• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

משפטים על חולצות

משפטים על חולצות – מה לכתוב?

מאיפה להתחיל?

בוא נדבר על משפטים.לא, לא על התואר או המקצוע הרווח והנפוץ בארצנו. בוא נדבר על משפטים על חולצות. לא מדובר במשהו שעוד לא חשבו עליו קודם, שכן כולנו מחזיקים בחולצה אחת או שניים בארון, שיש עליה כיתוב או משפט מסוים. לרוב, רכשנו אותה מתוך היצע מצומצם וקיים ולעיתים אפילו עשינו פשרה. ובכן, לא עוד. משפטים על חולצות יגרמו לכם מעתה להתחיל לדמיין ולחשוב אחרת.

חנויות המתמחות בהדפסה על פריטי לבוש מאפשרות לכם להדפיס גם משפט מצחיק על חולצה. בדומה לשאר ההדפסים תוכלו לבוא עם רעיון או קובץ מוכן שהורדתם ולהדפיסו על גבי החולצה שלכם. רצוי מאוד לבצע הדפסה של משפט מצחיק על חולצה על גבי חולצות חלקות בצבע אחיד, כך הכיתוב בולט ומקבל את תשומת הלב הראויה.

 משפטים על חולצות משפט על חולצה לבר מצווה משפט מצחיק על חולצה

למי לפנות כאשר רוצים כיתוב על חולצות?

דוגמאות עבור משפטים מגניבים על חולצות מודפסות תוכלו למצוא במקומות ובבתי העסק המתמחים בתחום זה. הם וודאי מחזיקים באמתחתם כמה כאלה. קחו בחשבון שייתכן ואתם ממחזרים כיתוב של מישהו אחר ולא תהיו ייחודים. כל העניין כשמדובר על משפטים על חולצות הוא לבחור באמירה או כיתוב מעניין המתאים לכם או שאותו תרצו לשאת בגאווה.

יש לא מעט דוגמאות ורעיונות עבור משפטים על חולצות שתוכלו לאמץ. חלקם כוללים כיתוב בלבד ונותנים למתבונן לחשוב מעבר, חלקם האחר כולל כיתוב שאליו מצורפת תמונה שממחישה או עוזרת להבין באופן טוב ומשעשע יותר את הכיתוב.מסתבר כי יש לא מעט בתי עסק שמתמחים בתחום זה, הנה סקירה קטנה של המשפטים היותר מוצלחים שתוכלו לכתוב:

 הדפסת משפט על חולצה לחתונה  הדפסת משפט על חולצותהדפסת משפטים על חולצות

רעיונות? מישהו?

"כל יום אני קם חתיך אבל ווואלה היום… הגזמתי!" כאשר המילה הגזמתי מודגשת ומובלטת באופן חריג על פני שאר המילים היא דוגמה לאחד מכמה משפטים על חולצות שבוודאי יצא לכם לראות. "משיח לא מת על פן" היא פרפראזה מוכרת ומשעשעת במיוחד על שירו המוכר של שלום חנוך שאליו גם מתלווה תמונה של משיח עם שיער מרושל וסוס לבן לצידו.

משפטים על חולצות כוללים גם כמה מההברקות הבאות דוגמת "הודפס ביום חול", "שומרת נגיעה, קח 4 אמות", "זה שאני בלונדינית לא אומר שאני תיפשה", "אני לא מצליח לסיים כלו", "מחפשת סוס. על האביר אני כבר וויתרתי" ועוד כהנה והכנה משפטים על חולצות שיהיה לכם כיף להדפיס אותם ויעשו כיף גדול לאלו שיצפו בהם.

חלק מאותם משפטים על חולצות, כאמור, מלווים באובייקט גרפי שמשלים את הכיתוב. כך למשל ניתן לראות את "מגה בהיר" כשלצידו הזמר אלי לוזון הלבקן החובק שתי עלמות חן. כך גם הכיתוב "המוציא לחם מן הארץ" כשלצד הכיתוב ניתן לראות מספר כיכרות לחם ובגט מהלכים להם כשהם יורדים ממדרגות החיבור למטוס של חברת תעופה מוכרת.

נראה כי יש לא מעט רעיונות עבור משפטים על חולצות שניתן ליישם ולהדפיס מייד. הדוגמאות שהובאו כאן אינן חדשות והיד היא באמת חופשית. תוכלו להדפיס כל העולה על רוחכם ויהיה בזה הערך המוסף של הייחודיות. משפטים על חולצות שיהיו שלכם ורק שלכם ולא יאפיינו או יימצאו אצל אף אחד אחר.