• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות מצחיקות לחתן

חולצות מצחיקות לחתן – דוגמאות ורעיונות

יום החתונה, היום המאושר בחייך, הגיע. בין כל ההכנות הקדחתניות לערב הגדול הזה, אתה מחליט לעשות משהו מקורי שיציין את מעמדך החדש. חולצות מצחיקות לחתן, אשר מתאימות במיוחד לרגע שבו החליפות המהודרות וספוגות הזיעה יפריעו לריקודים ויוחלפו, הן הפיתרון האידיאלי עבורך.

בשנים האחרונות, יותר ויותר חתנים טומנים מתחת לחליפה (או בהישג יד) חולצה מקורית, לרוב בעלת כיתוב מצחיק המתייחס לרגע בו הם נוכחים. בין אם הכוונה היא להתבדח על חשבון סיום חווי הרווקות, להקניט את הכלה או להתכתב עם האורחים, חולצות מצחיקות לחתן נרכשות בכמויות מרשימות, כל אחת בהתאם לחוש ההומור של המתחתן הטרי ולפרי דמיונם ההקודח של המעצבים ומחברי הסלוגנים.

 חולצה מצחיקה לחתן חולצות מצחיקות לחתן חולצה מצחיקה לחתנים

בקצרה: על חולצות לחתונה

למה בכלל צריך חולצות לחתונה? הרי כל חתן מוציא כמה אלפי שקלים על חליפה מהודרת, לא? נכון מאד. אבל, כפי שכבר רמזנו, במקרים רבים נוצר צורך "להחליף לבגדים נוחים יותר"- בריקודים או בירח הדבש, למשל. ישנם חתנים אשר בוחרים בחולצות טריקו פשוטה לצורך זה, בעוד אחרים מנצלים את הרגע להתבדחויות המקוריות שהזכרנו.

חולצות מצחיקות לחתן אידיאליות ממספר בחינות. ראשית, הן שימושיות: החתן רוצה חולצה נוחה לריקודים. לגיטימי. שנית, מכיוון שעיני כל האורחים ממילא נשואות לחתן או לכלה, החולצות המקוריות מבטיחות העברה מקסימלית של המסר מבלי לפגוע בשטף האירוע. גם ההומור הויזואלי השנון והמשפטים הקצרים מעלים חיוך על פני החוגגים מבלי שיאלצו להתאמץ יותר מדי.

 חולצת חתן מצחיקה חולצה מצחיקה לחתן הדפסת כיתוב מצחיק על חולצה לחתן

כיצד משיגים חולצות מצחיקות לחתן?

את החולצות המצחיקות לחתן ניתן לרכוש תמורת כמה עשרות שקלים בודדים אצלנו בפונגו- הדפסת חולצות . את "משפטי המחץ" ניתן לבחור מבין העיצובים המוצעים על ידי החנות, כאשר ניתנת גם אפשרות של הדפסה אישית בהתאם לרעיון שמוצע על ידי החתן, חבריו או בני המשפחה שלו.

חולצות מצחיקות לחתן מציעות עולם שלם של רעיונות

כשמדברים על חולצות מצחיקות לחתן, השמיים הם הגבול. ניתן להתבדח על חשבון דימויים מוכרים, דוגמת עוגת החתונה או הדפסת תמונות של החתן והכלה, אשר יסייעו לחדד את הבדיחה. יחד עם זאת, בדרך כלל הכיתוב הוא זה שעושה את ההבדל והופך את החולצה למוצלחת באמת.

חולצה מצחיקה מודפסת לחתונה הדפסת חולצה מצחיקה לחתונה חולצה עם תמונה מצחיקה לחתן

יריעת עמוד אינטרנט זה קצרה מלהזכיר את המשפטים השנונים הניתנים לבחירה: "חתן חדש", "הדוגמנית בלבן היא אשתי", "המשפחה שלה עשירה", "יופסקו הנישואים בבני אדם" ו-"סוף סוף שברתי כוס בלי שיכעסו עליי" הם חלק מהדוגמאות היותר מוכרות. אבל, שוב, לא צריך תואר מאסטר בקופירייטינג כדי לחשוב על הברקה מוצלחת המתאימה לאירוע אותו עתידים לחגוג.