• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

חולצה רקומה עם הדפסה

מהיום אפשר להדפיס גם על חולצות רקמה (הדפסה בחיתוך)

*יש להביא את החולצה איתכם לצורך ההדפסה!*

קניתם חולצה רקומה מהממת שאתם רוצים להוסיף לה טאץ' אישי משלכם? עד לא מזמן לא הייתם יכולים לעשות זאת והאפשרות היחידה שלכם הייתה הדפסה על חולצת טריקו חלקה, אך בעזרת טכנולוגיה חדשה וייחודית זה אפשרי ללא שום בעיה!

הדפסה על חולצה רקומה יכולה להוסיף את המגע האישי שלכם לפריט לבוש שרכשתם בחנות בגדים מעוצבים ושככל הנראה יש לעוד רבים אחרים, ואם אתם רוצים לבלוט מעל כולם וליהנות מחולצה מיוחדת שהיא אך ורק שלכם, זוהי אפשרות נהדרת שאסור לוותר עליה. כשישאלו אתכם איפה קניתם את החולצה הזו, תוכלו להגיד בגאווה שלא ניתן למצוא אותה כך בשום מקום, משום שיש בה עיצוב מיוחד שאתם יצרתם ובחרתם.

rakumot-03 rakumot-02 rakumot-01

 

חולצה רקומה עם הדפסה – המתנה המושלמת

הדפסה על חולצות טריקו זו האפשרות הידועה שכולם מכירים כשהם בוחרים להעניק מתנה אישית שניתן ללבוש ולהתגאות בה, אך למעשה, משום שמדובר במתנה כה מוכרת, יכול להיות שהאדם שיקבל אותה לא ירגיש שאכן עשו בשבילו דבר מה שדרש השקעה. לעומת זאת, אם אתם מעניקים חולצה עם הקדשה, ציור או תמונה מיוחדים לאדם שאתם אוהבים, כשתבחרו לעשות זאת על חולצה רקומה אתם תעניקו תחושה אישית אף יותר שתראה שהשקעתם לא רק במחשבה על המתנה עצמה, אלא גם על הפונקציונליות שלה.

ההמלצה שלנו – אם אתם מעניקים במתנה חולצה עם הדפסה לאישה חשובה בחייכם או לחברה טובה, העדיפו לעשות זאת על חולצה רקומה. זוהי מתנה מושלמת לחברה טובה או ליום האם, ואתם יכולים להיות בטוחים שמי שתקבל אותה תרצה רק ללבוש אותה כמה שיותר. החיוך על פניה יהיה גדול הרבה יותר כשתראה חולצה בעיצוב מיוחד עם הקדשה או ציור אישיים, ויובטח לכם שפריט הלבוש הזה לא ישכב בארון ויצבור אבק לאחר שנים.

 

מה אפשר להדפיס על חולצות רקומות?  

ניתן להדפיס על חולצה רקומה כל דבר שתוכלו להעלות על דעתכם. הדפסת תמונה או ציור על חולצה רקומה זו למשל אפשרות שמומלצת אם רכשתם אחת חדשה ואתם רוצים לשפר את המראה שלה או להפוך אותה למיוחדת – כזו שיש רק לכם. מנגד, הדפסת הקדשה או ברכה על חולצה רקומה זו אפשרות שמומלצת עבור אחת כזו שתעניקו במתנה לאדם אחר.

את ההדפסה ניתן ליצור על הצד האחורי או הקדמי של החולצה וישירות על בד הרקמה, כלומר אין צורך ליצור רקמה נוספת עבור הכיתוב או התמונה. תוכלו להעביר אלינו קובץ מחשב עם תמונה, ציור או כיתוב לבחירתכם, להביא לנו עותק פיזי של תמונה שתרצו להדפיס, או לצייר ולכתוב על דף את מה שתרצו שנדפיס על החולצה. אם אין לכם רעיונות, תוכלו לבחור גם אצלנו תמונות שונות להדפסה על החולצה, או שנוכל לעצב עבורכם כיתוב ואף לעזור לכם ליצור אחד מקורי, מרגש או מצחיק.