• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות מודפסות לסיום קורס

מסיימים את הקורס עם חולצה מודפסת מדליקה

אחרי כמה חודשים לא קלים בכלל, אתם יכולים להיות גאים בעצמכם: סיימתם את הקורס! עכשיו, רגע לפני שכל אחד מתפזר אל בסיס האם שלו ומתחיל באופן רשמי את השירות הצבאי, אתם רוצים להעניק לכל החברים לקורס חולצה מודפסת שתשאיר עדות והנצחה לרגעים היפים שלכם ביחד. תוכלו לבחור בין חולצות טי לבין קפוצ'ונים, אך יותר מהכל, תצטרכו לבחור רעיון לחולצה לסיום קורס. משפט מחץ, בדיחה פרטית או מנטרה להמשך הדרך? החולצה בידיים שלכם!

 

מזכרת מדליקה להמשך הדרך

סוף הקורס הוא למעשה התחלה חדשה, ואם לא די בכך, הוא המון פעמים הפתיחה הרשמית של השירות הצבאי. במהלך הקורסים עוברים החיילים חוויה מעצימה ומעשירה, המלכדת אותם ביחד עם חבריהם לקורס. את הטעם הראשוני והמתוק של תחילת השירות הצבאי ניתן להנציח עם הדפסה על חולצות לסיום קורס. לא אחת רואים גם בכותלי הבסיסים וגם על אזרחי, חיילים אשר הולכים בגאווה עם חולצת סיום הקורס.  אכן מדובר על מקור לגאווה ועל מזכרת נפלאה שנשארת עם החיילים לעוד שנים רבות.

 

אז מה מדפיסים על החולצה?

מחפשים משפטים על חולצות לסיום קורס מכים או קורס קצינים? ישנו מגוון כמעט בלתי נגמר של משפטים. לצד המשפטים הידועים והמוכנים, הרי שגם תוכלו להגיע עם רעיון חדש ומקורי. בפרונט של החולצה, לרוב נהוג להדפיס את סמל החייל או רישום פורמלי אחר, בעוד שבחלקה האחורי של החולצה מודפס כיתוב בעל אלמנט של הומור. כך תוכלו להדפיס הדפסים בסגנון "אני לא טירון יותר", "אתגעגע לאוכל", "המפקדים של המחר" ועוד…

 

למה דווקא פונגו?

כאשר מדובר על חולצות מודפסות לסיום קורס אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את המוצר האיכותי ביותר! החברה מומחית בהדפסת חולצות ויכולה לספק עבורכם את המוצר האיכותי ביותר עם השירות הטוב ביותר. אתם תגיעו אלינו עם הרעיון הגולמי, ואנחנו נהפוך אותו למציאות בדמות חולצות מדליקות. לצד הכיתובים המדליקים ומשפטי המחץ, ניתן להדפיס גם תמונה לבחירתכם – החל מתמונה של כל חברי הקורס, ועד תמונה בעלת מימד של הומור שתזכיר לכם תמיד את הימים היפים מהקורס.