• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לייקרה

חולצות הלייקרה המודפסות – כל אירוע וכל אחד מקשטות

הטכניקה של הדפסת החולצות כיום מאפשרת לרבים ליהנות מתוצרים נפלאים ושימוש ארוך טווח. לא משנה אם אתם רוצים להדפיס תמונה או כיתוב על חולצה, יש לכם מקום אחד לעשות זאת: עם "פונגו". אז מתי כדאי לעשות הדפסה על חולצות לייקרה ואילו אפשרויות הדפסה קיימות? כל התשובות לפניכם.

lajkra_03 lajkra_02 lajkra_01

חולצות לייקרה מודפסות – לכל אירוע

לא משנה מה המטרה של האירוע, מי קהל המוזמנים בו ובאיזה פורמט הוא נערך: חולצות מודפסות תמיד מצליחות עבור כל הקהלים. כעת, יש לכם הזדמנות נפלאה להתחדש בעצמכם, או להעניק כשי מקסים את החולצות המודפסות. אז באילו אירועים ובאילו מסגרות תוכלו לשלב את החולצות? הנה כמה רעיונות:

פותחים שנה במסגרות החינוכיות

אתם מדריכים בחוג עם ילדים ומחפשים מתנת פתיחת שנה? כיתוב על חולצת לייקרה המגיע בפורמט של הדפסה, מלכד את הילדים וקושר אותם יחד סביב אותו התחביב שהביא אותם אל החוג. קוד הלבוש הזהה מעורר אצל הילדים תחושה שהם שווים וגם מייצר אצלם תחושת מחוייבות, כך שמדובר על מתנה נפלאה!

נפרדים לשלום מעולם הרווקות

בנוסף, אם אתן חברות שעורכות מסיבת רווקות לחברה הכי טובה שלכן, אתן בטח מחפשת משהו שיקשור את כולכן יחד וימתג את המסיבה שאתן עומלות עליה רבות. אם כן, תוכלו ליהנות משירות של הדפסת תמונה על חולצת לייקרה, ולחלק את החולצות לכל הבנות המשתתפות ובעיקר לכלה המיועדת. כך, תזכרו את האירוע הנפלא ותשחררו את החברה הטובה שלכן מחיי הרווקות עם מזכרת בלתי נשכחת.

מתנה מדליקה לעובדים שלכם – כך סתם

כמו כן, אם בא לכם סתם כך לפנק את העובדים שלכם במתנת גיבוש מפנקת – החולצות המודפסות תמיד מסתמנות כהצלחה. על החולצות תוכלו לשלב כיתובים או תמונות לבחירתכם, עם מגוון רחב ובלתי נגמר של הדפסים הזמינים לכם. חולצה ממקום העבודה? כך תגבשו את העובדים שלכם, תעלו על פניהם חיוך ותעניקו להם סיבה נוספת על כך שהם נמצאים במקום הנכון.

למה להזמין הדפסה על חולצות לייקרה מחנות "פונגו"?

השירות הנפלא, טכניקות ההדפסה המתקדמות, ההתחייבות לטוב ביותר והמוניטין הרב – הם מה שמבטיח לכם כי "פונגו" הוא המקום והדרך להדפיס את החולצות שלכם.