• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות גלישה

גולשים ונהנים עם חולצות גלישה מודפסות

*יש להביא את החולצה איתכם לצורך ההדפסה!*

לא רחוקים הימים בהם שירותי ההדפסה על החולצות היו מתחילים ונגמרים בהדפסים על חולצות T. מאז ועד היום עברו המון הדפסים על המון חולצות, ואנחנו ב"פונגו" שמחים להעניק לכם שירות מקצועי של הדפסה על חולצות גלישה. אפשר לשמור על סטייל וטעם טוב גם כשאתם בין הגלים עם הדפסת כיתוב או הדפסת תמונה לבחירתכם.

glisha_01 glisha_03 glisha_02

גאוות יחידה של חוג הגלישה שלכם

אתם קבוצה של חברים שנוהגים לגלוש ביחד בחורף ובקיץ, בסתיו ובאביב? חולצות הגלישה המודפסות הן בדיוק בשבילכם! בגלים אתם לא תמיד יכולים לתקשר ביניכם באמצעות השפה, אך מה שכן יכול לקשור ביניכם ולהשאיר אתכם קרובים אחד אל השני הן החולצות שיאפשרו לכם לזהות זה את זה. חולצות גלישה מעוצבות שיהיו לכם כתלבושת אחידה, ישאירו אתכם בקשר עין וגם יתרמו לגאוות היחידה שלכם בין הגלים. מה אתם תדפיסו? מצד אחד תוכלו ללכת על לוגו או סלוגן שתבחרו, או תמונה של כל אחד מכם או של הקבוצה כולה.

מתנת המצווה לילד היקר לכם? חולצת גלישה מעוצבת

גיל המצווה הוא הגיל שבו מתחיל לטפח תחביבים, להתמיד בהם ולהפוך אותם למקצוענות של ממש. הילד היקר לכם החליט שהמקום שלו הוא הגלים הגבוהים? תוכלו להעניק לו במתנה לאירוע המצווה חולצת גלישה שעליה הדפסה אישית המוקדשת רק לו. מאחר ומדובר על מתנה, ההמלצה היא ללכת על הדפסת תמונה על חולצת גלישה – תמונה של הילד החוגג. כך המתנה הופכת אישית יותר, תוך שאתם שמים במרכז את הילד שעושה כעת את המעבר מהילדות אל הבגרות. תוכלו למצוא המון חולצות גלישה מיוחדות, אך לא תוכלו למצוא חולצה שעליה מככב הילד שלכם.

קייטנות הקיץ בגלים עם חולצות מהסרטים

הקייטנות בעונת הקיץ קולטות בכל שנה כמות בלתי נתפסת של ילדים שבוחרים להפוך את הקיץ שלהם לקיץ גדוש בחוויות. בין הקייטנות המוצעות כיום להורים ולילדים היא קייטנת הגלישה, בה לומדים הילדים את רזי הגלישה ואף מתנסים בחוויה שבין הגלים. אם אתם בעלים של קייטנה, תוכלו ליהנות אצלנו משירות של הדפסת כיתוב על חולצות גלישה. חולצת הגלישה תוכל להיות מתנת פתיחה נפלאה עבור כל הילדים הנרשמים, איתה הם יגיעו בכל יום מחדש לקייטנה. כך גם נותנים להם את התחושה של הגלים וגם יוצרים ביניהם אחווה דרך תלבושת אחידה ומשותפת לכולם.

יום חברה רטוב במיוחד בים? כל עובד מקבל חולצה במתנה

חוגגים אירוע חברה או יום גיבוש ורוצים למתג אותו בערכי העסק שלכם? תוכלו ליהנות משירות של הדפסת לוגו על חולצת גלישה! את האירוע הקרוב שלכם אתם חוגגים עם צוות העובדים בסדנאת גלישה? כל עובד שלכם יוכל לקבל חולצת גלישה ממותגת בלוגו העסק וכך אתם מביאים את ערכי החברה שלכם גם אל יום הגיבוש!