• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על מצעים

מצעים מודפסים אישית לכל הגילאים ובכל הגדלים!

*יש להביא את המצעים איתכם לצורך ההדפסה!*

לא משנה כמה מצעים מוצעים כיום למכירה ברשתות המובילות, הם לא יכולים להתחרות או להחליף הדפסה על מצעים המוצעים לכם באופן אישי ומותאמים למידותיכם. "פונגו" מזמינים אתכם לצלול אל לילה טוב במיטה מפנקת ועם מצעים מלטפים המעוצבים על פי רצונכם. מצעים עם כיתוב אישי הופכים את הלילה שלכם ללילה טוב בהחלט הגדוש בחלומות פז מתוקים.

הדפס כיתוב על מצעים הדפסה על מצעיםהדפס כיתוב צבעוני על מצעים

רוצים לשמור על הלהבה דולקת גם כשאתם ישנים? – רעיון מקורי ליום השנה שלכם

בכל שנה מחדש, בתאריך המיוחד בו הכרתם, בוערת בכם התשוקה להפתיע, לרגש ולהיות הכי רומנטים שתוכלו להיות. גם אתם מחפשים מתנה מקורית לבן או בת הזוג לקראת חגיגות יום השנה שלכם? כל מתנה אחרת שתעניקו מלבד מצעים עם הדפס תסתכם כמתנה חביבה, אך מתנה שכזו מבטיחה אפקט WOW גדול! על המצעים תוכלו לשלב לבחירתכם כיתוב כמו תאריך השנה שלכם, שמותיכם או משפט רומנטי אחר. אלו מכם שרוצים לקחת את המתנה צעד אחד קדימה, הרי שאתם יכולים גם לשלב הדפסת תמונה על מצעים – תמונה שלכם!

מתנה מרהיבה ומלטפת לרך הנולד

הוזמנתם אל אירוע לידה ואתם רוצים להעניק לאם הטרייה מתנת לידה מפנקת ומרגשת? אחד הדברים השימושיים ביותר שיכולים לשרת את המשפחה המאושרת הם מצעים, שכן נוהגים להחליף אותם בכל כמה ימים על מנת לשמור על סביבה נקייה לתינוק. במקום להסתפק בעוד מצעים פשוטים, יוכלו ההורים המאושרים להחליף לרך הנולד מצעים עם שם לתינוק. אין מתנה אישית, מרגשת ואינטימית יותר מאשר מצעים לתינוקות עם שם. הפכו את המתנה שלכם למתנה בלתי נשכחת!

כשגיבורי העל ישנים עם הילדים שלכם

המצעים המודפסים לא מגיעים רק בדמות מתנה באירועים מיוחדים, אלא גם עבור מתנה מפנקת ללא כל סיבה לילדים שלכם! הבנות שלכם חולמות על פיות קסומות והבנים על גיבורי העל האהובים? ניתן להדפיס על המצעים הנבחרים הדפסי תמונה של גיבורי הילדים! על מנת להפוך את חוויית המצעים של ילדכם לקסומה יותר, תכלו גם לשלב הדפסת הקדשה על מצעים מהכוכבים המשולבים על המצעים, וכך להגשים לילדים חלום מתוק. המצעים עליהם אנו מדפיסים הינו מצעים איכותיים המעניקים מגע מפנק ומלטף לילדכם.

סט מצעים עם הדפסה בכל הגדלים!

מצעים עם שם או עם הדפסת תמונה זמינים לכם דרכנו בכל הגדלים! אנו מדפיסים על מצעים המתאימים למיטת תינוק, מיטת ילדים, מיטת נוער, מיטה וחצי ומיטה זוגית. עם הדפסות על מצעים גם השמיים הם לא הגבול! ניתן לשלב משפטים רומנטים, בדיחות פרטיות, ציטוטים משירים, ברכות ותאריכים חשובים שתרצו להנציח על המצעים המפנקים שלכם. פנקו גם אתם את הקרובים אליכם עם המתנה האולטימטיבית שכל אחד היה שמח לקבל! אתם בוחרים את סוג המצעים ואת ההדפס ואנחנו עוזרים לכם להפתיע.