• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות בנתניה

הדפסה על חולצות בנתניה עד בית הלקוח

רוצים להפתיע חבר עם מתנה אישית ונפלאה? או אולי אתם מעוניינים להכין מזכרת לקבוצת אנשים שתישאר איתם לאורך שנים ולא סתם תישכח איפשהו בבית? הדפסה על חולצה היא האפשרות המומלצת ביותר, כשאין אחד שלא אוהב לקבל פריט לבוש עם עיצוב שיש רק לו, אך מה שחשוב לכם באמת זה לעשות זאת באיכות גבוהה ובמהירות, וזה מה שאנחנו מציעים לכם בפונגו. אתם אפילו לא חייבים לחפש חנות הדפסה על חולצות בנתניה כי מצאתם את האחת שעושה משלוחים לכל המדינה, בלי שתצטרכו כלל להגיע אלינו – שלחו לנו את העיצוב שלכם במייל ואנחנו נדאג שהחולצה המבוקשת תגיע עד אליכם במהירות וללא עיכובים.

netania-03 netania-02 netania-01

 

הדפסה דיגיטלית על חולצות בנתניה – איך זה מתבצע?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח לנו את התמונה במייל ותקבלו הדמייה שתראה לכם איך זה יצא. אם לא אהבתם את מיקום ההדפס, הגודל או הצבע שלו, נוכל לערוך עבורכם שינויים עד שנגיע לתוצאה המושלמת, ואז תוכלו להזמין הדפסה על חולצות באזור נתניה עם משלוח שיגיע עד אליכם.

באנר פונגו

 

הדפסה על חולצות דרייפיט בנתניה

מקימים קבוצת כדורגל ואתם רוצים שלכל שחקן יהיה שם ומספר על החולצה שלו? אנחנו יכולים להתאים לכם את הגודל והצבע של ההדפסה לפי סוג החולצה, ונוכל אפילו להדפיס לוגו או תמונה של נותן חסות אם יש לכם אחד כזה. יש אפילו אפשרות ליצור עיצוב מקורי של צורות ופסים על גבי החולצה עצמה, והדפסת כמות גדולה של חולצות יכולה להיעשות גם על המקום בתיאום מראש, ככה שלא תצטרכו לחכות כמה ימים עד שתקבלו את התוצר הסופי. את החולצה עצמה תוכלו גם לרכוש אצלנו, כשהמומלצת ביותר היא דרייפיט שעשויה מ-100% פוליאסטר ומאפשרת לזיעה להתייבש במהירות.

 

נדפיס לכם מה שתרצו על כל פריט לבוש אפשרי

אנחנו לא מדפיסים רק על חולצות, אלא על כל בד אפשרי, וזה כולל כובעים, בוקסרים, ציפיות למיטה, מכנסיים, ג'קטים ועוד… עם זאת, הדפסת תמונה על חולצה בנתניה יכולה להיעשות על ידינו יחד עם אספקת החולצה עצמה, בעוד שמוצרים אחרים תצטרכו להביא אלינו כדי שנדפיס לכם עליהם.