• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על כובע שף

הדפסה על כובע שף לבן או בכל צבע אחר – כמתנה או לאירוע

איך הופכים כובע שף פשוט ולבן למתנה מקורית שאין לאיש כמוהה? בעזרת הדפסה אישית על הכובע כמובן, ואיתנו תוכלו לעשות זאת באיכות גבוהה ועל כל כובע שף שתבחרו!

*יש לתאם מראש הדפסה במייל לפני הגעה לחנות ולצטייד בכובע שף, את הכובע אנחנו לא מספקים*

בעולם המודרני שלנו, שבו כמעט לאיש אין זמן להכין לעצמו אוכל במהלך היום, הבישולים הביתיים עושים קמבק רציני בצורה חדשה, כשכמעט כל אחד רוצה להיות מאסטר שף, לפחות בביתו ומול משפחתו. ככה יוצא שאבא פתאום מתחיל להתעניין בבישולים או שאימא מחליטה לנסות מתכונים חדשים ונועזים, ותחביב שכזה הוא מבורך, ואפשר לעודד אותם להמשיך ולהתמיד בו בעזרת מתנה נפלאה שתגרום להם להרגיש כמו שפים מקצועיים.

כובע שף הוא אופציה נהדרת, אך למה לא להפוך אותו לאישי יותר בעזרת הדפסה על כובעי שף? אנחנו בחנות פונגו נעזור לכם לעשות זאת בכל צורה ודרך שתבחרו, כשנוכל אפילו לסייע לכם לעלות על רעיונות מקוריים כדי להעניק מתנה מושלמת שאף בשלן לא ירצה להסיר מראשו.

chef-hat-01 chef-hat-03 chef-hat-02

איך להפוך כובע שף למתנה אישית ומקורית?

אז קניתם כובע שף שאתם רוצים להעניק במתנה, אבל עדיין חסר בו משהו שיהפוך אותו לאישי ומרגש – בדיוק בשביל זה תוכלו להכין אצלנו כובע שף עם כיתוב לבחירתכם, כשהאפשרויות הן אינסופיות. כמובן שאפשר ללכת על אפשרות פשוטה עם שם השף שהכובע מיועד לו, אך אפשר ללכת גם על אפשרויות נוספות כמו "אין כמו אוכל של אימא / אבא" או משהו מצחיק יותר כמו "זהירות, אבא מבשל".

כמובן שכל כיתוב שכזה מגיע עם עיצוב מיוחד, כשתוכלו להדריך אותנו או להראות לנו את העיצוב הנבחר שלכם, או שאנחנו נוכל להכין אותו עבורכם. ההדפסה יכולה גם להיעשות על כל צד של הכובע – מקדימה, מאחור או מהצד.

כובע שף עם לוגו לחברות ואירועים

בחברות רבות משתמשים כיום בכובעי שף כדי להדגיש את נוכחות השפים, ולרוב בוחרים שלא להעניק להם כובעי שף לבנים ריקים, אלא מעטרים אותם בלוגו החברה. גם בתחרויות בישולים בהן מעניקים למשתתפים כובעי שף נהוג לעשות כך, ותוכלו לעשות דרכנו הדפסה על כמות גדולה של כובעי שף במחירים משתלמים ובלי לחכות זמן רב. הלוגו יוכל להיות מודפס בכל צבע לבחירתכם ללא שום מגבלה.

הדפסה באיכות גבוהה שלא יורדת בכביסה

אם קניתם כובע שף עם שם כמתנה או כמזכרת מאירוע, הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שהכיתוב שמייחד את הכובע יעלם לאחר זמן מה. יחד עם זאת, כובעי שף נוטים להתלכלך ואף להסריח משמן, ולכן צריך לכבס אותם מדי פעם. לכן אנחנו מתחייבים לספק לכם הדפסה באיכות גבוהה שאינה יורדת בכביסה ולא מתקלפת – תוכלו לכבס את כובע השף ללא חשש. עם זאת שימו לב כי בהתאם לסוג הכובע עצמו, יתכן כי יהיה מומלץ לכם לכבס אותו באופן ידני ולא במכונה. כך או כך הכיתוב יישאר בדיוק כפי שהיה לפני הכביסה.