• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצות לסיום טירונות

חולצות מודפסות לסיום טירונות – המזכרת השימושית ביותר שיש

אין חייל בישראל שלא מחכה לו חולצת סוף טירונות בארון הבגדים. מבין כל פריטי הלבוש שמתחלפים במהלך השנים, חולצות סוף טירונות מגניבות הן אלו שנשארות איתנו עד סוף החיים, משום שמדובר בהרבה יותר מסתם חולצות – אלו הן מזכרות מיוחדות מאחת התקופות המשמעותיות ביותר בחיינו. אם אתם רוצים להנציח את החודשים שעברתם עם חבריכם בחטיבת גולני, בחיל שריון או בחיל עורפי אחר, החולצה המודפסת היא מה שיסמל את הקשר הייחודי שנוצר ביניכם ושיישאר לכל החיים.

 

מה צריך להיות על החולצה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו, משום שמה שיופיע על החולצה יהיה תלוי בעיקר בחוויה שעברתם יחדיו במהלך הטירונות. משפטים לחולצות טירונות זה לרוב דבר אינדיבידואלי לפלוגה שנוצר במהלך השהייה המשותפת בבסיס; הם יכולים לשקף הלך רוח מסוים שהיה במהלך הטירונות, הלצה שקשורה לעתיד השירות, ויכולים גם להיות משפט שנאמר יותר מפעם אחת על ידי החיילים, בין שבשל תחושת תסכול קולקטיבית ובין שעבור ההומור וההווי. אם אין לכם רעיון למשפט, נוכל לייעץ לכם על רעיונות מצחיקים ומקוריים שתמיד מעלים חיוך וזיכרון נהדר מתקופת הטירונות, בהתאם לחיל שבו אתם משרתים.

 

האם ניתן לייצר הדפסה על חולצות סוף טירונות מציור על דף?

סביר להניח שבמהלך השהות שלכם בבסיס יהיו לכם אמצעים מוגבלים לייצור ציור עבור החולצה, אך תשמחו לדעת שאתם לא חייבים מחשב ותוכנה גרפית כדי לעשות זאת. עבור חולצות סיום טירונות גבעתי תוכלו פשוט לצייר את העיצוב הנבחר על דף נייר ולשלוח אותו אלינו – אנחנו נדאג להעביר אותו להדפס שיהיה נאמן בדיוק למקור. אם יש לכם זמן ויכולת, ניתן כמובן גם לשלוח לנו איור גרפי שנעשה במחשב, ואנחנו יכולים להדפיס גם תמונות או סמלים, ואף להוסיף אותם לאיור שבחרתם. כמעט אין גבול לאפשרויות, ואם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים שיופיע על החולצה, תוכלו להתייעץ איתנו ואנחנו גם נענה על כל שאלה שיש לכם בשמחה.

 

תוך כמה זמן מוכנות חולצות מצחיקות לסוף טירונות?

בין שאתם עומדים לסיים טירונות של צנחנים או של נחל, סביר להניח שכמו רבים, גם אתם דחיתם את הדפסת החולצות לרגע האחרון בשל חוסר זמן או חוסר הסכמה בנוגע לעיצוב. אם אתם מודאגים בנוגע לזמן שייקח לחולצות המודפסות להגיע לבסיס שלכם ולכך שיהיו איתכם בטקס הסיום, נוכל להרגיע אתכם כבר עכשיו. חולצות סיום סיום מסלול מג"ב או כל חטיבה אחרת יכולות להיות אצלכם בבסיס תוך ימים ספורים מהרגע שבו תשלחו לנו את הרעיון, המשפטים והסקיצות שלכם. אפילו אם אתם עושים טירונות תותחנים בשבטה או גבעתי בבאח, אנחנו נדאג לשלוח לכם בזמן את החולצות.