• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות ליום העצמאות

חוגגים יום הולדת למדינה עם חולצה מודפסת

יום הולדת יש רק פעם בשנה, גם למדינת ישראל! חגיגות יום ההולדת של המדינה הן כנראה החגיגות הגדולות ביותר, וגם אתם יכולים להעניק מתנה למדינה בדמות חולצה מודפסת ליום העצמאות. החולצות המודפסות לכבוד יום העצמאות יכולות להיות חולצות עם כיתוב בדמות ברכה למדינה, או הדפס של הדגל בציון השנה. מתנה נפלאה לכל אחד ולכל אחת – ובעיקר למדינה!

atsmaut_t-shirt_03 atsmaut_t-shirt_02 atsmaut_t-shirt_01

הדפסה על חולצות ליום העצמאות – גאווה לאומית

הגאווה הישראלית נוכחת ביום יום של לא מעטים, אך אותה גאווה זורחת ועולה בעיקר ביום העצמאות. כך, בחגיגות הגדולות הנערכות בערים השונות, ניתן להבחין בגדולים וקטנים כאחד המנופפים בדגלים, מתקשטים בשלל אקססוריז ממותגים דגל ישראל, וכמובן לובשים חולצה ליום העצמאות עם כיתוב או תמונה. דרך החולצה הממותגת, ניתן להביע את האהבה הגדולה למדינה ולחזק את תחושת הישראליות.

atsmaut_t-shirt_06 atsmaut_t-shirt_05 atsmaut_t-shirt_04

מתנה נפלאה לילדי הגן

בגני הילדים ובמסגרות החינוכיות השונות, חוגגים את יום העצמאות תוך שמדגישים את ערך המדינה. לצד אכילת המאכל הלאומי וקישוט הכיתות בדגלים ובאלמנטים של כחול ולבן, הרי שניתן להעניק לילדים מתנה נפלאה ליום ההולדת של המדינה, ושל כולם. הדפסת תמונה על חולצה ליום העצמאות מאפשרת לילדים, כבר מגיל קטן, לחזק ולגבש את הזהות הישראלית שלהם ולחגוג כמו שכולם חוגגים – בקול תרועה למדינה האהובה.

חולצות נפלאות גם לקהל הבוגרים

לא רק ילדי הגן רוצים להתקשט בחולצות כחול-לבן, אלא גם קהל הבוגרים. תוכלו להפיק חולצה מודפסת המתאימה ליום העצמאות גם לכם, ולצאת לחגיגות הגדולות עם חולצות חגיגיות. ניתן כמובן להפיק כמות גדולה של חולצות לארגונים, מקומות עבודה או חוגים שונים כמתנה נפלאה לחג. דגל ישראל הינו מותג שרבים גאים בו, וכעת ניתן לשלב אותו גם על חולצה מהודרת לכבוד יום העצמאות.

למה דווקא פונגו?

המטרה היא לא רק להדפיס כיתוב או תמונה על החולצה, אלא גם לדאוג כי מדובר על איכות נפלאה. פונגו מאפשרים לכם להנות משירותי ההדפסה המתקדמים ביותר, ובהתאמה גם להנות מתוצרים מושלמים. הבטיחו לעצמכם חולצה לחגיגות הקרובות למדינה היקרה.