• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצה לטו באב

חולצה מודפסת לחגיגות טו באב

האם תוכלו לחשוב על כוח חזק יותר מהאהבה? כנראה שלא. האם תוכלו לחשוב על מתנה מתאימה יותר לחגיגות הטו באב מאשר חולצה ייחודית עם שירות של הדפסה על חולצות לטו באב? כנראה שלא! "פונגו" שמחים להצטרף אליכם ביום המיוחד הזה עם רצונכם להעניק מתנה ליקרים לכם ביותר. מתנה אישית היא המתנה המתאימה ביותר וכזו היא בדיוק החולצה המודפסת המותאמת אליכם אישית.

tu-be-av-03 tu-be-av tu-be-av-02

אהבה יש באוויר וגם עם הדפסה על חולצה לטו באב לגבר

האהבה הגדולה שאת ובן הזוג שלך זכיתם לה אכן נדירה, ומאחר והיא כה נדירה הרי שחשוב גם להנציח אותה. ענף המתנות לטו באב הינו ענף גדול ופורה, אך הבעיה הגדולה היא שכל המתנות מאד כלליות ולא מגלמות בתוכן את המימד האישי והאינטימי. לעומת זאת, הדפסת תמונה על חולצה לטו באב מייצרת בדיוק את אותה תחושה אינטימית ואישית שחשוב לצרף למתנה. באיזה הדפס תוכלי לבחור? בתמונה משותפת של שניכם, ציטוט משיר אהבה רומנטי ששניכם אוהבים או כל רעיון אחר שעולה על דעתך המתכתב עם רומנטיקה.

על אילו חולצות ניתן לבצע הדפסת תמונת לב והקדשה על חולצה לטו באב?

אנחנו ב"פונגו" מבצעים הדפסות על כל סוגי החולצות. באיזו חולצה כדאי לבחור? הבחירה תמיד שלכם! חגיגות טו באב נחגגות בקיץ, כך שההמלצה היא לבחור בחולצת טי שירט, בגופייה או בחולצת ספורט. המטרה? לאפשר למקבל החולצה המודפסת במתנה ללבוש אותה מיד עם קבלתה. אלו מכם המעוניינים להעניק את המתנה לאהוב שנמצא בחו"ל, הרי שניתן לעשות זאת עם הדפסה על קפוצ'ונים או סווטשרים.

כיתוב, תמונה או כיתוב עם תמונה

הדפסה על חולצה לטו באב לאישה היא כל מה שתצטרכו לעשות על מנת להפוך את טו באב למיוחד יותר! שוקולדים ממתיקים לרגע ומסעדה טובה הינה חוויה רגעית. לעומת זאת, חולצה מודפסת עם תמונה של שניכם, ברכה מלב אל לב ועיצוב המבוסס כולו על אלנמטים של אהבה, מייצרים את האווירה המתאימה ביותר ליום האהבה! הכריזו על אהבתכם באמצעות שירותי ההדפסה האיכותיים והעמידים שאנו מציעים לכם!