• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות מגניבות ללהקות

חולצות מודפסות ללה לה לה לה להקה

גם מקהלות בתי הספר וגם להקות הנוער הייצוגיות של הערים, נדרשות להופיע עם חולצה אחידה שמלכדת ומגבשת את כל הלהקה. אנחנו ב"פונגו" נשמח להיות איתכם על הבמה עם חולצות מודפסות שנפיק לכם. הדפסה על חולצות להקה המתבצעת דרכנו מתבצעת בטכניקות המתקדמות ביותר ובאיכות גבוהה המבטיחה לכם חולצה שתוכלו ליהנות ממנה לאורך זמן. כעת, כל שנותר להחליט הוא מה תרצו להדפיס על חולצת הלהקה שלכם!

bands_01 bands_02 bands_03

למה כדאי להדפיס חולצה ללהקה שלכם?

אז למה בכלל צריך לדאוג לחולצות מודפסות ללהקה שלכם? הרעיון של החולצות המודפסות הוא לייצר קו אחיד שמצד אחד מעניק חזות אתסטית אחידה, ומצד שני מגבש את כל חברי הלהקה. את החולצות ניתן להתאים לאופי הלהקה שלכם ולמסגרת שדרכה הלהקה פועלת. כך לדוגמא, אם אתם להקת הנוער הייצוגית של עיר מסוימת, ניתן להדפיס על החולצות שלכם את סמל העיר. חולצות מגניבות ללהקות יכולות להיות גם חולצות שעליהן מודפס שם האירוע שבו אתם מופיעים כמו אירועי הקיץ, יום העצמאות וכדומה. דרכנו תוכלו ליהנות משלל חולצות להקה מעוצבות.

חולצות אחידות למופעי להקות הנוער

הנראות האחידה המתקבלת באמצעות חולצות להקות מדליקות ומודפסות, חיונית בעיקר כשהלהקה פועלת במסגרת בתי ספר, עייריות, מתנ"סים או גופים רשמיים שונים. המון פעמים חשוב להעביר את המסר החינוכי-קהילתי דרך החולצות ולכן הדבקות בחולצה אחידה חשובה. בנוסף, גם אם אתם להקה הפועלת עצמאית ואתם רוצים לקדם את עצמכם, תוכלו ליהנות מחולצות שעליהן מודפס לוגו הלהקה שלכם, הסלוגן שלכם או שם הלהיט הנוכחי שלכם. ממתגים את עצמכם דרך כיתוב על חולצות להקה מודפסות.

רעיונות לחולצות להקה – כיתוב או תמונה?

אז מתי כדאי לשלב תמונה על החולצה ומתי כדאי לשלב כיתוב? ההחלטה היא לגמרי שלכם. בחולצות להקה מודפסות אין נכון או לא נכון, אלא יש את מה שמתאים לכם יותר מכל. לרוב, משפט על חולצות להקה רלוונטי בעת שאתם הולכים להשמיש את החולצות עבור הופעה שיש לכם, בעוד הדפסת תמונה על חולצות להקה מתאימה יותר כחולצה שמטרתה מזכרת נעימה מתקופה יפה. אלו מכם שרוצים לשלב על החולצה גם כיתוב וגם תמונה, דעו כי ניתן לבצע זאת ללא כל בעיה.

צבעים, מידות וגזרות – כל מה שחשוב שנדע

אנחנו נדפיס עבורכם חולצות באיכות הגבוהה ביותר, אך נצטרך מכם מידע רלוונטי על מנת להעניק לכם את השירות הטוב ביותר. לכן, מאחר החולצות המודפסות מגיעות ללהקה, הרי שלכל חבר להקה צרכים שונים בדמות מידת החולצה, האם החולצה מיועדת לגבר או אישה ומה הצבע המועדף. לכן, נבקש לקבל מכם רשימה מסודרת הכוללת את שמות חברי הלהקה עם פירוט של מידה, צבע, מין וסוג החולצה הנדרשת: טי שירט, פולו, חולצה אמריקאית או כל סוג.