• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על שרוואל

הדפסה על שרוואל למתנה מקורית

שרוואל הוא מכנס קליל ונעים שכיף ללבוש כפיג'מה בקיץ, לים, סתם כאשר אנו בבית או כאשר אנו יוצאים למקומות קרובים לבית לזמן קצר. הוא מתאים למבוגרים וגם לילדים וכל אחד ישמח לקבל שרוואל כמתנה ובמיוחד אם כתוב עליו משהו מיוחד או שמודפסת עליו תמונה. כולנו מכירים כבר הדפסות על חולצות וכובעים, אבל הדפסה על שרוואל היא סופר ייחודית ומקורית וסביר שלא תראו אותה בכל מקום. לפני שאתם רוכשים שרוואל מודפס, מומלץ לתכנן היטב מה תרצו שיודפס עליו. אצלנו בפונגו, תוכלו לתכנן גרפיקה בהתאמה אישית עבור שרוואל בודד או מספר שרוואלים.

*יש לתאם מראש הדפסה במייל לפני הגעה לחנות ולצטייד בשרוול, את השרוואל אנחנו לא מספקים

הדפסה על שרוואל

הדפסה על שרוואל איכותית שנשארת לאורך זמן

אנשים רבים שהתנסו ברכישה של ביגוד מודפס, וודאי נתקלו במצב שבו ההדפסה לאחר כמה כביסות מתחילה להתקלף. הדפסה שאינה מתקלפת היא הדפסה שבוצעה עם החומרים האיכותיים ביותר. אנו בפונגו משתמשים בחומרים איכותיים מאוד וכל הדפסה על כובע, חולצה, שרוואל או כל פריט אחר, היא מקצועית, איכותית ונשארת זמן רב. אנו לא מתפשרים על איכות, משתמשים בניסיון הרחב שיש לנו והתוצאות מדברות בעד עצמן.

 

שרוואל מודפס – מתנה זוגית

אם אתם מכירים זוג שאתם ממש קרובים אליו ובא לכם לעשות לו מתנה עבור מסיבת הרווקים-רווקות, יום הנישואין שלהם או כל אירוע זוגי אחר, שני שרוואלים מודפסים עם משפט או תמונה הקשורים אליהם יכול להיות ממש מגניב. מדובר על מתנה שתישאר להם כמזכרת והם יוכלו ללבוש את השרוואל יחד גם בבית, בחדר המיטות ובכל מקום שבא להם להרגיש את הזוגיות שלהם. תוכלו להוסיף להדפסה גם תמונה יפה שלהם כזוג, ואם בא לכם להרחיק לכת, אז אפילו תמונה ממש מצחיקה. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, בואו עם היצירתיות שלכם, או קבלו את היצירתיות שלנו.

 

שרוואל מודפס – מתנה לקיץ לילדי הגן

בכל סוף שנה, וועד ההורים מחפש מתנה מגניבה עבור כל ילדי הגן, הדפסת תמונה על שרוואל של כל הילדים או תמונה אישית של כל ילד יכולה להיות מתנה ממש מגניבה. ילדים בקיץ הולכים המון לים ולבריכה ושרוואל כזה יכול להיות מצוין כתלבושת על בגד הים או כאשר חוזרים הביתה. כמו כן, השרוואל יכול להיות נהדר גם כאשר הם שוהים בבית. תוכלו לרכוש שרוואל בצבעי קיץ זוהרים ומקפיצים ולהגיע אלינו לפונגו להדפסה איכותית ומקצועית. אנו נוכל להדפיס עבורכם שרוואלים גם עבור פעוטונים עם קבוצות קטנות או עבור גנים עם כמות ילדים גדולה.

 

שרוואל מודפס לבן למסיבת הרווקות

חולצות, כובעים וגם הדפסת כיתוב על שרוואל הם אפשרות מצוינת עבור מסיבת הרווקות. אם מסיבת הרווקות מתוכננת כמסיבת בריכה, הכלה בדרך כלל תלבש בגד ים לבן ואין כמו שרוואל לבן עם כיתוב מגניב בוורוד או אדום עבור כלת השמחה. תוכלו לבחור משפטים נהדרים כמו "רווקה לעוד דקה", "סוף מסלול רווקות" או "BRIDE TO BE". זוהי מזכרת מיוחדת מאוד ממסיבת הרווקות שתישאר גם לאחר מכן ותהיה נהדרת בתמונות.

 

הזמנת שרוואל אצלנו בפונגו

לנו בפונגו ניסיון עשיר של למעלה מ-25 שנה בהדפסה על חולצות, כובעים, שרוואלים, תיקים ועוד פריטים. אנו מבצעים הדפסות עבור חתונות, בתי ספר, מסיבת רווקים רווקות, סיום מסלול בצבא וכל אירוע שמחה שאתם מעוניינים לבצע הדפסה על פריטים עבורו. אצלנו תוכלו לקבל שירות מקצועי לכל חלקי הארץ. אנו לא מתפשרים על המקצועיות והאיכות ומשתמשים בטכנולוגיות החדישות ביותר ועם החומרים האיכותיים ביותר על מנת שתקבלו פריט מודפס איכותי שנשאר לאורך שנים.