• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על וסטים

הדפסה על וסטים מקורית ואיכותית

כולנו מכירים את ההדפסה המסורתית על חולצות עבור חתונה או בר מצווה, אך מה אם אנו לובשים ווסט? האם ניתן לבצע הדפסה על וסטים בדיוק כמו על חולצות? התשובה לשאלה זו היא בוודאי! כיום ניתן לבצע הדפסות גם על ווסטים ועל עוד המון פריטים אחרים וזאת במידה ולחנות ההדפסה יש את המכשור והטכנולוגיה הנכונים לכך. אצלנו בפונגו יש כל מה שצריך על מנת לבצע עבורכם הדפסת ווסט איכותית שנשארת יפה לאורך זמן.

 

הדפסה על וסטים

הדפסת איכותית של תמונות על וסטים

לפעמים מה שאנו רוצים להדפיס על הווסט זו תמונה שאומרת הכל! תמונה שמביעה רגשות של שמחה, צחוק, גאווה או התרגשות. כמו שניתן להזמין הדפסה על חולצות או מצעים, כך ניתן לבצע זאת בקלות על גבי הווסט. כאשר תבקשו הדפסת תמונה על ווסט, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את התמונה הרצויה ולשלוח אותה אלינו בקובץ דרך האתר או דרך המייל. כמו כן, נשמח להסבר שלכם היכן תרצו שהתמונה תופיע על גבי הווסט.

הדפסה על ווסט לא חייבת להיות ביחידים, לפעמים קבוצות של ילדים או מבוגרים מחפשים הדפסת תמונה על ווסטים עבור כל הקבוצה. אצלנו בפונגו מבצעים הזמנות גם עבור קבוצות גדולות וגם עבור קבוצות קטנות יותר.

 

הדפסה מקורית של כיתוב על ווסטים

אחד הדברים הנחמדים והמצחיקים שיש באירוע הוא החולצות המודפסות. כיום אתם יכולים לבצע את אותו הדבר על ווסטים. תוכלו לחשוב על משפטים מקוריים משלכם או להיעזר במשפטים הנמצאים אצלנו באתר. הדפסת כיתוב על וסט תתבצע אצלנו באופן מקצועי ואתם והחברים שלכם תוכלו לשמור את הווסט למזכרת גם לשנים שאחרי. אנו לא מתפשרים על איכות והטכנולוגיה שלנו מאפשרת זאת.

 

איך לבחור משפטים לכתיבה על הווסט?

אם אתם מתכננים לבצע הדפסה על וסטים הכוללת כיתוב, אנו ממליצים תחילה, לחשוב על האנשים שהולכים ללבוש את הווסט ועל האירוע עצמו. לאחר שתאפיינו את האנשים והאירוע, יהיה לכם קל יותר להעלות רעיונות מקוריים הקשורים אליהם. אם בכל זאת, ניסיתם ולא הצלחתם, אל דאגה, אנו בפונגו כבר חשבנו על משפטים מקוריים, יפים ושנונים עבורכם. אצלנו באתר ישנה רשימה יצירתית של משפטים שיפילו אתכם ואת האורחים שלכם מצחוק.

 

האם את ההדפסה מבצעים במקום?

אנו בפונגו משתדלים לספק ללקוחות שלנו את הכי טוב במהירות האפשרית, דרכנו ניתן אפילו לקבל הדפסה על חולצות מהיום להיום. כאשר אתם קונים מאתנו, עומדות בפניכם שתי אפשרויות. האפשרות האחת היא להגיע אלינו ולקחת את ההזמנה או לשלוח אלינו את ההזמנה דרך האתר ולקבל את הפריטים במשלוח. חשוב לדעת כי הדפסה על וסט אחד היא מהירה מאוד, אך אם מדובר במספר וסטים יש לבצע עבודה גדולה יותר שלוקחת קצת יותר זמן. בכל מקרה, לפני ההדפסה אנו נעדכן אתכם על הזמנים ומתי הווסטים יהיו מוכנים עבורכם.

 

האם ניתן לשלב בין תמונה לכיתוב?

מבחינת טכנולוגיית ההדפסה הדבר הוא בהחלט אפשרי. כאשר מדובר גם על תמונה יחד עם כיתוב, יש לחשוב טוב על האזור בווסט שבו הם יופיעו. ניתן לבצע את ההדפסה על גב הווסט או לחילופין להדפיס כיתוב בחלק הקדמי ותמונה בחלק האחורי של הווסט. בכל מקרה, לפני שאנו מוציאים עבודה להדפסה, אנו יוצרים סקיצה ראשונה שאותה תצטרכו לאשר טרם ההדפסה, כך אתם יודעים בדיוק איך הווסט יראה ואנו יודעים במדויק איך לבצע זאת. המטרה שלנו היא ליצור עבורכם הדפסת וסט יפה, איכותית שנשארת לאורך זמן ולא מתקלפת לאחר מספר כביסות.