• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על טרנינג

הדפסה על טרנינג לכל אירוע

רובנו מכירים הדפסה על חולצות וכובעים, אך האם יצא לכם להכיר הדפסה על טרנינג? רבים לא יודעים שניתן להדפיס על טרנינג משפטים מצחיקים ותמונות בדיוק כמו שעושים על חולצות וזו בהחלט אפשרות מצוינת למתנה מגניבה ואיכותית עם אמירה אישית. אם התכוונתם לקנות לחבר או חברה טרנינג שווה כמתנה, ברגע שתוסיפו לו הדפסה מעניינת, הוא יהפוך לפריט הרבה יותר מיוחד עבור האדם שתעניקו לו אותו. אצלנו בפונגו תוכלו להדפיס תמונות ומשפטים באיכות גבוהה מאוד שיישארו לאורך זמן.

 

הדפסה על טרנינג

 

להפוך את הטרנינג הפשוט למתנה מושלמת

לפני שאתם מגיעים להדפיס, מומלץ ללכת לבחור את הטרנינג שאתם מעוניינים בו. תוכלו לבחור כל צבע של טרנינג ללא הגבלה. משמעות הצבע עבורכם היא הייחודיות העיצובית שאתם בוחרים, עבורנו מדובר בבחירת שיטת ההדפסה שמתבצעת באופן שונה כאשר מדובר בבד לבן או בדים בגוון שחור או צבעוני. בכל מקרה כל ההדפסות שלנו בין אם מדובר בגוון בד לבן ובין אם מדובר בצבעוני, הן איכותיות ונעשות בדרך המקצועית ביותר.

 

מה לכתוב על הטרנינג?

אחת השאלות היותר קשות היא מה לכתוב על הטרנינג? כדי לדעת מה לכתוב, כדאי לפני זה לעשות חשיבה על האדם שלו אתם תעניקו את הטרנינג. הדפסת כיתוב על טרנינג עושים כאשר רוצים להעביר מסר מסוים, לאחל משהו מסוים, להצחיק או לרגש. ההמלצה הכי טובה היא קודם להבין מי האדם שיקבל את הטרנינג, האם יש לכם בדיחות משותפות יחד? האם תרצו לומר או לאחל לו משהו מיוחד ליום ההולדת? כל אלו יחד יעזרו לכם לחבר את המשפט המדויק. במידה ועדיין לא מצאתם רעיון מגניב, אל דאגה! באתר פונגו מחכים לכם מגוון משפטים מצחיקים וכן מבחר של סוגי הדפסות שניתן להשתמש בהם.

 

האם אפשר להדפיס תמונה על הטרנינג?

לפעמים תמונה אחת שווה אלף מילים. אם יש לכם תמונה שאומרת הכל, יכול להיות שכדאי להדפיס אותה על הטרנינג. לפעמים לא צריך יותר מזה ולפעמים ניתן לשלב יחד עם כיתוב. אצלנו תוכלו לבצע הדפסת תמונה על טרנינג בכל צבע. טכנולוגיית ההדפסה שלנו מאפשרת הדפסה עם רקע לבן כאשר הטרנינג בצבע לבן והדפסה עם רקע שקוף, כאשר מדובר בטרנינג שחור או צבעוני. כמו כן, חומרי ההדפסה שלנו הם איכותיים מאוד והדפסת התמונה והכיתוב נשארים לאורך זמן.

 

על כמויות ויחידים בהדפסת טרנינג

רוצים להדפיס על טרנינג עבור קבוצה? אין בעיה בכלל! חברת פונגו עובדת במקצועיות ועם המון ניסיון בהדפסת כמויות. יש לנו את טכנולוגיית ההדפסה החדישה ביותר ואנו יודעים להתמודד עם כמויות ענק. כמו כן, אנו יודעים כי לפעמים בכלל לא זקוקים לכמות, אלא לטרנינג אחד עם כיתוב ותמונה שניתן להעניק כמתנה מעולה עבור אירועים משמחים. גם כאן פונגו לא מגבילה אתכם ומאפשרת גם הדפסה על יחידה אחת.

 

תהליך ההדפסה בפונגו

כל הדפסה בפונגו וגם הדפסה על טרנינג מתחילים בבחירת סגנון הטרנינג וצבעו. לאחר שבחרתם, שילחו אלינו את התמונות או המשפטים הרצויים במייל ואנו נתחיל בהכנת ההדמיה. לפני כל הדפסה אנו מבצעים הדמיה ראשונה של הגרפיקה על מנת שתוכלו לדמיין מה תקבלו לאחר ההדפסה. אחרי שתאשרו את ההדמיה, נתחיל בהדפסה על הטרנינג. לאחר שנסיים, תוכלו להגיע אלינו לקחת או שנשלח אליכם את הפריט או הפריטים בדואר.

לסיכום, הדפסת גרפיקה נעשית כיום גם על טרנינג. מדובר במתנה איכותית ויפה ואצלנו בפונגו תוכלו לבצע הדפסה על חולצות, טרנינג, בגדי תינוקות ועוד איכותית ומקצועית. בחרו את הטרנינג הרצוי ואת התמונה או המשפט ונתחיל בתהליך.