• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על כובעי בייסבול

חכמים בשמש בדרך הכי מקורית שיש – הדפסות על כובעי בייסבול

"פונגו" מזמינים אתכם ליהנות מקולקצייה עשירה וצבעונית של כובעי בייסבול שעליהם ניתן להדפיס שלל כיתובים, הקדשות ותמונות.

baseball_hat_03 baseball_hat_02 baseball_hat_01

הדפסת לוגו על כובעי בייסבול ליום הגיבוש הצוותי

העובדים שלכם עובדים בשבילכם כל השנה, אך יום אחד בשנה אתם עובדים עבורם עם הפקת יום הגיבוש! הפכו את יום הגיבוש שלכם ליום צוותי, מלכד ומחזק עם מזכרת בדמות כובע! ניתן לשלב את ערכי המותג שלכם על הכובע בעצמו עם הדפסת לוגו החברה שלכם. והעובדים שלכם? יהפכו להיות העובדים הכי גאים בעולם!

מתנת פתיחת שנה שימושית וחינוכית

במסגרות החינוכיות, החל מגני הילדים ועד בתי הספר התיכוניים, בוחרים להעניק לכל התלמידים מתנת פתיחת שנה. בעוד ישנן מתנות המסתכמות ביומן או באביזר לימודי אחר, ישנם אלו שהשכילו להעניק מתנה שהיא גם שימושית, גם מדליקה וגם חינוכית. במדינה שמשית כמו ישראל, כובע הינו אחד האביזרים היותר מומלצים להצטייד בהם לטובת הגנה מפני השמש. הדפסה על כובע בייסבול תאפשר לכם להדפיס את שם בית הספר וממש כפי שישנה חולצת בית ספר, יהיה גם כובע בית ספר.

הדפסת שם על כובע בייסבול לכל המשתתפים בחגיגה

יום הולדת היא חגיגה נחמדת, אך היא בעיקר חגיגה שבה הילדים שלכם מקבלים מתנות אך גם זוכים לסיפוק הגדול שבלהעניק מתנות – לכל חבריהם שהגיעו לחגוג איתם. שקיות עם ממתקים? OUT! הדפסת תמונה על כובע בייסבול?IN! המזכרת שתעניקו לכל הילדים ביום ההולדת תלווה אותם והיא זו שתזכיר להם את החגיגה הנפלאה שהפקתם לילדכם. ניתן לבחירתכם להדפיס תמונה או כיתוב, וכך למתג את הכובע כאישי יותר.

סוף מסלול: מתנת סיום קורס

כידוע, בסוף המסלולים בטירונות זוכים כל הטירונים לקבל חולצת סוף מסלול. חולצות מודפסות הן מתנה נפלאה, אך ניתן לשדרג את החוויה של החיילים הצעירים עם כובע שילווה אותם הלאה בשירות הצבאי שלהם. ניתן להדפיס על כובעים צבעוניים ולשלב את ההקדשה על גבי הכובע. איזה הדפס מומלץ? שם המסלול, התאריך והשנה או אפילו בדיחה פרטית שעלתה לא אחת לאורך הטירונות.