• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסת חולצות נבחרת ישראל

אל אל ישראל! הדפסת חולצות נבחרת ישראל

אז למרות שנבחרת ישראל לא הצליחה להגיע אל משחקי המונדיאל כבר שנים רבות, עדיין הגאווה הלאומית בועטת והדרישה לשירות של הדפסת חולצות נבחרת ישראל נמצא בשיאו! "פונגו" שמחים להציע גם לכם הדפסות איכתיות על חולצות לנשים וגברים מכל סוג שיכולות להיות מוענקות כמתנה או אפילו כפריט אספנות.

israel_01 israel_03 israel_02

הדפסת חולצות לפני משחקי החוץ

אתם נוסעים לחו"ל על מנת לעודד את נבחרת ישראל במשחק אל מול נבחרת זרה? מלבד דגל ישראל שתיקחו אתכם בתיק על מנת לעודד את השחקנים ולהעלות להם את המורל, הרי שתוכלו גם להגיע אל המשחק עם חולצה מודפסת של הנבחרת. כל אוהד של הנבחרת אוהד שחקן מסוים באופן מיוחד, כך שאנו מציעים לכם הדפסת מספר ושם על חולצת נבחרת ישראל. הגעה אל המשחק עם חולצה מודפסת יוצרת אווירה מרגשת יותר שתכניס אתכם לקצב המשחק!

 

הדפסה כמתנת יום הולדת לילדים

הילד שלכם חובב מושבע של כדורגל ושל נבחרת ישראל בפרט? לעתים חיפוש אחר מתנת יום הולדת יכול להיות מאד מתיש ומאד ארוך, אך הוא גם יכול להיות קצר וממוקד. לכל ילד יש אליל, ואם האליל של הילד שלכם הוא שחקן נבחרת ישראל בכדורגל, הרי שיש לכם מתנה להעניק לו: הדפסת חולצת שוער נבחרת ישראל! החולצות המודפסות יכלות להיות חולצות כדורגל, חולצת T, הדפסה על חולצות ארוכות המתאימות לחורף ואפילו כחולצת פיג'מה. שמחו את ילדכם ביום החג הפרטי שלו עם חולצה ממותגת של הנבחרת.

 

גאווה לאומית עם חולצות נבחרת ישראל עם הדפס

נבחרת ישראל עומדת לפני משחק חשוב מאד אל מול נבחרת זרה? אם יש לכם קבוצת צפייה קבועה שאיתה אתם מעודדים את הנבחרת שלנו, הרי שתוכלו להדפיס חולצות לכל חברי הקבוצה וכך להפוך את עצמכם לקבוצת אוהדים רשמית. אין דבר חזק יותר מהגאווה הלאומית והרי שהיא מסתמנת ככוח החזק ביותר לאורך הצפייה המשותפת שלכם. כמו כן, החולצות המודפסות מתאימות גם לחגיגות יום העצמאות בעת שאתם יכולים להפגין את הישראליות שלכם באמצעות חולצה של נבחרת ישראל.

 

מזכרות נפלאות באירוע המצווה של ילדכם

באירועי המצווה מבקש הילד החוגג להעניק לכל החברים שלו מזכרות בסוף האירוע. המזכרת הטובה ביותר היא מזכרת שגם תשמח את הילדים, אך גם מזכרת שמשקפת את עולמות התוכן של הילד החוגג. ילדכם החוגג את יום ההולדת ה-13 הינו חובב מושבע של נבחרת ישראל? הוא יוכל לחלק לכל החברים שלו חולצה מודפסת של נבחרת ישראל! רק דמיינו לעצמכם עד כמה הילדים מתגבשים בעת שלמחרת הם יגיעו אל בית הספר עם החולצה שהם קיבלו מתנה מילדכם. אלו מכם שרוצים להפוך את החולצות למקוריות יותר, דעו כי ניתן גם להדפיס את שמות הילדים על החולצה וכך להפוך אותה ליותר אישית. גול!