזדמנות לפנק את היקרים לכם בחולצה מודפסת וממותגת אישית לקראת סוף השנה. הדפסה על חולצות סוף שנה ניתן לבצע גם עם תמונות וגם עם כיתובים ועל מגוון רחב של חולצות. אז מי יקבל מכם את החולצה המודפסת? "פונגו" כאן לשירותכם עם הדפסות איכותיות ושירות אדיב!

חולצת סוף שנה עם כיתוב חולצה לבנה עם הדפס לסוף שנה הדפסת תמונה על חולצה לסוף שנה

חופשת קיץ נעימה וניפגש בשנה הבאה!

גני הילדים ובתי הספר חוגגים בכל שנה את מסיבות סוף השנה. עבור הילדים סוף השנה הוא התחלה חדשה שמתחילה בעוד חודשיים בדיוק! הוסיפו להתרגשות הילדים עם שי צנוע מכם, צוות המחנכים או ועד ההורים. חולצות למסיבת סוף שנה יכולות להיות משולבות בהדפס אישי עבור כל ילד, או עם הדפס בית-ספרי. כך לדוגמא, במידה ותרצו להעניק מתנה אישית יותר, ניתן להדפיס את תמונת התלמיד עם כיתוב שמו. מנגד, ניתן גם להדפיס משפטים על חולצות לסוף שנה הרלוונטים לכל המסגרת החינוכית ולחלק את החולצה לכל התלמידים וכך ליצור גיבוש ואחוות יחידה!

חולצות מודפסות לסוף שנה לצוות המורים והעובדים

כמו כן, לא רק הילדים יוצאים לחופשה ורוצים להתחדש בחולצה חדשה, אלא גם הצוות! מי שעבד בעמל רב על חינוך הילדים הוא הצוות החינוכי וגם לו מגיע לקבל שי צנוע! ניתן להדפיס חולצות במידות של מבוגרים עם הדפסים אישיים לצוות המחנך. ההמלצה במקרים אלו היא להדפיס ברכה אישית מהילדים למחנכים, וכך להפוך את המתנה לכזו המוענקת מלב אל לב. מובן כי החולצה המומלצת ביותר היא חולצת טי-שירט שיהיה ניתן ליהנות ממנה בימי הקיץ החמים.

מה כדאי יותר: תמונה או כיתוב?

הדפסת כיתוב או תמונה על חולצות סוף שנה היא בסופו של דבר החלטה שלכם! ב"פונגו" שמורה לכם הזכות להחליט איך תרצו לעצב את החולצה שאתם רוצים להעניק במתנה. ההדפסים יכולים עדיין להיות מאד אישיים ולא כלליים, עם ציון שם מקבל החולצה. תמונה מתאימה במקרים בהם אתם מעניקים חולצה לכל הכיתה, כך שניתן לשלב תמונה קבוצתית שיוצרת גיבוש ואחווה בין כל התלמידים.