• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות נייק

הדפסות על חולצות ממותגות של נייק!

*יש להביא את החולצה איתכם לצורך ההדפסה!*

"פונגו" מדפיסים לכם הדפסים שונים על חולצות ממותגות של חברת "נייק"! אם בא לכם להעניק מתנה לאדם קרוב ללבכם או לפנק את עצמכם במתנה מדליקה וממותגת אישית – חולצות מודפסות של נייק הן התשובה! טכניקת ההדפסה שלנו היא טכניקה מתקדמת המבטיחה הדפסים איכותיים העמידים לאורך זמן. אז למי אתם מעניקים חולצה במתנה?

nike-printed-02 nike-printed-01 nike-printed-03

מתנה לבעלך שמתחיל מחר אימון!

בן הזוג שלך נרשם לתכנית אימונים ואת רוצה להעניק לו מתנת עידוד והערכה? אין ספק כי חולצת נייק עם הקדשה תהפוך את שגרת האימונים שלו לקלה ונעימה יותר! חולצות נייק הן חולצות ספורט ממותגות, כך שאת גם מבטיחה לו אימון נעים ונוח וגם אימון מדרבן עם ההקדשה שתדפיסי לו על החולצה. לבחירתך, ההדפסה יכולה להיות או של תמונה משותפת שלכם, או תמונת ה"לפני", כמו גם הדפסים של כיתובים שונים המשלבים משפטי עידוד, איחולי הצלחה או בדיחה פרטית שלכם.

מצ'פרים את הצוות עם חולצות ממותגות

הדפסת כיתוב על חולצות נייק הוא שירות שיכול להתאים גם לעסקים קטנים וגדולים שרוצים לצ'פר את צוות העובדים! כיום המגמה היא להחדיר כמה שיותר תחושת לויאליות בצוות העובדים – זאת על מנת לעורר בהם תחושת שייכות למקום. את החולצות המודפסות תוכלו להעניק להם ביום הגיבוש הצוותי, באירוע החברה או כמתנת חג! החולצות של נייק הן חולצות יוקרתיות, והן הופכות ליוקרתיות עוד יותר בעת שאתם משלבים עליהן הדפסה המבוססת על כיתוב משתנה או על תמונה של הלוגו שלכם.

אלו מכם שרוצים לקחת את ההדפסה והחוויה האישית צעד אחד קדימה, יכולים להדפיס גם את תמונות העובדים על החולצות ולהעניק אותן ביום ספורט הנערך כחלק מיום הגיבוש, או כמתנה מכם אליהם.

מתנת בר מצווה – הדפסת תמונה על חולצת נייק

המון ילדים בגיל המצווה מגלים עניין וחיבה בספורט. האם תוכלו לדמיין מתנה מדליקה יותר שתוכלו להעניק להם מאשר חולצה של נייק עם הדפס שלהם? ההדפס יכול לכלול גם תמונה וגם ברכה, כך שהם יקבלו מתנה אישית שהם יתגאו בה!