• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות הריון מצחיקות

אל תהיי כבדה – חולצות הריון מצחיקות

תקופת ההריון יכולה להיות מרגשת אך מאתגרת ומורכבת עבור נשים. בין אם זה הריון ראשון או לא, נשים מתמודדות עם שינויים רבים כמו התחושות, הרגשות, תופעות הלוואי, שינויים הורמונליים, החששות הנלווים ועלייה במשקל. כל זה טבעי והגיוני כמובן, אבל לא חייבים להעביר את תשעת החודשים הקרובים בתחושת כבדות כל הזמן (תרתי משמע), ואם אפשר להקליל קצת את האווירה – מה טוב. כל אישה מרגישה אחרת בהריון, אחת תשמח להתהלך בגאווה עם הבטן ההריונית שלה, ואילו אחרת תנסה להסתיר את הבטן ולא תרגיש במיטבה.
אך אם יש משהו משותף לכל הנשים בהריון זה שהן רוצות שיהיה להן נוח בתקופה המשמעותית הזו. חולצות הריון מצחיקות זה הפתרון המושלם! כך אפשר להקל עם הומור וסטייל,
ובנוסף ליהנות מבגד שפשוט נוח ללבוש דווקא בימים כל כך מאתגרים ומלאי שינויים.

 

חולצות הריון מצחיקות

חשוב לציין שאת החולצות אתם צריכים להביא לחנות על מנת שנוכל להדפיס עליהן

למה כדאי לכם לעשות הדפסה על חולצות הריון

1. כי זה פשוט נוח – הדפסה על חולצת הריון נוחה ואיכותית, שתתאים למידות שלך, תחמיא לגזרה שלך ותוכלי ללכת איתה לכל מקום – לקניות, לסידורים, לחברים ואפילו להתכרבל בכיף מול הטלוויזיה בבית.

2. להוסיף עניין – הריון זה עניין רציני ללא ספק וכל התחושות שמסביב לא תמיד תורמות לאווירה קלילה. כל אישה הריונית שתלבש חולצה עם הדפס מצחיק תעלה חיוך בקרב סובביה, תשנה את האנרגיות ובעיקר את התחושה הפנימית של עצמה.

3. דרך מקורית – אין יותר מרגש מלבשר למשפחה ולסביבה הקרובה על ההריון בשעה טובה. אין יותר מקורי ומשמח לבשר זאת בעזרת חולצה מלאה בסטייל, הומור ושנינות.

4. מזכרת מיוחדת – לא פעם אתם נתקלים בתמונות הריון מושקעות במיוחד עם נופים פסטורליים מאחור. להצטלם עם חולצה מודפסת יכולה להיות דרך מקורית לשמר את רגעי ההריון ולשמש כמזכרת מיוחדת.

 

זה מחמיא לך – חולצות הריון צנועות

דווקא בתקופת ההריון המבורכת שהגוף משתנה ומתרחב עם הזמן, ישנן נשים שמתקשות לאהוב את גופן ולהרגיש בנוח עם עצמן. מעבר לזה פתאום אתן מגלות קושי חדש שאתן פותחות את הארון ואף בגד לא עולה עליכן, וגם אם כן הוא לא בדיוק מחמיא לגזרה החדשה.
אם המלתחה שלך מלאה בפריטי אופנה צנועים את לא צריכה להתפשר גם בתקופת ההריון.
חולצות הריון צנועות יכולות להפוך את ההרגשה שלך ולגרום לך להתאהב מחדש, להעריך את היופי הפנימי והחיצוני ולתת לך תחושה טובה. כיום ניתן למצוא שלל דוגמאות ועיצובים לחולצות נוחות ומלאות בסטייל שיהפכו את התקופה הזו בחייך להכי מחמיאה שיש.

 

דוגמאות לחולצת הריון עם הדפס – מתנה מקורית

חברה הכי טובה שלך בהריון? אחותך בישרה למשפחה את הבשורה המשמחת? המתנה הכי יצירתית ושימושית שאפשר להעניק היא חולצת הריון עם הדפס מקורי ומשעשע.
בדרך כלל בגדי ההריון משעממים, צפויים ולעיתים גם נראים מסורבלים ולא מחמיאים במיוחד, ולכן אין שום סיבה להעביר תקופה כל כך מיוחדת בחייך עם בגדים נטולי אופי ומשמעות.
דווקא בתקופת ההריון כולם נגשים עם שאלות כמו: זה בן? יש לך בת? איזה שבוע? עוד כמה נשאר? במקום לספוג את כל השאלות המציקות, חולצת הריון עם הדפס יכולה לספק תשובות מצחיקות לשאלות שכבר אין כוח לענות עליהן.
מחפשים הדפסה על חולצות בעיצוב אישי? אתר פונגו – המתמחה בהדפסות איכותיות, בכל המידות ובכל הסגנונות יהפכו כל חולצה בנאלית למתנה מדליקה ומקורית.

 

כך תמצאו רעיונות למשפטים על חולצות הריון

יש לכם רעיון מדליק ומרענן והחלטתם שאתם רוצים להדפיס משפט מקורי על חולצת הריון.  אולם אתם נוברים וחושבים ולא מצליחים למצוא משפט יצירתי שכזה. לפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לקלוע למשפט הנכון:

אישי ורלוונטי – לא כל משפט יכול להתאים לכל אחת, לכן העדיפו לבחור משהו אישי שיעורר רגש ויגרום לאמא ההריונית להרגיש מיוחדת ושזה נכתב רק עליה.

הומור ולא ציניות – זוהי תקופה רגישה לכן בחרו משפט הומוריסטי באופן חד משמעי ולא משפט מתחכם מדיי או שמשתמע לשני פנים ועלול להעליב.

השראה – לא תמיד קל למצוא את משפט המחץ כך שאם אתם צריכים לקבל השראה ממקורות אחרים זה בסדר גמור.

התייעצו עם הסביבה – שאלו את המשפחה והחברים איזה משפט יכול להתאים לחולצה ומי יודע אולי תגלו שיש כישרון חבוי בקרבתכם.