• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על מכנסי דגמח

הדפסות איכותיות על מכנסי הדגמח

*יש להביא את המכנסיים איתכם לצורך ההדפסה!*

הדפסה על מכנסי דגמח מבית "פונגו" מבטיחה לכם הדפסה איכותית! אם גם אתם אוהבים ללבוש יותר מכל מכנס אחר את מכנס הדגמח, ואם אתם בעלים של עסק שחשוב לכם להבטיח תלבושת אחידה לכל העובדים – שירות ההדפסה שלנו הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אנו מדפיסים את מה שאתם מבקשים: החל מכיתובים שונים ועד הדפסות של לוגואים ותמונות.

את המכנסים יש לרכוש בנפרד
ולתאם מולנו במייל: pongo@netvision.net.il

מדוע חשוב לבצע הדפסה על מכנסי עבודה?

הדפסת כיתוב או לוגו על מכנס דגמח הינה חשובה וחיונית בעת שמדובר על בית עסק בדיוק כמו הדפסות על חולצות. ישנם עסקים בהם ישנה דרישה לתלבושת אחידה, כאשר הבגד הקבוע שאותו לובשים העובדים הוא מכנס הדגמח. בתי עסק שכאלו כוללים מפעלים שונים, מוסכים ואפילו בסיסים של צה"ל בהם פועלים אזרחים עובדי צה"ל. בעת שדואגים למכנסיים מודפסים לכל העובדים, גם יוצרים קוד לבוש אחיד שגורם לכל העובדים להרגיש שווים, וגם מדובר על תלבושת המאפשרת לעובדים לזהות זה את זה.

הדפסת תמונה על מכנסי דגמ"ח אפשרית גם היא, כאשר ההמלצה היא להדפיס את לוגו בית העסק שלכם. באופן זה, ההדפסה היא למעשה מיתוג על מכנסי הדגמח, כך שבמידה והעובדים שלכם גם משרתים לקוחות בצורה פרונטאלית, המסר השיווקי שלכם חודר לתודעתם בעקבות הלוגו המודפס.

כמו כן, במידה והעובדים שלכם משאירים את מכנסי הדגמח במקום העבודה והם מתלבשים בכל בוקר בתאי ההלבשה המיועדים להם, הרי שניתן להדפיס על הדגמחים גם מספרים – כאשר המספר הוא מספר העובד של כל עובד. כך, לא נוצר בלבול וכל עובד יכול ללבוש את מכנסו בכל יום עבודה.

הדפסה על מכנסי דגמח כמתנה

לצד ההדפסות המיועדות לצוותים של עובדים, הרי שלא ניתן להתעלם מהעובדה כי גם ישנם גברים שאוהבים ללבוש את מכנסי הדגמח מאחר והם מסתמנים כמכנסיים נוחים מאד. על כן, במידה ואתם רוצים להעניק במתנה דגמח קצת שונה מאלו שהענקתם בעבר, הדרך לעשות זאת היא באמצעות הדפסת הקדשה על מכנס דגמח. מה תוכלו להקדיש? ברכה חמה מלב אל לב שתהפוך את הדגמח שלכם לדגמח האהוב ביותר על זה שיקבל אותו מכם.