• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות הריון

הדפסות מקוריות לחולצות ההריון וההנקה

אחת התקופות המרגשות ביותר עבור כל אישה היא תקופת ההריון. תשעה חודשים של יצירה מדהימה ובסופה אירוע לידה מרגש שלא ניתן תמיד להסביר במילים, אלא רק לחוות אותו. אנחנו ב"פונגו" שמחים להציע לכל הנשים ההריוניות ואלו שמניקות, שירות של הדפסה על חולצות הריון. שוק חולצות ההיריון הינו מצומצם, כך שאלו מכן שרוצות ליהנות משיק אופנתי ומפריט לבוש המעוצב בסגנון אישי, לא תמיד מקבלות מענה. אנחנו שמחים להיות כאן בשבילכן עם אפשרויות הדפסה נרחבות הכוללות הדפסים של כיתובים או תמונות.

*חולצת הריון יש לרכוש בנפרד מראש.

pregnancy_03 pregnancy_02 pregnancy_01

תשעה חודשים של אושר, נשיות והמון סטייל

הדפסת תמונה על חולצת הריון מאפשרת לכן ליהנות מתכלית כפולה: גם פונקציונאליות המגיעה בדמות חולצה נוחה מאד וגם מחולצה עם נראות מרשימה. המגוון הרחב של ההדפסים מאפשר לך ליהנות מהחולצה שתמיד רצית שתהיה לך. אפשר לומר ללא כל ספק כי החולצה מתאימה את עצמה אליך וכי את היוצרת של חולצת ההריון שלך. לא ניתן להשיג כיום המון חולצות היריון, וגם אלו שכבר מוצעות לקהל הנשים הן חולצות המגיעות כחולצות בייסיק. גם לכן מגיע ליהנות ממחמאות על חולצות יפות, ואנחנו כאן כדי לדאוג לזה. חולצות הריון מודפסות מגיעות בשלל צבעים ומידות, ובעיקר מקושטות בהדפס מקורי הנבחר על ידכן.

חולצות הריון והנקה כמתנת ליולדת

המון נשים בוחרות לעצמן חולצות הריון מצחיקות, אך גם המון קרובים לאישה ההריונית בוחרים חולצה שכזו כמתנה לה. גם לאורך תקופת ההיריון וכמובן שבתקופה שלאחר הלידה, מקבלת האישה המון מתנות מהקרובים אליה: בני משפחה, חברים, שכנים קולגות ועוד רבים שרוצים לקחת חלק בהתרגשות. הדבר החשוב ביותר עם הענקת מתנה להריונית או ליולדת הוא להעניק מתנה שימושית שיכולה לשרת אותה. חולצות הריון מדליקות לא רק שישמחו אותה, אלא מאפשרות לכם כמעניקי המתנה להעניק לה מתנה בגוון אישי מאחר וההדפס נבחר על ידכם, ובנוסף לכך להעניק לה גם חולצה שימושית שתאפשר לה לעבור את תשעת החודשים בקלות ונוחות. כמו כן, ישנן גם חולצות הנקה מעוצבות שניתן להעניק במתנה מיד לאחר הלידה.

האם לחולצות ההריון יש גזרה שונה?

בהחלט! חולצות ההריון מאפשרות לנשים ההריוניות להתלבש בצורה מחמיאה תוך שהן לא צריכות להתפשר על הנוחות שלהן. תקופת ההריון היא תקופה מאתגרת, ואחד הדברים שחשוב לנשים יותר מכל הוא ליהנות מהנשיות שלהן. עם חולצות הריון מגניבות אתן מקבלות את כל שאפשר לבקש: נוחות מחולצה המתאימה במיוחד להריון, וזאת בנוסף לעיצוב שאתן בחרתן בעצמכן עם תמונה או כיתוב שהדפסתן על פי בחירתכן האישית.

חשיבותה של חולצת ההנקה

אחד משלבי ההתפחות המשמעותיים ביותר של הרך הנולד היא תקופת ההנקה. המון נשים בוחרות להניק ומעבר להיבט הבריאותי החשוב, לא אחת מצביעים על כך שהחיבור בין האם והתינוק נוצר בין היתר הודות לפעולת ההנקה הקושרת ביניהם. מאחר והאם צריכה להתאים עצמה אל התינוק, המון פעמים היא נדרשת להאכיל אותו גם כאשר האם נמצאת בחלל ציבורי. אם פעם נשים היו צריכות להיכנס אל חדרי השירותים כדי לשמור על צניעותן או להסתיר את אזור ההנקה באמצעות מגבת מזדמנת, כיום ישנן חולצות ההנקה המאפשרות לבצע את הפעולה בנוחות וקלות וללא כל לוגיסטיקה סבוכה.

גם את חולצות ההריון וגם את חולצות ההנקה ניתן לקבל בצורה שונה לחלוטין עם חולצות מצחיקות לנשים בהריון. תוכלי לבחור הדפסים מתוך מבחר קיים, או להשתמש בדמיון שלך על מנת להדפיס על חולצות הריון תינוק מציץ. אנחנו כאן לשירותך גם לאורך ההריון וגם לאחריו. מזל טוב!