• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות גולף

חולצות גולף מקורוית לחורף עם הדסה אישית

סביר להניח כי גם אתם הייתם עדים לסיטואציה מעט מביכה: הגעתם בבוקר אל מקום העבודה, אל מפגש חברתי או ליום הלימודים, כאשר ראיתם כי ישנו אדם נוסף שלובש את אותה החולצה בדיוק כמוכם. אז אולי לא תוכלו לשלוט על ארון הבגדים של כל אדם בעולם, אך בהחלט תוכלו לשלוט על ארון הבגדים שלכם. "פונגו" שמחים להציע לכם שירות הדפסה על חולצות גולף. החורף הזה לא שיהיה לכם רק חם, אלא שגם תיהנו מלוק אופנתי ומקורי!

המחמם הרשמי של החורף: הדפסת הקדשה על חולצת גולף

חולצת הגולף היא אחת מהחולצות הפופולאריות ביותר, זאת הודות לצווארון המחובר אליהן שעוטף את הצוואר בימי החורף הקרירים. שירותי ההדפסה מתחלקים להדפסה של משפטים וכיתובים אחרים, או הדפסה של תמונות. אתם רשאים לבחור את ההדפסה המתאימה לכם ביותר! חולצות גולף מודפסות שונות מהחולצות שנמכרות ברשתות הגדולות, שכן אתם מעצבים החולצה שלכם על פי ההדפס הנדרש על ידכם.

תלבושת אחידה בדמות חולצת גולף מודפסת לצוות העובדים

אם יש לכם צוות עובדים במפעל, בתחנת שירות, במוסך או במסעדה, הרי שתוכלו ליהנות משירות של הדפסת לוגו על חולצת גולף. החולצות האחידות משרתות גם את צוות העובדים שלכם שזוכה ליהנות מטעם של שיוויון, ואילו קהל הלקוחות יודע באמצעות החולצות המודפסות לזהות את אנשי השירות. חולצת הגולף גם משרתת תכלית פונקציונאלית שכן היא מאד מחממת, והיא אפילו מגלמת בתוכה אלמנט עיצובי, שיקי ומודרני. תוכלו לבחור בצבעים שונים לחולצות או לבחור בצבע אחיד לכל צוות העובדים שלכם.

מתנת מצווה: הדפס תמונה של האלילה של הילדה החוגגת

ולעתים, הדפסת תמונה על חולצת גולף יכולה להיות המתנה המושלמת שתעניקו! כידוע, המון בנות אוהבות ללבוש חולצות מודפסות עם הכוכבים הגדולים, אלילות הנוער ומובילי דעת הקהל. תוכלו אתם לבחור את התמונה החביב עליכם ולהדפיס אותה על גולף. כך, אתם זוכים להעניק מתנה מקורית שאף אחד אחר לא יוכל להעניק. מדובר על מתנה נפלאה ליום ההולדת ה-12, אירוע בת המצווה של הילדה הנרגשת.